Gledao sam ga bar 10 puta. GENIJALAN FILM! Gibsonova najbolja uloga! Ne znam šta da vam kažem. Ocjena: 5+ FREEEDOOOOM!!!

Najhrabrije srce

Ovo je film koji se mora pogledati i koji će gledati naša djeca za 20, 50 godina.

najbolji film ikad

gledao sam ovaj film vise od 10 puta

Jedan od (najbolji)h

Možda ne bi bilo u redu prema nekim drugim vrhunskim filmovima reći kako je Brave heart najbolji film jer teško je uspoređivati žanrove od kojih svaki ima svoje posebnosti, ali sigurno neću pogriješiti ako kažem da je to jedan od najbolja tri filma snimljena uopće! F..k the England,f..k the England,Scotland is the best!

Car među klasicima

Ovo je film o kojemu se stvarno nema što reći. Najbolja i najdirljivija glazba koju sam čuo. Jedan od najveličanstvenijih filmova ikad snimljenih. Nki su spomenuli da film predugo traje - ja se na to samo nasmijem. Znaju li onii što znači pojam epski film? Izgelda da neki koji su pisali ovdje recenzije su pod opsadom tinejđerskih komedija i sličnih sranja. Ovo je jedan od rijetkih filmova koji posjeduje dušu. Sramota je što je na IMDB-u prispio na 90-o mjesto. Po meni, a i po mnogim drugima, ovo je jednostavno jedan od najboljih filmova vih vremena.

OPČA KULTURA!!!!!

Ako netko nezna ili nije pogledao ovaj odličan i jedinstven fil neka se priupita gdje živi!

freedom

wallaceova je žena ubijena zato što ju je engleski vojnik ubio ali wallace se osvetio engleskom vojniku ali ubrzo nastaje rat između engleza i škota,engleza je bilo duplo više i na kraju su popušili prvi rat(engleska je imala puno vojnika ali imala je slabe vojnike,škotska je imala jako malo vojnika ali svi su bili znažni i jaki),dok su prošli svi ti ratovi jedan je škotski vojnik izdao wallacea i zarobili su ga i potom su ga mučili i ubili ali wallace je bio jako hrabar i rekao freedom ,zato je bio hrabar nije rekao milst.

Nezamjenjivo srce

Rijetko se događa ili gotovo nikada da nakon gledanja filma imate osjećaj da ste dobili nešto neprocjenjivo.Ovaj film stvara upravo takav osjećaj.Nakon njega može nastati ili trenutno oduševljenje ili tišina iz koje vas može trgnuti misao o vlastitoj sebičnosti zbog neizražavanja svojih osobnih dojmova o njemu. Da li je to zbilja film koji posjeduje sve?Jer puno je povijesnih filmova sa scenama borbe,sjajnom scenografijom i kostimografijom velikih događaja i ljudi.A ljudi,odnosno likovi i razrada njihovih međusobnih odnosa i jesu najveća vrijednost ovoga filma i ono po čemu se on razlikuje od sličnih. Ta neprocjenjiva vrijednost najbolje se ocrtava kroz lik Willima Wallacea.On je osoba koja simbolizira sve one male a najbitnije stvari koje on svojom životnom energijom i vjerom pokreće u ljudima koji to možda i ne zaslužuju. Cijelu priču upotpunjuje odlična gluma,odlično snimljene scene borbe,glazba i sve ono što jedan ovakav film mora imati, omogućujući vam da vremensko trajanje filma može proletjeti u trenu. A u dvojbi oko istinitosti povijesnih činjenica u filmu,Englezi(inače škrti u iskazivanju emocija)vjerojatno bi postigli najveću pobjedu na neki način za sebe i oslobađajuću,priznavši teret odgovornosti za događaje i činjenice vezane uz postojanje Willima Wallacea. Osoba koja kao dio škotske,engleske povijesti,života onoga tko ga je imao priliku upoznati nezamjenjiv.

