Pogodi tko dolazi na večeru

ok...

Dajem 4-ku. Poprilično sam se nasmijala, iako znam da je remake, a i da ima drugih sličnih filmova, ali te druge nisam gledala...pa onda mi je to novo. Naravno da znate kraj tj. može ga se predvidjeti, ali šta ćeš... Ja padam na te romantične komedije.Bitno da se zabavim.

klasika

Kako napraviti komediju (koja neće biti još jedno Hollyodsko smeće): zakuhati jednu (donekle zanimljivu) priču ili (još bolje) napraviti noviju verziju nekog starijeg filma (jednostavno "prepisati" i uštediti si trud), zatim je potrebno uzeti BAREM dva poznata glumca, dodati puno "ha-ha-ha" i sve to zasoliti sa malo "cmok,cmok". Naravno nezaobilazni začini su i zanimljivi sporedni glumci, te pokoja laž glavnog glumca kako bi se priča dodatno zakuhala Po ovom brzom i nadasve laganom receptu napisan je i ovaj film. Moja ocjena za film je 3. Smatram da film nije ništa posebno.U filmu mi je naj: teorija o boljoj polovici.

Prosječnost Hollywooda

Ono što se pokazalo kao uspješna formula u filmu ''Dozvola za brak'' pokušalo se napraviti i u ovom filmu, ali s puno manje uspjeha i šarma. Ovakav način snimanja filmova postaje već neka vrsta rutine u Hollywoodu, iz kojeg se nameće zaključak da velikim studijima vlada bezidejnost i samo želja za instant hitom i zaradom. Znači, nakon što se pojavi neki film koji odiše sa imalo svježine, prihvate ga gledatelji i ujedno zaradi, neizbježni su slični klonovi koji izlaze kao sa tekuće vrpce. U tu kategoriju spada i ovaj film koji se temelji na formuli viđenoj u ''Dozvoli za brak'' (kao i ''Za sve je kriva svekrva'', ''Kći mog šefa''-opet s Kutcherom, pa i ''Dozvola za Fockere''-simpatičan, ali znatno lošiji od originala). Svaka čast i Kutcheru i B.Macu koji donekle iskaču iz prosječnosti filma, jer rijetki zabavni momenti filma su s njima dvojicom, ali ipak nisu u rangu Stillera i De Nira. Podatak da je film zapravo remake klasika iz 1967. još više kvalitetu i originalnost filma stavlja u drugi plan. Moje mišljenje je da je šefovima studija kod ovog filma osnovna bila potencijalna zarada koja bi se temeljila na Kutcherovoj svjetskoj popularnosti i Macovom komičarskom talentu. Stvar koji bi volio posebno istaknuti je jasna poruka filma o borbi protiv rasizma koja još više naglašava pozitivni optimističan ton cijelog filma

khm...

Moram priznati da sam više očekivala. Dosta toga je već viđeno(npr. Kći mog bossa). B. Mac me je moram priznati malo razočarao jer kao da je snimao prek one stvari. A. Kutcher je pak nešto uvjerljiviji što se tiće humora. No, nisam ni imala prevelika očekivanja pa neću dati ni najgoru ocjenu. Da se pogledati i tu i tamo nasmijati.

ludilo

ma film je jako simpa i smjesan Ashton ga je jako dobro odglumio i nema sta reci nego pogledajte obavezno nema kajanja

Dozvola za Ashtona Kutchera

Guess Who je još jedna od tipičnih Ashtonovih komedijica na kakve smo se več od njega navikli,koja usput jako nalikuje na Stillerov hit Dozvola za brak(baš kao i "Svekrva je kriva za sve",izgleda da je to sad takve priče o neprihvačanju očeva ili majki njihovih budučih zetova ili snaha u obitelj popularne u Americi,a vjerovatno če ih biti i još dokle god donose zaradu producentima).Cijela priča je kao što več znate preuzeta iz starog odličnog filma "Pogodi tko dolaz na večeru" sa Sidney Poitierom,te se ovdje zapravo radi o još jednom nepotrebnom remakeu napravljenom isključivo zbog zarade.No unatoč več viđenoj priči,rutinskoj režiji i činjenici da glavnu ulogu igra Ashton Kutcher,moram priznati da je film ipak dosta zabavan,zahvaljujuči odličnom komičaru Bernie Macu koji igra brižnog oca u stilu DeNira,ok nije DeNiro,ali može proči,a ni Ashton ipak nije tako loš kao što če neki mislit,ok malo se krevelji kao i uvijek ali ne pretjeruje previše pa mu to u ovom filmu savršeno paše,te sasvim solidno parira Macu.Zapravo njih dvojica i jesu glavni pokretači svih štosev u filmu,te su uspjeli iznjeli cijeli film na svojim leđima.Glavna tema filma je ubiti rasizam,tj. međurasno (ne)prihvačanje,samo što umjesto neprihvačanja crnca od strane bijelaca u svoju obitelj imamo obrnutu situaciju,gdje crnčka obitelj s početka teško prihvača bijelca i još k tome nezaposlenog u svoju obitelj.Kao što rekoh cijela priča uvelike podsječa na dozvolu na brak,posebice kraj kad otac(Mac) juri po budućg zeta na željeznički kolodvor(u "dozvoli" je bio aeodrom u pitanju), da bi ga nagovorio da se vrati i pomiri s njegovom kćerkom(baš kao i DeNiro u Dozvoli).Dakle što se tiče priče film nam ne nudi ništa novo što več nismo vidjeli, no zahvaljujući dvojci glavnih glumaca film je relativno zabavan,te će vam sat i 40 min proći relativno brzo i zabavno,no preporučm da film ipak pričekate na DVD-u.Tkome se svidjela Dozvola 1 i 2,voljet če i Pogodi tko dolazi na večeru, no Ashton ipak nije Stiller.