Ključ tajni

ok

film bi mi bio odličan da ga nisam skužio nakon 25 minuta(na neku đendu) ovak mi je samo ok, al ko ima priliku neka ga svakako pogleda..

vrlo dobro!!!

jedan od boljih filmova iz svog žanra...zastrašuje jezivom atmosferom,koja je postignuta bez korištenja bilo kakvih efekata...glumci su odlično odradili svoj posao..film bi preporučio svim istinskim ljubiteljima "pravih" horor filmova

Jeste li dobro gledali film?!!

Interesantno,ovo je jedan od najintrigantnijih i najinteligentnijih horora koje sam gledao u životu,umjetničko djelo i primjer kako bi trebali izgledati psiho horori 21 stoljeća.80% populacije koja voli horore pogledat će ga i zaboravit nakon tjedan dva,ali zapitajte se jeste li dobro gledali film?!Znate li da pisac ovog horora vješto mješa vudu(magija u kojoj se pomoću vrača nekoj trečoj osobi može nešto učiniti nažao) i hudu magiju(magija koja ne postoji djeluje autosugestivno tj. djeluje ako vjeruješ da djeluje) stavljajući vas u dvoumicu o kakvoj se magiji radi.I što je najbolje od svega kljuć filma ste vi sami;ako vjerujete u vudu film ima jedan završetak,ako vjerujete u HUDU magiju film se posve drugačije završava,dapače ne na ekranu,već u vašoj glavi.Onda..razmislite jeste li dobro pogledali film???

Skeleton Key

Kate Hudson u hororu o voodo magiji?! To mi je zvučalo ''spektakularno'' te sam si jednostavno morao priuštiti gledanje ovog filma, s najmanim mogućim očekivanjima doduše. Međutim, film me nije očekivano razočarao, barem ne u onoj mjeri u kojoj sam to očekivao. Radnja je prilično usporena te joj dosta treba da se razmaše, a razmaše se u predvidljivom smjeru s velikim twistom na kraju filma. Taj twist ujedno i podiže samu kvalitetu filma čineći ga tako malo drugačijim od mnoštva horor izdrkavanja koja silom žele biti orginalna. Atmosfera je dobra, a južnjačka se kultura sjajno upotpunjuje s sablasnom tajnom tavana prastare kiće u kojoj se film odvija. Hudson je solidna u glavnoj ulozi, no ostala je u sjeni odlične sada već 77 - godišnje Gene Rowlands. Uglavnom, odličan odabir za kišno jesenje popodne.

bravo za njih:)

Ovakav hror-triler sam cekala godinama da dode.I sad kada je napokon dosao ja sam se zacudila kolkiko je dobar.Kada sam vidjela najavu nisam bila sigurna da li ce bas biti onako kako zelim no ispalo je izvrsno.Cak bolje nego sam mislila da ce ispast.Kate je izvrsno odglumila.Volim takve filmove sve sto je vezano uz magiju.Cestitam na kraju koji je izvrstan i u kojem se zapravo i skuzi citav film.Meni je ovaj film odlican.

Da li vjerujete?

U moru idiotskih američkih horora, horor/trilera, evo napokon jedan koji iskače iz toga sivila. "The Skeleton Key" je stvarno dobar horor/triler koji ima južnjačku atmosferu (sniman u New Orleansu), te ne voodo nego hoodo (kao od starih Afro-Amerikanaca) magiju u igri. Obje te magije djeluju samo ako osoba u njih vjeruje, što je i naglašeno više puta u filmu. Redatelj Iain Softley zna svoj posao, scenarij je jako dobar te je radnja predvidiva samo u nekim djelovima (poput tko pomaže gospođi Devereaux) no to sve pada u vodu jer kraj je nepredvidiv (scenarij potpisuje Kruger; remake 'Kruga' između ostaloga). Glumci su naoko čudno birani no to sve funkcionira. Hudsonici je ovo prvi izlet u ovakvu vrstu filma i ona se snašla, Sarsgaard može bolje, a legenda John Hurt nema previše za glumiti. Zato najbolju ulogu ima Gena Rowlands, nekada velika glumačka zvijezda koja je pomalo pala u zaborav, koja je odlična. No opet moram reći da ovaj film vrijedi pogledati zbog odličnog scenarija koji ima veliki i neočekivani preokret na kraju. Da li vjerujete?

odličan film

Odličan triler s elementima horora. Film je cijelo vrijme napet, gluma je odlična...film vrijedan gledanja. Radnja filma je začinjena magijom (HUDU MAGIC) koja jednostavno film čini zanimljivim.