Best movie ever

Po mome sudu radi se o najboljem filmu u povijesti kinematografije. Jednostavno film koji posjeduje sve. Neke filmove velikim čine neki njihovi elementi no kod ovog filma svi elementi su savršeni te ih stoga neću niti nabrajati. Dodatnu vrijednost daje mu činjenica da se radi o povijesnim događajima (koliko god Englezi tvrdili da je dio falsificiran) te stoga nitko ne može davati neke besmislene komentare glede priče jer se to manje-više zbilo (naravno da je nemoguće tvrditi da je sve 100% točno). Priča je to o patriotizmu, hrabrosti, odanosti, izdaji, mržnji. Također je tu i predivna ljubavna priča koja je briljantno uklopljena u ovu i više nego surovu povijesnu zbilju. Za kraj bih pokušao dočarati jedan moj doživljaj iz kina. Na samom kraju kada Wallace-a muče i počinju se izmjenice prikazivati lica skoro svih likova sa kojih se jasno mogu isčitati njihovi osjećaji. Instinktivno se osvrnem oko sebe i vidim sva lica u kinu kako bez glasa i treptaja otvorenih usta gledaju u platno. Takvo nepodijeljeno poštovanje prema nekom filmu osjetio sam jedino tada. Neponovljivo.

Ocjena recenzije: 4.14 Tvoja ocjena: -

Spektakularno!!

Najbolji film Mel Gibsona (u Pasiji je samo režiser) i po meni jedan od najboljih općenito. Film koji ima sve: priču, poruku filma, spektakularne scene, glumačku ekipu, redatelja...ukratko sve! Bez obzira koliko ga puta već gledao, takav film se uvijek iznova može pogledati i biti jednako dobar i zanimljiv. Iako film traje 3 sata proleti na brzinu, jer sam se toliko uživio u film i lik Williama Wallacea, da mi na kraju bude žao kad završi. Kod prvog gledanja stvar koja me najviše dojmila u filmu su scene borbe koje su ODLIČNE! S toliko relanosti, brutalnosti i krvi su snimljene da sam se par puta zapitao kako se to uopće moglo odglumiti i snimiti. Mene osobno je najviše dojmila scena borbe u selu, kada ubiju Wallaceovu dragu. Sam ulaz glavnog junaka na konju kroz vatru i blatnjavo selo, engleski vojnici koji ga iščekuju i boje se, nemilosrdna borba sa vojnicima i Wallaceovo hladnokrvno ubijanja krvnika njegove žene....fantastično! Iako mu je ovo bio tek drugi redateljski posao, Gibson se nije izgubio u glomaznosti projekta, nego je snimio remek-djelo filmske umjetnosti koje ga stavlja u kategoriju najvećih.

sirove strasti by mel gibson

Moram priznati da sam puno više očekivala od ovog filma. Prva stvar koja mi se ne sviđa je to šta predugo traje. Mislim, dobar je Mel, možda je i jedino zbog njega ovaj film pobrao toliko pozornosti. Inače, svi ti spektakularni filmovi s krcato raznoraznih ratnih scena su prilično slični. Nravno, onda ubacimo i ljubavnu priču u pozadini, borbu radi obrane časti i ponosa i eto ti sirove strasti by mel gibson. I da, povijesna priča pomalo je nerazumljiva, a naglasak je stavljen na krv-svuda-oko-nas. I moram priznat da zbog dužine trajanja i zbog toga jer mi je cijela radnja postala malo prenaporna, nisam dočekala kraj filma. Eto, ko prizna pola mu se oprašta.

:)

fora film..tuzan, malo dugo traje al je povjesni i svidja mi se radnja pa je sve 5..soundtrack je zakon!

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -

SAVRŠENO DO ZADNJEG DETALJA!

Gledao sam ovaj film najmanje 10 puta i svaki put kad ga gledam uživim se u njega kao da ga prvi put gledam.Film je jednostavno odličan.Krvave bitke, rečenice koje su ravne jednom pjesniku, a zadnji dio filma kada je Wallace pogubljen i ona prekrasna muzika kad je zasvirala moram priznati da su me prošli trnci.Jednostavno me film ganuo i to mi se nije desilo ni na jednom drugom filmu kojeg sam gledao a gledao sam ih zaista mnogo.Neznam šta da kažem nego da film preporučujem svakome. Ocjena filma: 5

