Lovci na ubojice

Piadfasdf

Najbolji fil ikad nema boljeg ccol

dobro

Iako večina recenzija koje sam pročital u tisku loše piše o filmu meni je čist ok.Iako ti''kritičari''za večinu filmova pišu loše čak je i dobra preporuka pogledati film kojeg loše ocjene.Radnja prati tim FBI profilera(oni rade profile seriskih ubojica)koji imaju završni test na usamljenom otoku pod budnim okom instruktora Val Kilmera.Ubrzo se počinju dešavati bizarna ubojstva i nakon što pretraže otok shvate da je ubojica jedan od njih...Val Kilmer i Christian Slater su malo zvučnija imena u filmu(za privuči publiku)ali ih odmah ubiju(slatera drugog,a Kilmera tek na kraju ali ga cijeli film niti nema).Atmosfera filma je gotovo horrorska,več na samom početku,prije same radnje kad traže seriskog ubojicu(magla ,noć,napuštena kuća)ta atmosfera prati cijeli film(još + gore).Jedan -,zbog samog glavnog ubojice ,istina nije bilo lako pogoditi tko je ali je neka neuvjerljiv.Dobar akcijski thriler s dodatkom horrora ,svakak za pogledati.Ocjena 4

Lovačke priče

Ovaj film je imao sasvim dobru podlogu, prije svega zaista snažnu glumačku ekipu od kojih jedino odskače nekvalitetom i iritirajućim macho-fucker-stavom LL Cool J, zatim temelj na jednoj zaista intrigantnoj priči Agathe Christie, i to bi trebalo biti to. Ali redatelj je bio veeliki upitnik - Renny Harlin koji je u svojim ranijim godinama pravio čisto solidne akcijske filmiće (Umri muški 2, Cliffhanger), ali je zadnjim djelima pao na samo dno (Driven, Egzorcist:The begining). Tu se postavilo pitanje što on može napraviti? I dobio se odgovor - ne puno! Film je bućkuriš "cool" fraza i likova, "sjajno isplaniranih" ubojstava kod kojih svako iduće baca sumnju na nekog drugog, pokoje solidne akcijske scene i jednostavno pre-pre-pre-previše obrata. Pohvalio bih samo onu scenu u kojoj se pucaju pod vodom u bazenu - zaista maštovito i lijepo izvedeno. Ocjena: slabo, 2

Totalno ludilo!

Toliko zapleta, napetosti i neizvijesnosti može nasluti koliko je film maštovito smišljen. Od početka do kraja uzbudljivo i akcijski-hororično izvedeno. Nemam prigovora, dva prsta gore!!

Fakat dobro

Odličan triler, nepredvidiv i napet do samog kraja.Posebno me iznenadilo što Slater i Kilmer imaju zapravo jako male uloge. Svakako pogledati, toplo preporučam

Pogledati

Kritičari su ovaj film popljuvali kao jako predvidljiv film. Moram priznati da se meni nije činio takav. Jako me iznenadilo što poznati glumci pogibaju na početku (Slater). Gledajući film tri puta sam mijenjao mišljenje ko je ubojica. Fučkaš kritičare, meni se sviđa. Bravo!

Napeto do kraja

Napokon film za pokretanje sivih moždanih stanica. Već dugo vremena nije bilo ovako dobrog filma, u kojem do kraja ne znate tko je ubojica, bar ne očito. Toliko se uživih u film da sam se u nekim trenucima trzala na zvukove. Glumčka ekipa je jako dobro odigrala svoje uloge, a i sama radnja filma je odlična: odlazak FBI tima za profiliranje na trening o kojemu ovisi prolazna ocjena, pa početak ubojstava, pa sumnjaju svi na svakog, pokušaj da pronađu i izbjegnu smrtnosne zamke, te pronađu ubojicu. Taman kad pomislite da znate tko je ubojica, taj pogine i tako do kraja. Obavezno pogledati.

