Gladijator

samo pijesak i sjene

strašno! gladijatori zaslužuju veća poštovanja od kraljeva

PONOVNO ODUŠEVLJEN

Ovaj film nisam gledao dugo vremena i sada sam ga odlučio pogledati. Nevjerojatna priča, prekrasna i snažna glazba, te priča prepuna metafore ono je što ovaj film čini savršenim... Film koji te podiže kad ti je teško... Takvi filmovi se više i ne snimaju, bravo R. Scott i B. Lustig.

MAXIMUS

Remek djelo u svakom pogledu. Film ima nekoliko povijesnih nepravilnosti ali to je sve zakamuflirano na tako dobar način da se ni ne primjeti. Izvrstan prikaz života u to vrijeme i atmosfera kroz cijeli film je izvrsna. Najbolja uloga Russella Crowea do sad. I Joaquin Phoenix je odglumio izvrsno. Svaka čast Ridleyu Scottu napravio je klasik koji če se gledat zauvjek.

Pet +

Što reći? Kome? Koju poruku poslati? Šaljem poruku onima koji nisu pogledali ovaj film, da pogledaju ovo remek djelo.

izvrsno

super remek djelo

REMEK DJELO

Moderni povijesni epski film sa genijalnom glumom Joaquina Phoenixa u ulozi pomahnitalog vladara...stvorio je jednog od najvecih filmskih monstruma. Crowe također izvrstan ali iako u sporednoj ulozi i bez zarađenog kipića,Phoenix je prava faca u filmu. Režija također izvrsna...najbolji Scottov film i remek djelo koje će se gledati i za 1000 godina.

...

Film jest dojmljiv, ali se isto vidi tračak američkih "klišeja", tipa ono:"my name is a Gladiator", Phoenixu u facu! Btw; sjajna gluma, prvenstveno J.Phoenixa (maestralno), R.Crowe sjajan (mada ne kao i Phoenix-al takva mu je i uloga)! Ne treba uopće preporučavati film, jer svatko tko dođe (a i ne dođe) na ovu stranicu, sigurno je gledao ovaj film...

A Hero Will Rise

Sigurno jedan od najboljih epskih spektakla ikad snimljen. To potvrdjuju i dobivene nagrade. Nagradjen je sa 5 Oscara, ukljucujuci i onog za najbolji film. 2000 godine dobiva i Zlatni globus za filmsku glazbu ( Hans Zimmer). Moram reci da je izbor glumaca odlican. Russel Crowe za glavnu ulogu dobiva Oscara dok je Joaquin Phoenix nominiran za Oscara. Sve u svemu film je odlican.

ave russel

steta sto je je prohodao elizijskim poljanama,jer mogao je on jos koji dio snimit,ipak Rim nije sagrađen u jednome danu ;)

:)

NAJBOLJI FILM KOJI SAM IKAD GLEDALA...ODLIČNA GLUMA...

Duže je bolje

Nevjerojatno je koliko je ovih 17 minuta još više poboljšalo ionako odličan film. Sama priča je još više zaokružena, a od likova najviše su profitirali Connie Nielsen - Lucilla (izgleda da su u kino verzijama Scottovih filmova najviše zakinuti ženski likovi), Joaquin Phoenix čiji je Komod ovako postao još kompleksniji manijak (naravno, na sveopće zgražanje povjesničara), te senatorski spletkaroši (Derek Jacobi pogotovo). Zapravo, dodavanjem ovih 17 minuta glavni lik Maximus - Russel Crowe u drugoj polovici filma pada u drugi plan. Sam time, moram shvatiti Ridleya Scotta zašto je izbacio ove scene iz kino verzije. Čovjek je nakon kultne Thelme & Louise zaredao s neuspjesima (1492, White squall, G.I. Jane), a onda se našao u situaciji da mu je povjeren 100 milijunski film, s tim da je posljednji film tog žanra snimljen 30 godina prije, a lik oko kojeg se vrti cijela priča tumači glumac koji je dotad amerikancima najviše bio poznat po sporednoj ulozi u L.A. Povjerljivo. U toj situaciji je jednostavno morao graditi cijelu priču oko Maximusova puta do osvete, a manju pažnju pružiti zbivanjima u Starom Rimu. Zato mu hvala što je odlučio montirati produženu verziju izdati je na savršenom DVD izdanju.

The gladiator who defied an emperor.'