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -

Melovo remek djelo !!!1

Ovaj film je jedan od klasika.Jako dobra ideja je bila staviti ga na dvd,zapravo to je bila jedna od jako dobrih ideja u zadnje vrijeme.Istina je da bi mogli staviti još mnogo filmova na dvd,ali počeli su nadam se da će ih još staviti. Uglavnom ovaj film je jako dobar.Ima jako dobru temu,ideju i jako dobrog redatelja.Mislim da je veliko čudo da moja mama nije gledala film.Mislim nisam mogla vjerovati da moja mama nije gledala taj film.Mislim to je klasik.Uglavnom nakon što sam ga podigla na dvd-u i kad smo ga zajedno pogledala rekla je da je film odličan i mislim da je većina to rekla po recenzijama.Ovaj film ima samo dobre kritike.Ima toliko dobrih scena za koje vjerujem da nikad neće biti zaboravljene.Kao što je škotsko pokazivanje guza i prednjeg dijela i dio kad Mel Gibson viče Freedom!!! To su nezaboravljive scene.Sviđaju mi se i uloge ljudi koji su se borili s njime,zato što su vjerovali u njega.Film je dirljiv sa jako dobrim scenama ljubavi,strasti,simpatije,rata,akcije,mučenja ali i hrabrosti.Film je remek dijelo koje ,po mojem mišeljenju,nikad neće biti zaboravljeno.To mi se sviđa kod Mela on radi remek dijela.Film zaslužuje samo čistu peticu i ništa manje od toga.

Hrabro srce

Vrlo dobar akcijsko-povijesni film.

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Brave Heart

Ovaj film sam gledao bar 10 puta, ali nikad mi ne dosadi.Ja mislim da je ovo jedan od najboljih filmava Mel Gibsona.Ovaj film je remek-dijelo.Taj film bih preporučio svima.

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -

Scotland in My heart!!

E to se zove spektakl.Nema se tu šta puno filozofirati, jednom riječju filmčina.Impresivne bitke, krv do koljena, odlična drama i odnosi između likova, ma koji King Arthur, ma koja Troja.Hvala bogu da su ga napokon odlučili izdati na DVD-u, bio bi kriminal da nisu.Gibson se je tim filmom dokazao kao ne samo jedan od najboljih glumaca u Hollywoodu danšnjice, nego i kao jedan od največih ljudi u Showbiznisu opčenito.Zasluženi oscari u svim kategorijama.Ok promjenili su malo povijest, ali kog briga za to, svaki povjesni spektakl danas ima promjenjenu priču, pa što, koliko ljudi uopče i zna tu povijesnu priču, neznamo ni svoju kak se spada a kamoli englesku povijest.Šteta samo što nije izašlo dostojno izdanje tog filma, dvostruko, no nije važno, očito je da svi veliki filmski klasici koji izlaze u zadnje vrijeme(Razjareni Bik, Rocky, Umri Muški 1, 2)bivaju izdana na jednostukim izadnjima ili u novinama sa šrotnim epizodama Yu Gi Oha npr Za Šaku Dolara i lošoj kompresiji, dok večina novih filmova od kojih je polovica sranje bivaju izdana na dvostukim izadnjima i pun kufer dodataka, ko da to nekog zanima ako je film loš, no otom potom.Hrabro Srce=Remek djelo, pogledajte!!

-

Izbrisano na zahtjev autora.

Mel Wallace

Ma ovo mi je bio jedan od prvih filmova koje sam odgleado nekoliko puta. I dan-danas ću to napraviti a da mi ne bude žao! Film koji je (a ne Gladijator) vratio u modu povijesne spektakle sa masovnim bitkama. Kada sam prvi put ovo gledao, nisam se mogao načuditi uvjerljivosti! Pa oni ovdje se kolju, razbijaju maljevima glave, capare udove... Bitke koje su me zaista impresionirale. A priča o slobodi! Cijelim filmom sam bio uz Williama - kada su mu ubili dragu, kada su ga prognali, kada us ga izdali, pa i kada su ga mučili... Melovo remek-djelo i čisto sumnjam da će ikada ovako nešto ponoviti! Možda će neki reći da je patetičan ili da mijenja povijest, no ovdje je sva patetika itekako s razlogom, dok me boli ona stvar kako su to Englezi stvarali svoje carstvo! Meni je glavno da je stvoren ovaj sjajan film! Ocjena: 5

Ocjena recenzije: 3.6 Tvoja ocjena: -