Mračan film.snažno,emotivno.

predobro

film definitivno rastura i osvaja. vrijedi ga pogledati.

Može li...

... se ovaj film usporediti sa filmom "Babel" ili sa "21 gram" ?

koji film..

mislila sam da je babel najbolji noviji film takve tematike, ali crash ipak drzi prvo mjesto. Definitivno najbolji film o predrasudama. Ima ih jos dosta, al ovaj je.. Sad mi je jasno zasto je dobio oscara. Najjaca scena kad ryan ubije onog crnca, a ovaj izvadi kip djefvice marije (il sta vec).. Najsmjesnija kad kineskinja uleti u bolnicu i vice muzevo ime, a sestra si zabrije da na kineskom govori nesto.. prelooodo! definitivno najtuznija scena kad se mala curica zaleti starom u zagrljaj da ga zastiti i ovaj ispali chorak (na svu srecu).. gledati!!

predrasude predrasude

mislim da je film genijalan jer je pogodio u sridu probleme današnjice. svatko od nas ima neke predrasude u glavi htjeli mi to priznati ili ne. upravo je o tome riječ u ovom filmu. naizgled jednostavan i usporen film, ali u biti pun emocija, pun doživljaja i svakodnevnih situacija koji mu daju itekakvo opravdanje za sve oscare koje je pokupio. volim filmove koji me natjeraju na razmišljanje i da se zapitam neke stvari. i definitivno me oborio s nogu. ukratko, riječ je o predrasudama s kojima se isprepliću problemi nasilja, oružja, svakodnevnog stresa, problemi osamljenosti današnjeg čovjeka, siromaštva, traffickinga, svega pomalo. genijalno u svakom pogledu.

Solidan iako sapunast i nerijetko predvidljiv

Mainstreamy...ali u redu. Pogledati

FILM FATALNO DOSADAN

Da pocetak nije onako dosadan mozda bi i docekala kraj film !!!! Ocjena : jel moguce dat 0 ???

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Stvarno fatalna nesreća

Prava je nesreća što je ovakav film uopće snimljen. Dok očekujete zanimljivu priču dobivate puno isprepletenih pričica bez nekakve veze. Glumci su OK,samo je ta priča filma ne vrijedi ništa. Totalno sam razočarana filmom jer nam samo pokazuje kako više ni čovjeka na ulici ne smiješ ružno pogledat a da ti se ovaj ne osveti. A kakva je poruka?!? Budi rasist,ubij bez razloga i na kraju daj kosookima 40$ i platio si grijehe svijeta. LOŠE,LOŠE,LOŠE. Samo glumci ovdje nešto vrijede. Ali opet,to je samo moje mišljenje.

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

Odlično!

mada mi oskarovci često i nisu baš uvjerljivi, moram priznati da je akademija ove i prošle godina napravila odličan posao. Crash kao i prošlogodišnji oskarovac djevojka od milijun dolara su filmovi koji mi niti u jednom trenutku nisu bili dosadni, naprotiv ostavili su vrlo snažan i upečatljiv dojam na mene!

predivno

Takav jebeno dobar film nisam već dugo gledala.Pametno i nabijeno osjećajima koji te bace na koljena.khm..

DOBAR!

Film kao iznenađenje za ovogodišnjeg Oskara!naravno da nije , kaj inače bi Planina pobijedila. tako loši valjda nisu ovi iz Akademije.Fatalna nesreća je izuzetno zanimljiv film koji te natjera da ga pogledaš do kraja.,makar je tematika malo zastarjela, al sve u svemu valjda još taj rasizam brine Amere, pa nek im bude. Jako dobar film, čisti pobjednik!

CRASH

Solidan film ali ipak... Nije se moglo odoliti tipičnoj "hollywoodizaciji": iako sve navodi na potencijalnu katasrofu, sve priče, izuzev jedne, završe ok (a stvarni život na ulicama L.A je nešto drugačiji). Ipak, film se uspješno bavi faktorom slučajnosti, te je jako dobro prikazao kako ljudi, i sami žrtve rasizma i predrasuda, u raznim životnim situacijama postanu upravo ono protiv čega se bore. Glumačka ekipa odlična!

Oscarovska nesreća

Paul Haggis, scenarist sjajne Eastwoodove 'Djevojke od milijun dolara', u svom prvom redateljskom pokušaju na velikom platnu, uhvatio se tradicionalno najveće sveameričke teme - rasnih odnosa. Za tu je prigodu skupljena i all-star glumačka ekipa, čiji će nastupi na kraju ispasti najboljim sastojkom filma. Patetika i naglašena teatralnost su, međutim, očite, a preambiciona priča - uz isprepletanje sudbina mnoštva likova - je odavno viđena, i u kudikamo boljem izdanju (Andersonova 'Magnolija' i briljantni Altmanovi 'Kratki rezovi' tek su tematikom najočitiji primjerci). Sreća za 'Fatalnu nesreću' da su za ozbiljnog protivnika imali jedino homoseksualne kauboje, pa su (uz obilnu pošiljku besplatnih dvd-a Akademijim glasačima) dobili Oscara. Jer, niti je ovo tipični oscarovski miljenik, niti toliko dobar film. ocjena filma: 2,5

