Jurski park

šetnja s dinosaurima.....

...nisu dinosauri šetali zemljom, vec su hodali, a velika vecina je tu i tamo i trčala, osobito kad bi ugledali t-rexa. he he ...bez uvrede Holly-Man.. he he.....

aaaaaaaaaaaaaaaa....................škljoc...krc........

odlican film napravljen po isto tako odlicnoj knjizi,( nevjerojatno ali sam je procitao), super specijalni efekti, vrhunske glumacke izvedbe, osobito goldbluma, presmiješno i prestrašno istodobno, jako zabavno i nijednog trenutka dosadno.raptori su malo krivo prikazani, al dobro, ostalo je ok, i iako nema neku veliku pouku( ne zajebavajte se sa molekularnom biologijom) zasluzuje bar 9/10. svakako pogledati

T-Rex

Hvala Bogu na naprednoj kompjuterskoj grafici jer bez nje nebi znali ni kako izgledaju dinosauri koji su nekada šetali Zemljom. Jedina je šteta što u filmu nije prikazana koja borba dinosaura (nisu oni svi živjel u simbiozi) savršeno prikazana u remaku "Konga" (tri T-rexa protiv Konga).

jurski park

odlična fantastika napravljena od spilberga!prvi fil od trilogije, definitivno je najbolji. Druga dva su samo loša kopija. Odlična akcija, sa dobrim strašnim prepadima izumrlih dinosaura. Osobito je dobra scena sa raptorima. Početka je jako zanimljiv. Sve u svemu, odlična ocjena.

Sjajno

Ovaj sam film prvi put gledao s 4 godine i otad sam lud za njim. Gledao sam ga barem 15 puta i nikada mi nije dosadan. Glavne odlike ovog filma su radnja, zvuk, specijalni efekti koji su odlicni. Dakle film je pun akcije, odlicno montiranog okolisa u kojem sam kao klinac htjeo živjeti, opasnih dinosaura i hrabrih likova. Tko jos ovaj film nije pogledao, treba ga pogledati.Jos dugo nece biti takvog filma.

bježi ,bježi, BJEŽIIIIII ARGHH

Što reći za film koji je uz Matrix započeo novu eru u svijetu filma i poslije više ništa nije bilo isto.Sad i nakon 12 godina dinosauri izgledaju zastrašujuće a efekti nimalo zastarjelo.Film koji zaslužuje svake pohvale a nemogu se sjetiti ni jedne kritike,ni na račun filma,ni na račun glumaca od odličnog Sama Neila do ludog Jeffa Goldbluma.OBAVEZNO POGLEDATI,čista 5

Dino 1

Rijetki su filmovi koji i nakon toliko godina izgledaju uvjerljivo i dobro. A upravo je ovaj film jedan od takovih. Fascinantno kako iz krvi malog okamenjenog komarca izvuku DNA dinosaura, koji nije potpun te ga nadopunjuju žabljim DNA, ali tu dolazi do nepredvidivih događaja, čak i za znanstvenike, što baš nisam mogla vjerovati, ali eto... Naime napravili su samo ženske diniće, ali tu dolazi do izražaja žablji DNA (neke vrste mogu mijenjati spol), i tako se dinići ipak razmožavaju. Pa se tu naravno nađe i pokoji pohlepni čovjek koji želi zaraditi na prodaji DNA svih tih dinosaura, i tako počinje odličan film. Glumačka ekipa je super, efekti fenomenalni, zbilja izgledaju kao da su stvarni.

