Lovci na djeveruše

Pa..

Film je dosta dobar

prosječno...-->

Zapravo, svijetla točka filma je izvrsna postava Vaugh i Owen(koji mi je pregenijalan u komedijama). Sama ideja je ok, ali po mom dojmu, na početku filma, čak i do sredine nema baš nekih fora da se potrgaš i većinom su prozirne i predvidljive, a i previše su otegnuli priču. Da odsječem prvu polovicu filma i gledam samo drugu dala bih mu i veću ocjenu, ali ovako samo dobar(3).

film

film je prava spaljicina.Obadvoje su su super,a cure su cool.Sve je naj

prejebeno

Odlična komedija..

Jako dobro

Ovaj film se pomalo razlikuje od ostalih romantičnih komedija. Ne želim reći zašto, trebat ćete sami otkriti. No, ono što je mene oduševilo, je komični duo Vaughn/Wilson, i premda nisam fan nijednog od njih, obojica su me pozitivno iznenadila u ovom filmu. Film je smiješan i zabavan i za svaku preporuku. Nije mi žao što sam ga pogledala. ;)

Lovci na?

Valjda necu nikada uzivati u US komedijama:( U ovoj mi se cini da je sama prica toliko prozvakana i monotona da mi kvari i te smjesne trenutke.

… kad Jeremy nokautira Sacka …

Da nisam gledala Prekid ne bih pogledala ni Lovce na djeveruše. I pitam se koliko li zabavnih filmova čuči u videoteci i čeka da se prosvijetlim i pogledam ih? Priča u početku šarena i zabavna, sva ona vjenčanja i svi oni ‘upadi’ zgusnuti u par minuta podižu dobro raspoloženje (nisam ljubitelj vjenčanja, bljak!); onda malo previše otezanja i kompliciranja u sredini; onaj iritantni (dojmljivo iritantan) Sack kojeg bih ispljuvala da mi nije teško čistit’ ekran tv-a i buuum! – scena filma kad Jeremy nokautira Sacka - YES! – napokon! Odgledala sam to nekoliko puta s velikim guštom. Uživala u velikom dijelu filma (pa na godišnjem sam, vrijeme uživancije) al najviše na kraju. Pogledajte ako niste!

Veliki plus +

Film definitvno vrijedi pogledati jer je fenomenalan! Zahvaljujući glavnim glumcima,Vaughn i Owen, ova komedija je predobra.Situacije u filmu nisu ni previše vulgarne a ni mukotrpno komične,taman kako treba,ako me razumijete! Tema je izuzetno originalna,nešto što nitko ne bi očekivao!Odlična gluma svih glumaca a posebno glavnog dueta!Jedino zamjerka filmu nije ni trajanje od 2 sata nego uloga W.Ferella koji je pretjerana i po meni skroz nepotrebna! Inače je film odličan a najbolja scena je ona za večerom! Treba ga pogledat i nećete požalit jer će vas do suza nasmijet!

Vaughn & Owen-dobitna kombinacija

Vaughn i Owen su definitivno dvojac za budućnost, jer upravo su njih dvojica učinili ovu komediju toliko simpatičnom, zabavnom i na kraju krajeva, komercijalnim uspjehom. Odmah na početku bi pohvalio i samu temu filma kojia je prilično originalna, a uz raspoloženi spomenuti dvojac, nudi nam hrpu komičnih situacija. Redatelju Dobkinu svaka pohvala jer je uspio naći pravi omjer kod komičnih siutacija tako da one nisu ni previše vulgarne, a opet ni previše sladunjave. Uz odličan vodeći dvojac svoj posao su odlično odradili i sporedni glumci (odlični Walker, Rachel McAdams, te posebno Bradly Cooper koji je odradio ulogu Sacka). Jedina zamjerka je što prva polovica filma izgleda odlično, dok u drugoj polovici se malo gubi ritam i sve polako naginje prema klasičnoj romantičnoj komediji, ali sve ostaje u umjerenim granicama. Čak se ni trajanje filma od dva sata (što je malo neobično za komedije) ne osjeti jer je film izuzetno zabavan. Posebno bih istakao scenu za večerom koja, po meni, predstavlja najzabavniji i najkomičniji dio filma.

