Opsadno stanje

Washington vs Terorizam

Zanimljiv i napet politički triler koji se bavi terorizmom i teriristima u Americi,te danas nakon 9.11. i velike Američke tragedije ima još veče značenje za publiku a posebice za Amerikance nego tih godina kad je snimljen,pa ga se danas može gledati i kao neku ozbiljnu vrstu proročanstva,jer terorizam je u zadnje vrijeme nažalost Top tema na svim vjestima diljem svijeta.Film se bavi paranojom i etničkim pitanjima sa jednog ozbiljnog stajališta,koje je danas na žalost stvarnost. Režiju potpisuje Edward Zwick,inače najpoznatiji vjerovatno po naslovima poput Glory,Legenda o Jeseni sa Brad Pittom i najnovijeg mu,meni osobno jako dobrog naslova Posljednji Samuraj sa Tom Cruiseom.Inače ovo je druga zajednička suradnja redatelja Zwicka i glumca Denzela Washingtona,naime njih dvojca su surađivali zajedno na filmu Courage Under Fire,ratnoj drami koja se bavi pitanjima žena u vojsci te lažima i prikrivanjma u vojnim redovima,dakle još jednom ozbiljnom temom baš kao i terorizam. Ono što krasi ovaj film je odlična gluma troje glavnih aktera filma,a tu bih uz Washingtona i Annette Bening posebice istaknuo odličnog Bruce Willisa u netipičnoj mu ulozi,hladnokrvnog patrijotski nastrojenog generala koji ne preže prekršiti pravila nebili ispunio svoja domoljubna uvjerenja i zaštitio svoju domovinu od moguče prijetnje, njegova je uloga zapravo prilično negativna s obzirom da njegovo domoljublje varira sa ludilom,to se posebice ističe u sceni gdje on hladnokrvno ubija zatočenika,šeika Ahmeda Bin Talala(koja li sličnost sa imenom Bin Ladena) zbog kojeg i izbiju “neredi” i bombaški napadi u N.Y.-u.Režija filma je naravno jako dobra,te Zwick veoma uspješno gradi napetos i paranoju kako se film približava kraju.Ali nažalost prerazvučena radnja,tj. trajanje mjestimice uništava tu napetost i čini film na momente dosadnim,te nebi bilo loše da je film malo krači. Film je preporučljiv ljubiteljima ozbiljnijih naslova,a svi oni željni čiste akcije nažalost neče u potpunosti doči na svoje.

Terorizam

Terorizam je ovih zadnjih par godina aktualna tema u svejtskim medijima tako i na filmu.Ovaj film se bavi upravo time, terorizmom, i to sa malo otbiljnijeg gledišta.Radi se o nelošem filmu, sa dobrom glumačkom ekipom i pričom, ali je u cjelini malo predugačak i predosadan.Izneanđujuča uloga Bruce Willisa kao tvrdog i nemilosrdnog generala, njegov lik je zapravo neka vrsta negativca u filmu. Iako je nedavno bio na TV-u, ali ako ga niste imali prilike pogledati, učinite to, ali samo oni ozbiljniji filmofili.Oni koji očekuju još jedan action film o prašenju tura teroristima, mogu slobodno zaobiči ovaj naslov.