Kung fu frka

Kung fu

Prvo sam za rođendan dobio film Paklena Kuhinja i mislio sam da je jako loš...Pogledao sam ga i bio sam jako impresioniran zbog toga što je film odličan.Jednog dana moj prijatelj je rekao da je gledao film Kung-fu Nogomet i da je film jako dobar.Odlučili smo otići u videoteku i posuditi film.Pročitao sam radnju i vidio sam da će biti zanimljiv...Pogledao sam ga i jako mi se svidio.Mjesec dana kasnije bio sam u videoteci i nisam znao što da posudim i onda sam vidio KUNG FU FRKU.Posudio sam ga i pogledao.Film je odličan ,specijalni efekti su super ,montaža odlična koreografija isto.Meni je film odličan.OvajStephen Chow zna režirat odlične filmove i odlično zna radit svoj posao.

kung fu rocks

Prvo sam gledal na nagovor nekog klinca iz videoteke Kunf fu nogomet.Mislio sam si neko kinesko sranje ali ostao sam zabezeknut ,širom otvorenih usta ,odmah poslije sam pogledao Paklenu kuhinju isto tako super.Kad sam čuo za Kung fu frku nisam ni sumnjao da će biti dobar film i stvarno nekaj fantastično.Taj Stephen Chow zna svoj posao.Efekti odlični ala Matrix malo više fantastični,zejebancija super.Film prati siromašnog lutalicu koji pod svu silu hoće upasti u bandu Sjekira.Nakon određenog vremena mora osloboditi iz ludnice Zvijer,kung fu majstora koji toliko zna o kunf fuu da je poludio.On im je potreban da ubije u siromašnoj četvrti dvoje majstora zaštitnika...dobre fore , dobre šore ,film svakako pogledajte na orginalnom jeziku.Film malo spor na početku brzo to nadoknadi.ocjena 5

Kubg fu zajebancija

Moram priznati da nisam gledao Kung fu nogomet, jer me jednostavno takav humor i ne privlači previše, ali kada sam vidio foršpan za ovaj film, umro sam od smijeha. I film doista i jest zabavan, od početka do kraja, fenomenalne borbe koje nisu s ovoga svijeta, majstorska režija bitki i solidna priča. Uz film zaista na brzinu prođe sat i po', a i dobro se zabavite. Nije neko remek djelo što ću pamtiti čitav život, ali ću definitivno ga svrstati u najzabavnije filmove ove godine! Ocjena: 4

Odlično

E ovo je fakat zakon film.Odličan humor, tučnjave i efekti, u nekim djelovima podsječa na crtić.Sad sam dobio želju pogledati starije Chowove parodije, kao npr, parodija na Jamesa Bonda. Svakako pogledajte u kinu.

Ocjena recenzije: 2.2 Tvoja ocjena: -

40 minuta previše

fenomenalno napravljeno i definitivno svježe, ali je toliko razvučen i predvidiv da nisam baš siguran da je itko u kinu ostao prikovan za stolicu do kraja... mislim da bi bio puno bolji da traje samo 45 minuta :)

All your Kung Fu are belong to us

Nankon što sam pogledao Shaolin Soccer, i bio oduševljen, jedva sam dočekao novi film Stephena Chowa. Film sam gledao u društvu i bilo je trenutaka kad smo padali sa sjedala od smijeha, što samo govori u korist ovog malog skoro-remek-djelca. Ako volite neobavezan i blesav film, ovo je prava stvar za vas. Guštajte.

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

Mišung

Malo Matrixa, malo Batmana, pomalo svega, ali i jako dobrih kung fu tuča. Kratko rečeno kung fu komedija. Na prvi pogled ostavlja dojam vrlo krvoločnog filma, kada na početku dolazi do sukoba između grupice jedne bande i murije, pa do sukoba između dvije bandi, ali poslije polako sve dolazi na svoje.

Zabavno

Film je prezabavan,znao sam da je dobar ali stvarno je sjajan.Scene borbe su super i vrlo je duhovit,umro sam od smijeha.Priča je dobra,glumci su dobri a režija je odlična,moram pohvaliti i efekte,super su.Preporuka svima da pogledaju film jer ne sjećam se kad sam nešto zabavnije gledao.

Everibody Was Kung Fu Fightning...

Ovo je do sada definitivno najbolji film Stephena Chowa,on potpisuje i glavnu ulogu,scenarij i režiju,kao i u skoro svim dosadašnjim filmovima koje smo imali prilike gledati s njim.Ostatak glumačke ekipe je skoro isti kao i u prijašnjim filmovima plus ili minus neko novo tj staro lice,Chow očito voli radi sa več uhodanom ekipom.Vizualno je film savršen,odlična fotografija,kamera,montaža.Radi se o jednom zbilja zabavnom i pomalo crtičastom film,svi gegovi kao da su preuzeti iz nekog crtiča o Ptici Trkačici ili Tom i Jerrya.Moram odmah na početku ispraviti neke netočnosti koje vidim u tekstu na Netu,1.banda ne brije na mačeve več na sjekire naime zovu se "Axe Gang",2.kvart se zapravo zove Svinjska ulica,3.Chowov lik nije odmah od početka majstor kung fua,več tek na kraju filma (tj u zadnjoj i najmasovnijoj šori koja užasno jako podsječa na masovnu šoru iz Matrixa Reloadeda između Nea i stotine agenata Smith,samo što je ova smješnija-odličan štos sa specialmove udarcem u stopalo)otkrije baš kao i Neo na kraju prvog Matrixa svoje moći i talent.4.i zadnje,zaplet je zapravo smješten u 40-e godine 20-og st.Ostali likovi u filmu su presmješni,kao i sami fajtovi.Sve to je još ušminkano i nabrijano sa specijalnim efektima,koji su mnogo bolji nego što su bili u Kung Fu Nogometu.Neki djelovi filma su čak i gadljivi,poput scene u kojo Chowa ugrize zmija za usnice,pa njegove usnice naoteknu do enormnih veličina,to fakat izgleda užasno.Kao što rekoh humor je u ovom filmu posebice izražen(također moram spomenuti odličan štos sa noževima)i proteže se kroz cijeli film bilo da se radi o dijalozima,tučnjavama ili nečem drugom.Da,film zbilja parodira naslove poput Matrixa, Tigra i Zmaja,Kill Billa i ostale ali na jedan zbilja smiješan i nimalo ponižavajući način.Ovaj film bih svakako preporučio svim ljubiteljima dobrih komedija i naravno borilačkih filmova,a vi koji ste gledali Kung Fu Nogomet i Paklenu Kuhinju znate što možete očekivati od Stephen Chowa.Dakle,šta se čeka,trk u kino!!