Nova policijska priča

Jackie Chan u boljem izdanju

Posljednji kineski uradak majstora Jackie Chana je ujedno i jedan od njegovih boljih filmova posljednjih godina. Njegovi zadnji filmovi tipa ''Medaljon'', ''Tuxedo'' pa donekle i ''Gas do daske'' i ''Šangajsko podne'' su se vrtili oko blesave i besmislene priče i njihova jedina svrha je bila predstavljanje Chanovih vratolomija širem krugu gledateljstva. Iako su serijali ''Gas do daske'' i ''Šangajsko podne/vitezovi'' bili veliki uspjeh, ipak se mora priznati da je to uvelike zbog raspoloženih Tuckera i Wilsona. Kombinacija njihovog humora i Chanovih vratolomija je bila dobitna. ''Nova policijska priča'' (istaknuto je da film nije vezan uz raniji serijal ''Policijska priča'') je puna vrhunskih akcijskih skevenci, ali isto i veoma dobre priče koja prati film (za razliku od njegovih ranijih filmova-Policijske priče, Božji oklop, Gužva u Bronxu,-gdje je priča prepuna klišeja i na trenutke više izgleda kao parodija). Naravno, Chan je opet sam izvodio sve svoje akrobacije i opet su atraktivne i originalne. Posebno bih izdvojio dvije scene koje su me dojmile u filmu: 1)Kada Chan i njegov policijski tim upadnu u zamku, što je snimljno u stilu video-igrice, i 2)završna scena u kojoj je objašnjeno zašto njegov mlađi partner u filmu cijelo vrijeme nosi isti kaput.

napokon

Napokon se vrati Jackie Chan(nakon koma Medaljona i put oko svijeta za 80 dana).Istina ovo nije tipični Jackie Chan movie (nema toliko tuče i komedije)već je više kao neka akcijska drama.Priča prati policiskog inspektora(Chana)koji se nakon neuspjele akcije u kojoj gubi 8 ljudi baca na piće i ubrzo postaje prava pijandura.Ubrzo banda koja je pobila njegove ljude ponovo napada i on teško opet kreće u osvetu.Banda koja se satoji od razmaženih bogataša bez cilja u životu osim naravno da ubijaju policajce.60 bodova za ubijenog oficira i 30 za policajca.Scene akcije u filmu su odlično napravljene a posebno mi se sviđa zvuk pucnjave koji na kućnom kinu zvuči JAKO DOBRO.Bodovi za Jackie Chana koji radi sam kaskaderske scene (ovaj put uz malu pomoć žica ali ja nebi to napravil ni sa puno puno više žica )i za njegov netipični film.ocjena 4+

Jackie's back, big time

Napokon jedan odličan Chanov film nakon godina neču reči sranja,ali svakako slabijh Chanovih ostvarenja koja su nam servirali Hollywoodski filmaši(Medaljon,The Tuxedo,Put oko svijeta u 80 dana).Ovim filmom se Chan vrača starim korijenima,dobrim starim Hong Kngoškim akcićima u kojima je uvijek sam izvodio sve svoje stuntove(sjetimo se samo Božjeg Oklopa,Prijašnjih Policijskih Priča,Gužve u Bronxu itd).Ovdje također sam izvodi sve svoje stuntove,ali uz malu pomoć žica,godine su ipak učinile svoje.Iako u filmu ima mnogo impresivne akcija ovo je ipak prije svega drama,sa jako dobrom pričom,o propalom policajcu koji se je propio jer si nemože oprostiti pogibiju svog tima,za koju krivi sebe,i razmaženim klincima,tj kriminalcma koji su to uradili smatrajuči to jednom običnom živom video igrom.Chan je več u karijeri imao nekoliko drama (npr Zmajevo Srce,gdje Samo Hung glumio Chanovog bolesnog brata za kojeg se ovaj morao brinuti),tako da je on svoju ulogu odglumio sasvim dobro.Redatelj Benny Chan je čak na momente uspio filmu dati jednu epsku veličinu,koristeči jaku i imresivnu glazbu te odlične kadrove Hong Konga koji na momente izgleda kao megalopolis iz neke nam daleke budućnosti.Chan je ostao dosljedan samom sebi kad je u pitanju i humor,film se može pohvaliti sa nekoliko zbilja odličnih i komičnih štoseva.No ipak je film u cjelini malo mračniji nego li njegovi prijašnji filmovi,to mu daje još jednu dramsku veličinu.Dakle kao što rekoh,radi se o vjerovatno najboljem Chanovom filmu u zadnjih par godina,odlična i impresivna akcija u kojoj se je Chan dokazao da ipak još nije za penziju unatoč godinama(51 god),dobra dramska cjelina,dobar humor i glumačke izvedbe osiguravaju vam sigurnu zabavu.Moram se ovim putem požaliti na našeg distributera koji je distribuirao film što se nije potrudio staviti titlove na odjavnoj špici tjekom neuspjelih scena,mogli su se potruditi i prevesti još taj mali dio filma.Iako vjerovatno ne zaslužuje,no pošto sam ja ljubitelj borilačkih filmova

Slab "techno" triler...

... ali ipak vrijedan pokusaj "rehabilitacije" Chana i povratak na klasicnu honkonsku akcijadu. Ovaj puta sa naglaskom na pricu i, (na trenutke stvarno solidnu) Chanovu glumu a manje na suludu akciju (iako je ima manje nego u starim Chanovim HK fimovima, kad je ima - impresivna je kao i obicno). Gledljivo i neizmjerno bolje od bilo cega sto je snimao u Hollywoodu ali ni do koljena starom dobrom HK Jackieu. Ipak godien cine svoje... :)