Šarmantna komedija

Ovaj film mi je vratio vjeru u američku komediju. Napokon komedija koja se ne temelji isključivo na "toilet humor" forama, već prikazuje normalne, nesavršene ljude u donekle neoubičajenim situacijama, u koje su se sami uvalili zbog pokušaja da budu netko drugi, makar samo i na tren. Topla ljudska priča koja objedinjuje čitav niz neuobičajenih likova (disfunkcionalna obitelj, npr.), koje ne možete ne voljeti, iako odstupaju od normalnog ponašanja (svaki lik ima neku neuobičajenu karakternu osobinu). Dobro raspoložena ekipa, iznimno zanimljivi dijalozi (moguće je i naučiti neke nove fraze), film koji nije previše zahtjevan, no nakon njega se čovjek osjeća nekako bolje, optimističnije. Napokon happy ending zbog kojeg gledatelju bude drago jer zna da je glavni lik (likovi)zaslužio djevojku, koliko god je prije toga brljao.Svakako pogledati. Uistinu šarmantan film!

Hunting Season is on !!!!

Prije svega moram reči,Vince Vaungh Rock's!!!.Tip je fakat urnebesan u ovom filmu.Ni Owen nije loš,ali ga je Vince definitivno prešišo u skoro svakoj sceni.Neznam možda je razlog tome što je Wilsonov lik više romantičar,dok je Vaunghov zafrkant,pa je zbog toga ujedno i smješniji. Moram odmah reči kako su komedije ovoga ljeta bile velika iznenađenja i najuspiješniji žanr na kino blagajnama te su skoro sve su postale veliki sleeper hitovi,počevši od odličnog Zatvorskog Kruga preko Lovaca na Djeveruše pa do 40-godišnjeg djevca(jedva čekam da ga pogledam,očekujem urnebesnu komediju). Zbog same teme kojom se film bavi,a to su vjenčanja,uvelike me podsječa na Luda Vjenčanja Adama Sandlera,također veliki hit iz 1998-e god,ali humor je sličniji onom u filmu Old School ili Dozvola za Brak/Fockere. Odličnom i uigranom duu Wilson/Vaughn odlično potpomažu uvijek dobar i razigrani Christopher Walken te Will Ferell u jednoj maloj ali otkačenoj ulogici.A ima tu još mnoštvo poznatih lica u malim sporednim ulogicama,ali neču ih sad nabrajati. No film ima i svojih mana,zapravo samo jednu po mom mišljenju,a to su predugačko trajanje od 119 min.Moglo je to biti i malo kraće,ovako film gubi na duhovitosti jer ima malo previše onih,"neduhovitih" dijelova.A neznam možda sam ja jednostavno očekivao da film bude smješniji.No nemojte me krivo shvatiti,nije zbog toga film loš,dapače po meni je to jedna od najsmješnijih komedije ove godine,iako još nisam pogledao 40-Year Old Virgina,kao što več rekoh. Kaj se tiče režije nemam prigovora,David Dobkin je svoj posao obavio sasvim dobro. Evo vam jedna Trivia,u fiilmu Wilson i Voughn kao svoja lažna imena spomenu Bobby O'Shea,tako se je naime zvao Sandlerov lik u Vodonoši,i Seamus O'Toola,to je pak bilo jedno od lažnih imena koje je Wilson koristio i u Šangajskim Vitezovima. Sve u svemu još jedna odlična komedija Fratpackovaca koja če vas na mjestima nasmijati do suza.Veselim se njihovim daljnjim zajedničkim projektima. Pogledajte film!!!

je li krivo moje raspoloženje?

Ne znam, film mi je bio strašan. Osim par dobrih sexy viceva,te uvijek dobrog bijega od već tipičnog američkog puritanizma, krajnje sam razočarana. Film mi je monoton, predug, kičast, a osim tih par dobrih viceva, sve je 'poškaklji me da se nasmijem'. Uz to je predvidljiv(iznimka sexy viceva&politički nekorektnog jezika)i meni krajnje ne šarmantan...te jasno, američki kičast - sjetite se samo zadnje scene, govora Owena Wilsona u punoj crkvi..ma grozno. Samo radi sexy scena, viceva i političke nekorektnosti, dajem mu 3. Inače, to mi je bila izgubljena večer.

Iznenaden

Bas sam u nekom depresivnom razdoblju tako da me ovaj film malo opustio, nasmijao i prikazao da je ljubav jaka stvar...Uostalom glumacka ekipa je sjajna