Konačno kvalitetan hororić

Među hrpom horor- trilera koji su se pojavili tokom posljednjih nekoliko godina, evo jednog koji iskače iz prosječnosti. Iako se ne radi o velikom remek-djelu, ipak se radi o zanimljivom filmu sa intrigantnom temom crnačke magije (koja i nije baš česta tema u filmovima), odličnom atmosferom u filmu, solidnim rolama glavnih glumaca te velikim preokretom na kraju filma koji je prilično originalan. Upravo neočekivani kraj podiže ocjenu samog filma jer radi se o preokretu koji se ne može naslutiti i koji mijenja doživljaj i shvaćanje cijelog filma ( nešto slično poput ''Šestog čula'' ili ''Zaselka''). Atmosfera u filmu je odlična, čemu posebno pridonosi močvarni kraj New Orleansa gdje je smještena radnja i glazbena podloga koja savršeno odgovara temi koja se proteže kroz film. Iako prva polovica filma izgleda kao i u mnogim sličnim ''horor-trilerima'' (stara kuća s tajnom iz prošlosti, mlada djevojka koja zaintrigira upravo ono što joj je rečeno da ne smije, sporedni likovi koji su sumnjivi otpočetka...) ipak pametnim razvijanjem radnje i građenjem napetosti, redatelj Softley nam je pružio kvalitetan i pametan film koji nikoga neće razočarati

Viđeno, slično, ali..

Iako se sve više snimaju žanrovi filmova toga tipa nema se što reči, ima smisla film je zanimljiv, napet nepredvidljiv. Može proči dakako. Ima i puno lošijih , a dobivaju super ocjene. Nemojmo samo o KING KONGU :( Pustimo nemane kojih više nema.

skeleton key

ILi po naški Ključ tajni?Ustvari je to ključ koji otvara sva vrata u kući,sva osim jednih na tavanu.U veliku kuću negdje u Luuisiani dolazi mlada bolničarka ,da njeguje starca koji je doživio moždani udar.Njegova žena vjeruje u duhove i hudu magiju i misli da su mu to oni učinili.Isprva skeptična Kate Hudson sve više i više počinje vjerovati u to...Kate Hudson poznata iz par romantičnih komedija dobro je učinila da je malo promijenila žanr svojih filmova,odglumila je odličn.Film prati odlična tmurna gotovo zagušujuća atmosfera.Kraj je isto odličan,nepredvidljiv.Svakako osvježenje za ljubitelje horrora i sve druge.Ocjena 5

Hoodoo - boohoo

Ovaj film je pravo solidan, prilično dobar horor-triler sa dobrom atmosferom, solidnim ulogama, finom pričom i jako,jako dobrom atmosferom. Ta atmosfera je pomogla Ianu Softleyu (inače dobrom redatelju - K-Pax, Hakeri,...) da napravi film boljim nego bi inače trebao biti. Ta južnjača magija, glazba, žarke boje, voodoo i hoodoo folklor, sablasna kuća, stvarno je kao stvoren za napraviti ugođaj jednog ovakvog filma. I čak mu je kraj nešto što se baš i ne očekuje, svaka čast! Film je jedan od boljih vrlo sličnih filmova kakvih se jako puno pojavilo u kino dvoranama zadnjih godina. Ocjena: 3,5.

Ocjena recenzije: 2.83 Tvoja ocjena: -

Ključ nerješivih tajni

Dobri horor-trileri su vrlo rijetki u zdnje vrijeme. Ključ tajni me oduševio... Koliko scenarijem, toliko i glumom, atmosferom te neočekivano mrčnim i iznenađujučim završetkom. Ljubiteljima ovog žanra(pogoovo) a i svim ostalim ljubiteljima DOBROG filma, preporučujem: nikako ne propuste pogledati ovaj film... p.s. očekujte neočekivano...

zanimljiv triler

filmic je supac! drzi u neizvjesnosti do samog kraja, a ni tada se nista ne rasplete...slicno kao i u 6-om čulu. Anyway, kate super glumi a ona bolesna baba jos bolje. Zena je totalno frikoidna i utjera ti strah u kosti. Da sam ja bila na mjestu kate hudson (u filmu...) isto bih pocela vjerovati u tu "hudu" magiju! Zena kroz cijeli film nekim svojim znakovima samo usmjerava kate prema cilju (tavan) gdje ona napokon i pocne u sve to vjerovati, baba padne u šok, a ova pocne traziti novu zrtvu, tocnije svoju best frendicu.. Nisam ziher jel fakat postoji taj obicaj, to vjerovanje u americi jer je fakat stvarno prikazano i moguce. Al dobro, ja imam ful bujnu mastu (ko 5-godisnjaci) pa je meni sve moguce..

kljuc tajni _ odlican horror

napokon pravi horror!! zadnji me put ovako odusevila slagalica strave (saw). definitivno jedan od filmova na mojoj top listi najboljih. jedino bih mozda promjenio glavnu glumicu, iako me i ova ugodno iznenadila. u svkom slucaju uvjerljivo strašno, misteriozno, zanimljivo i novo!!

Interesantno

Ovaj film predstavlja jedno od ugodnijih iznenađenja. Počevši od ugođaja i muzike kao podloge koja odgovara događanjima na ekranu (tu se može uklopiti i «ploča»). Kutevi snimanja u prvoj trećini filma su odlični, neobični, neočekivani. U nastavku filma, to se nažalost više ne primjenjuje. Najveći plus filmu je njegov kraj koji nije standardno američki happy end. Za lik Kate Hudson kraj je stravičan, za «njih» kraj je pravi happy end). Film se isplati pogledati i u kinu, a ne čekati ga u videoteci.

Ocjena recenzije: 4.4 Tvoja ocjena: -