Kad su glumci ovako dobri vjerojatnost da ce film bit los je minimalna, u ovom slucaju nikakva...Film nije ni u jednom trnu dosadan...a kraj je fenomenalan, da je bio happy end sve bi upropastio...ovako je bio odlican dod zadnje sekunde...POTPUNO zasluzeni oscar

REMEK DJELO...

... i točka. Ovdje bih o nečemu drugom što me tišti još od dodjele Oscara: Sjeća li se itko SRAMOTNE odluke Akademije da Oscara za najbolji OST dodijeli "Tigru i zmaju", a ne "Gladijatoru"? Sjeća li se itko uopće te "nagrađene muzike"? Sramota! ( Možda još i gora stvar dogodila se par godina kasnije kad je Enyi Oscara za "May It Be" iz "LotR"-a odnio ne-sjećam-se-i-nije-mi-bitno tko za glupavi pjesmuljak iz "Monsters Inc." Strahota. )

gladijator

zakon film! obozavam povjesne filmove a ovo mi je jedan od boljih. soundtrack je odlican, russell super odglumio a joaquin jos bolje, dobro mu stoji uloga...Ma supac mi je film! tuzan je, i zacudo nema hepi end..

The gladiator who defied an emperor!!!

Veličanstven film!I po mom mišljenju najbolji film 2000-e god.Ostao je zapamćen po nekoliko stvari,tj.tri.Kao prvo oživio je nekad najkomercijalniji i nejprestižniji hollywoodski žanr visokobuđetnih antičkih spektaka,tkz.filmove mača i sandala poput npr Cleopatre,El Cida,Samson i Dalila,te vratio taj žanr na velike ekrane nakon 35 godinja izbivanja sa platna,nakon njega su usljedili mnogi povijesni spektakli poput Kralja Arthura,Alexandra,Troye i još mnogi drugi,nažalost ni jedan nije postigao uspjeh Gladiatora,doduše to je jedino pošlo za rukom ponovno Ridley Scottu,iako samo u pogledu kvalitete ali ne i u onom finacijskom pogledu s njegovim zadnjim filmom Kraljevsko Nebesko.Druga stvar je to što je film proslavio glavnog glumca Russella Crowa i od njega načinio veliku zvijezu,takoreć preko noći,te osigurao mu prvog Oscara u karijeri,iako je po mom mišljenju ostvario bolju ulogu u Probuđenoj Savjesti za koju je bio nominiran godinu dana ranije,ali dobro nema veze,Akademija je odlučila.Karijera mu je nakon Gladijatora krenula uzlaznom putanjom i očekivanj su bila velika,a on ih je i manje više ispunio osiguravši si još jednu nominaciju za Oscara filmom Genijalni Um,BTW odličan film!i snimivši odličnog Gospodara i Ratnika,a imam osjećaj da ga nominacija neče zaobiči ni sljedeće godine za Cindarella Mena.I treča stvar po kojoj je film ostao zapamćen jeste smrt jednog od velikih glumaca za vrijeme snimanja,radi se naravno o Oliver Reedu.Čovjek je preminuo za vrijeme snimanja u Malti,i to za šankom!To je izazvalo poteškoće redatelju pa je morao zadnjih 10 min.njegovog pojavljivanja u filmu napraviti CGI efektima,naime iskoristili su Reedove neiskorištene snimke te uz malu pomoć dublera napravili su odličan posao. Uz odličnu režiju i glumu treba svakako istaknuti i odličan i pamtljiv soundtrack Hansa Zimmera.Specijalni efekti su također besprijekorni i iskorišteni na najpametniji način te ne dominiraju filmom,važna je priča te likovi i njihove sudbine. Svakako gledati!

ODLIČNO

Ovo je pravi POVJESNI spetaktl sa odličnim Russell Croweom kojemu izvrsno pristaje uloga.Film je odličan u gotovo svakom aspektu od kojih se ističu sjajni zvučni efekti i priča.Film bi preporučio svakome Ocjena filma: 5

Gladiator

Ovo je definitivno najbolja uloga i gluma Russela Crowa. Ovaj film je prvi u nizu velikih spektakularnih - povijesnih filmova i definitivno najbolji. Ostali su pokušali, ali nije to to (gledajući Troju i slične pokušaje). The general who became a slave, the slave who became a gladiator, the gladiator who defied an emperor. Slavna rečenica koja vam govori apsolutno sve o filmu. Obavezno pogledati!!!