Šetnja s Dinosaurima by Spielberg

Revolucionaran film iz sad več davne 93-e god.koji je na savršen način oživio “izgubljeni svijet”hehehe Revolucionaran!?Zašto,pitate se možda,pa iz nekoliko razloga,kao prvo,taj film je dokazao do koje mjere su se razvili specijalni efekti i koje su nove mogučnosti filmaša,jer iskreno,gledajuči taj film danas,nemogu reči da su efekti imalo izgubili na uvjerljivosti i realnosti,dapače mogu slobodno reči da su bolji i realniji negoli efekti u nekim novijim filmovima,npr SW3,Riddic itd.A druga stvar je to što je Spielberg još jednom uspio dokazati koliko je sposoban napraviti,odličan,zabavan i pomalo zastrašujući ljetni hit spektakl,kao što je to prije učinio sa Raljama,ET-em ili Indina Jones trilogijom.Sve u svemu radi se o sad več moglo bi se reči i kultnom klasiku koji je zadužio svjetsku kinematografiju svojom pojavom. Zanimljivo je kako su efekti prvotno trebali biti rađeni stop-motion tehnikom jer je sam Spielberg smatrao da kompjutorska grafika nije se još dovoljno razvila,no ljudi iz Industrial Light & Magica su mu dokazali drugačije,na sreću.No nije sve rađeno kompjuterskim efektima,negdje se je koristila i oldfashion maska za koju je zaslužan Stan Winston (opet).Tako da je u nekim dijelovima filma dinosaure glumio čovjek u gumenom odijelu,iako doduše ne izgleda tako. Proračun filma je bio 63 mil$,što prema proračunima nekih novijih filmova koji se snimaju danas(npr Stealth 130 mil,Fantastic Four 100 mil itd),a nabrijani su efektima mnogo više nego li Jurki Park,a ujedno i lošiji,izgleda mizerno, a posebice ako se uzme u obzir da je ukupna zarada Jurskog Parka 920 mil$,te se nalazi na drugom mjestu all time liste zarade,odmah nakon Titanika. Sama priča se bavi zapravo temom kloniranja,koja je več tad bila zanimljiva filmašima,ali ujedno i time kako nema zafrkancije sa majkom prirodom.Glumačka ekipa je raznolika i več svima poznata,te mislim da ju nema potrebe posebno naglašavati. Sve u svemu radi se o zbilja jednom velikom klasiku,gledati pod svaku cjenu!

Jura je tu

Spielberg je napravio odlican film, iako iz "davne" 1993 godine, film i danas pljeni sve da ga pogledaju. Morate imati 5.1 zvuk i subwoofer za gledanje ovog filma, jedino tako ce uzivanje biti potpuno. Go Jura!

T-Rex rules!

Od najpoznatijeg i najboljeg redatelja ovog stoljeća,a i polovica prošlog,došao nam je i ovaj SF horor,kojeg je Spielberg napravio poslije male stanke.Čim je došao u kina,zarada mu je skočila na jako veliku razinu (u prva dva tjedena prikazivanja),a nakon mjesec dana skočio je na prvo mjesto najgledanijih filmova u svijetu.Godinu dana na podjeli Oscara 94-e,zasluženo je pokupio tri Oscara (zvučni efekti,vizualni efekti i zvuk).U film je uloženo nešto više od 80 milijuna.A zaradu su udvostručili,a i malo im je falilo da je i utrostruče. Samo mi je malo čudno to što su tu na filmskom.netu tek stavili film za ocjenjivanje i recenziranje,a još su i napisali da je to novo DVD-e izdanje,ako sam ga ja kupio već prije skoro godinu dana na DVD-e izdanju.Ali nema veze.A ako urednici čitaju ovo onda bi ih zamolio da stave na recenziranje i Memento,a može i Monthy Python ili Life of Brian.Eto to je samo mala zamolba.A sada da se vratimo filmu. Od nekih zanimljivosti važno je znati da je Harrison Ford odbio glavnu mušku ulogu (koja je poslije pripala Sam Neilu.A Williamu Hurtu je bila ponuđena uloga Dr. Granta,ali ju je odbio bez čitanja knjige i scenarija.U svakom filmu ima barem nekih malih pogrešaka,a teško je proći bez njih.Ali ovaj film ih je imao dosta,ali su tako sitne da će ih itko uspjeti naći.Ako vas zanima,pogledajte na imdb-u pod goofs.Za glazbu je zaslužan,sada jedan od najpoznatijih skladatelja Johna Williamsa (nije bolji od Morriconea),kojeg Spielberg angažira u svakom filmu. Dakle,Spielberg je napravio jedan vrlo dobar film,koji je kao svaki njegov film,vrhunski režiran.Gluma zaslužuje veliku pohvalu,ali ne i preveliku,zvučni i vizualni efekti su i više nego odlični (nije čudo što su dobili Oscara),glazba je vrlo dobra,...Pa sve ovo zajedno zaslužuje peticu.Ali možda se vama neće svidjeti kao i meni,ali siguran sam da će vam biti dobra zabava i veliki užitak gledajući ga. I kao što sam rekao u naslovu,T-Rex rules!!!

Ocjena recenzije: 4.8 Tvoja ocjena: -