Profiliraj me nježno

Da je svak' sam sebi najdraža zagonetka, o tome se zna još od najmilijeg nam patološkog mater-ovisnika, Freuda. Priznajte, nekima od vas je autoanaliza draža i od autoljubavi. Jednostavno ne možete odoljeti tim psiho-upitnicima, pa čak ni onim najopskurnijim, tipa 'Što boja ruba vaših čarapa za u grad govori o vašim ljubavničkim mogućnostima' i 'Što znači kad razmišljate o sezonskom voću, pogotovo kupinama'. Onima koje s najvećim guštom otkrivate u novinama u koje vam zamotaju finog, friškog brancina. I zatim brzo uzimate olovku u drthtavu ruku (a ne drhti od autoljubavne vježbe) i zaokružuj i križaj i biraj, uz tanušan snif bivšeg ručka što ga upravo odnosi lokalni mišomorčina. A još veće ekstaze mogu si priuštiti zeleniji fakeri, kad im na tjednom psiho-sastanku (za kojeg još jedino dišu na ovom usranom svijetu), uštogljenac u kožnom naslonjaču objašnjava zašto su u djetinjstvu zakapali svoju najdražu kornjaču živu i zašto je njihova majka kriva što su ih zbog špricanja WC daske ostavljali ljubavnici. I tako ako uvijek primamljivu juhicu psihoanalize popaprite forenzikom i posolite s nekoliko prekrasnih ljudskih organizama u najboljim godinama, dobit ćete savršen temeljac za jedan sasvim solidan 'akcioni triler' (ako već moramo generalizirati). Evo priče: ekipa FBI psiho-naučnika odlazi na zabačeni otok u zabačenom dijelu oceana, ne bi li tamo prošla posljednji test njihovog uber-profesora sumnjivih metoda. Somewhere along the way, shvaćaju da više nisu lovci nego lovina čije su se prednosti okrenule protiv njih i tu sad slijedi niz psiho-mazo nadmudrivanja. Sama realizacija je krenula i više nego dobro. Glumci drže vodu, radnja se lijepo razvija. Svojim neočekivanim obratima i intenziviranjem napetosti film dobrano grči živac u kičmi. Takav je suspense teško održati do kraja, no režiser si je dao truda i tu ga definitivno ide tapš po plećima. Da mu se nisu omakli scenografski gafovi i nedorečen kraj, definitivno bi bila četvorka. Ovako: sjedi, tri!

Lovci u mutnom

Ovaj film vjerovatno ne bih išao gledati u kino da nisam nedavno vidio foršpan na Tv-u koji je me je zainteresirao,pa sam odlučio riskirati 25 kn.I dali mi je žao tih para?!Nikako,ispalo da najbolji dijelovi nisu ni stavili u foršpanu,kako obično zna biti.Renny Harlin je napravio iznimno napet,interesantan i nepredvidiv psihološki triler,sa dobrom akcijom te je dokazao da još nije za penziju(pa ipak je on režirao odlični Umri Muški 2 I Chllifhanger).Priča ne zvuči loše,iako uvelike podsječa na još jedan Harlinov film Duboko Modro More,samo bez morskih pasa(tamo je hrpica znanstvenika bila zatočena na tonučoj platformi okružena morskim psima).Naime opet imamo također hrpicu ljudi,u ovom slučaju FBI profileri,koji na izoliranom otoku izvode vježbu,tj.tragaju za “imaginarnim”ubojicom,no kad jedan od njih zbilja i pogine oni skuže da je vježba gotova,te daj je ubojica vjerovatno jedan od njih,ali tko.Scenarij je napisao Ehren Kruger,scenarista inače odličnih Građana Opasnih Nmjera I Kruga 1.Priča je nepredvidiva i puna iznenađujučih obrata,taman kad mislite da ste nešto skužili ili počeli sumnjati na nekog,bum,dogodi se nešto što vam sruši vašu teoriju i ne preostaje vam ništa nego s nesterpljenjem odgledati film do kraja.Glumačka ekipa se sastoji večinom od poznatih imena,ali čije su karijere posustale(Val Kilmer,Christian Slater,Johnny Lee Miller-Hakeri)ili su u večini slučajeva glumili sporedne uloge(LL Cool J-ovo mu je drugi projekt s Harlinom,glumio je u Dep Blue Sea,Patricia Velasquez-glumila je Anck Su Namun u obije Mumije)ili su pak poznati iz nekih TV serija(Kathryn Morris iz Zaboravljenog Slučaja,Eion Bailey,glumio je u Združenoj Braći),dakle radi se u večini o glumcima čija su vam lica poznata ali im možda neznate ime.Oni su svoj dio posla odradili odlično,a to im jeomogučila odlična karakterizacija likova.No film ima i nekih nelogičnosti poput npr.Beretta ne puca ispod vode,razlozi ubojice baš i nisu najjasniji itd.No svakako pogledajte,nečete požaliti.