vrlo dobro

Kao što i sam rekao u naslovu recenzije, dajem ocjenu ''vrlo dobar'' ovom filmu. Radi se o kvalitetnom uratku čiji su najveći aduti jaka glumačka ekipa i aktualna tema rasističke netrpeljivosti. Hrabri pokušaj redatelja da cijelu film učini još efektivnijim sa kombiniranjem mnoštva paralelnih radnji treba pohvaliti. Uspio je od njih stvoriti jednu cjelinu koja funkcionira i ne zbunjuje gledatelja, a jedina zamjerka tome je kako te priče završavaju uglavnom sa happy endom. Sviđa mi se ideja gdje loši momci u filmu postaju dobri, ali mislim da tako ipak nije u stvarnom životu, a redatelj je htio ovim filmom prikazati realne životne situacije. Npr. scena u kojoj mala djevojčica bude pogođena sa lažnim mecima pa preživi, bila bi sigurno puno potresnija da ne završava happy endom. Scena kakva je u filmu je efektna (priča o nevidljivom plaštu protiv metaka), ali nekako mi ne odgovara ovakvom tipu filma. No, da ne bi se svelo sve samo na kritiziranje, ipak na kraju treba reći da je ovo jedan od boljih filmova ove godine, sa zanimljivom tematikom, odličnim rolama glumaca, i redatelju/scenaristu Haggisu svaka pohvala jer je sa svojim prvim pravim filmom napravio vrlo dobar posao

Remek djelo

Nesumnjivo najbolji film protekle godine. Maestralno izrežiran, scenaristički besprijekoran mozaik naizgled nepovezanih, različitih ljudskih sudbina. Stilom podsjeća na Altmana no grijeh je ovakav film uspoređivati sa bilo čime jer je jednostavno briljantan. Iako casting čini niz poznatih i atraktivnih glumaca, najveća snaga filma je u tome što ne treba zvijezde da bi ga činile velikim nego je zvijezda sam po sebi. Također bih želio spomenuti i činjenicu kako je Paul Haggisu ovo redateljski prvijenac te je dokazao kako uz scenarističko posjeduje i izuzetno redateljsko umijeće. Soundtrack filma izuzetno dobro korespondira sa radnjom te predstavlja vrlo bitan faktor ukupnog dojma. Nije mi jasno zašto film nije privukao baš previše pažnje kod naše publike niti se našao na listama najboljih filmova protekle godine. (vjerujem da je razlog tome ignorantski stav od strane naših dičnih filmskih kritičara i loša promocija od strane distributera) No siguran sam da će film i u utrci za Oscara igrati bitnu ulogu. Stoga se ne bih začudio da se ponovi slučaj kada je naša maestralna struka filmskih kritičara dočekala 'na nož' film 'Hrabro srce' no kada se isti okitio hrpom Oscara, usta su im se odjednom napunila hvalospjevima.

Ocjena recenzije: 3.89 Tvoja ocjena: -

nesreca ili sreca

ovako ovaj je film jako tesko sada da vam se docara da bih ga vi pogledali nego ovako samo cu reci da je radnja filma jako zapetljana da imaju sitni kradljivci koji su crnci i misle da ih svi mrze znaci rasizam da ima umiisljena zena koja svati na kraju da je u njoj problem a ne u ostalima da ima jedan meksikanac koji je jako dobar a neki misle da je ustvari kriminalac i da isto imate vlasnika perziskog ducana koji isto misli da njega svi mrze i da hoce da ga pokradu znaci film je pomalo kompliciran ali glumci su savrseni i treba ga pogledati moja ocje na je nest jace od trice

ništa posebno

Pogledao sam i ovo, i ništa posebno, moram reći. Filmić od više priča, koje se isprepliću i imaju nekoliko dodirnih točaka. Nije loš, ali nije niti ništa posebno. Nećete propustiti ništa posebno. Malo me kraj filma razočarao jer se sve odvija kao u sapunici (osim jedne priče). Malo moraliziranja, sve priče povezuje rasizam i zlo što proizlazi iz njega, te sve povezuje manje-više happyend. Jedino što je zaista jako dobro su sjajni glumci. Ocjena:solidno, ali ništa više.Vodha 3-jka

Ocjena recenzije: 2.17 Tvoja ocjena: -

osvježavajuće

Friško iz kina = ODUŠEVLJENA! Friško više od tjedan dana gledanja = OSVJEŽAVAJUĆE! Što da kažem, učila sam cijeli dan, i slušala radio a onda čula magične riječi - film, kino, karte, 212 555 (Slavonski radio je moj veeeeliki susponzor u pohodima na osječka kina koja na žalost male grupice istinskih filmofila propadaju!! SPASITE OSJEČKA INA ljudi!!!! JEbeš divx, pirate, i dvd, vhs, bla bla bla, samo jedno je kino i doživljaj koji imate gledajući pa i najveće sranje od filma u kinu - i ono vam se čini božanski i vijedno pozitivnog komentara i preporuke)... No, ovaj je film divan! Osjećaji koje se redatelji, producenti, scenaristi, glumic, kostimografi i glazbenici zamislili i realizirali su snažni i upijala sam ih redom kroz film kao spužva!! Ovako divan film jako dugo nisam gledala i ostavio me bez daha! Što reći, pogledajte ga pliiiiiiiiiiiiiz!!

osrednje

Nećete puno propustiti ako ne pogledate ovaj film, jednostavno sve već viđeno-nema orginalnosti.Najviše me se dojmio odnos dobrog i zla s kojim se svaki od likova bori na svoj način