Četiri brata

sve za braću

film o odanosti i osveti... vodi nas u kompliciran zivot 4 slucajna i nesretna brata koji ovecuju smrt njihove majke,jedine majke koju su imali, i ona ih ponovo iako odsutna povezuje na svoj nacin. kroz napetost i neizvjesnost ovaj film ima ono sto cini dusu jednog pravog filma

Four Brothers

iliti četiri brata,jako je dobar,dinamičan i napeti trille,u kojem je ipak najjači adut odličan scenarij i izvrsna gluma.

Loseeeeeeeee

Zbilja lose. Dosadno, predvidljivo, a ona tuca na kraju, koja je to lovacka anegdota - da ti pamet stane. Prdimahovina

Četiri brata

Super je film,dobra je radnja i glumci su super..ima puno akcije,humora također ne nedostaje..odlićno!

film za ubiti popodne

Atmosfera:3,solidno prikazan zivot i sivilo Detroita tj. Amerike.Slika:4.Zvuk:4,vrlo dobra vizualizacija i Dolbi Digital 5.1 zvučni efekti.Priča:2,več viđeno.Gluma:2,s obzirom na glumce=srednji očaj!!Fučkaš film(s obzirom na temu)gdje redatelj polaže više napora na scene pucanja i vožnje od razrade glavnih protaginista,priče,njihovih motiva itd...Poruka filma:Sve je dopušteno ali baku mi NE DIRAJ!!!

iritirajuće

S obzirom na glumački ekipu mislil sam da film bude pružil dobru zabavu,ali nije.Gluma je toliko preseravajuća i radnja toliko bezvezna da ga je ponekad teško i gledati.Tipičan b film samo s "boljim"glumcima.Četiri brata (na papiru) vrate se u grad na sprovod majke,svi su oni problematični i željni osvete.Pobiju pola grada i glavni policajac im veli nema frke to je samoobrana čak ih ni ne otpelaju u stanicu...i mnogo dr.sranja.Tipično američko bum,bum tras sranje.Dobre su scene akcije i to je to.ocjena jedva 3

svi za jednog, jedan za sve

Jednom rečenicom ovaj film bi se mogao opisati kao solidna akcijska razbibriga od koje ne treba puno očekivati. Iako se sa malo drugačijim pristupom mogao postići puno bolji rezultat(za to je vjerovatno potreban i redatelj malo jačeg kalibra od Singletona) jer priča o neobičnoj braći (dva crnca i dva bijelca) koji osvećuju smrt žene koja ih je usvojila otvara dosta mogućnosti. Pod tim mislim da se više pažnje trebalo posvetiti četvorici glavnih likova, njihovim karakterima i njihovoj prošlosti jer radi se o izgubljenim slučajevima od kojih su svi digli ruke osim njihove ''majke'' koja ih je odgojila. Upravo bi tada njeno ubojstvo probudilo u njima opet one sirove ulične instikte i povezala ih u cilju da osvete njenu smrt. Po mom mišljenju na taj način bi se dobila surova i realna akcijska drama, ali opet možda i redatelju nije ni bio cilj snimiti takvu vrstu filma. To je najbolje vidljivo kako se radnja filma dalje odvija gdje se u priču na kraju upletu i korumpirani policajci i lokalni mafijaši. Akcijske scene su u filmu korektno odrađene, kao i role glavnih glumaca, ali kao što sam rekao sve je to moglo malo bolje, uz malo više truda.

hmm

fora filmic. cak i nije predvidljiv jer je onaj najmladji buraz umro, a ja mislila da nitko od njih nece umrijeti. tipican 'black movie', soundtrack mi je jaaaako dobar, glumci okejac, jurnjava cijelo vrijeme i pucnjava ofkors..Sve u svemu ok, al moglo bi biti i kvalitetnije.

film kojeg cete zaboraviti nakon dva tjedna

neznam zasto se ovaj film tako bucno najavljuje kao neo film noir kad film uopce nije nesto. pocne relativno zanimljivo al se uskoro prica zapetlja sama u sebi i nema bas smisla. na kraju ostanes zbunjen - tko je ubio onu slatku bakicu i zasto zapravo, jer na to scenaristi uskoro zaborave i izgube se u obracunu bandi... likovi bas nisu razradjeni jer ih ima dosta tako da saznajemo da je bobby neka vrsta glavnog frajera, da je jerry kukavica, da je angel zenskar i da je onaj najmladji najmanje predstavljen... zapravo filmu bi prije dao dva i pol nego tri, ali ipak nije sve tako crno, akcijske scene su ok a i ima nekih skroz zabavnih rjesenja. e i na kraju filma - svi opkole onog glavnog "bad guy-a" a bobby se ide kao tući sa njim (?????) zasto to uvijek rade u filmovima?

Srednja zalost

Ovaj film se ne isplati ici gledati u kino. Akcija je jedino sto postoji u ovom filmu, ostalo je sve nekako nepovezano i nespretno izvedeno. Tipicna americka akcija, uglavnom pravda pobjeduje... to je najbitnije. Bas bezveze