Jesmo li stigli?

Audicija za novog tatu

Nick Persons (Ice Cube) sa ortakom Martyjem (Jay Mohr) vodi radnju za prodaju sportskih suvenira i uživa u čarima momačkog života (novi džip, kajle oko vrata...).Kada ugleda zgodnu Suzanne (Nia Long) zaljubljuje sa na prvi pogled.No Nick ne voli decu, a Suzanne kao samohrana majka ima ih dvoje.Putovanje od Portlanda do udaljenog Vancouvera, gde je Suzanne otišla da organizuje novogodišnju žurku, jeste odlična prilika da se Nick bolje upozna sa njenom ćerkom Lindsey i sinom Kevinom.Sirotom Nicku nije bilo poznato da deca nikada nisu volela momke sa kojima je njihova majka izlazila, jer su verovali da će im se otac jednog dana vratiti i pomiriti sa majkom...Svojevrsni 'road movie' napravljen u formi urnebesne komedije režira Brian Levant ('The Flintstones'), po priči koju su napisali Steven Gary Banks & Claudia Grazioso.Sa pozamašnim budžetom od $32,000,000, Ice Cube koji je takođe jedan od producenata, obezbedio je dobre uslove za snimanje filma koga će poželeti da gleda cela porodica.Pretpostavka je bila tačna, pa je film zaradio više nego solidno, nešto preko $82,000,000 za 4 meseca prikazivanja u USA.Zasnivanje porodice na jedan neobičan način, kroz razne avanture koje ća vas nasmejati, u suštini je proveren obrazac za snimanje ovakvih vrsta komedija (prvo se ne vole i tuku, a onda vremenom shvataju da mogu zajedno i sl.).Ipak fore su već viđene, pa deluju manje-više otrcano, tako da nismo mogli da se uverimo u neke ozbiljnije komičarske sposobnosti gosn Cubea.Mlađa publika možda bi i mogla ovo da pogleda, ali što se tiče onih ozbiljnijih (da ne kažem starijih koji su odavno završili sa školom) komotno ovu komediju mogu i da propuste.

ok

ok je film.... obiteljski

Što mi je ovo trebalo??

Ni sam ne znam zašto sam potrošio sat i pol na ovu glupost pa ću pri pisanju recenzije biti puno pametniji i dati mu odmah jedinicu da ne trošim previše vremena. Ocjena : 1

Loše i zaboravljivo

Loš raspored uloga, nezanimljiva i predvidljiva radnja te komične situacije koje nisu smiješne...to bi bio ukratko opis ovog filma. Očito je da se ovim filmom pokušala primjeniti formula koja je uspješno funkcionirala u ''Sam u kući'' ali ovdje to nije slučaj. Kao prvo, Ice Cube je skroz pogrešan izbor za glavnog glumca, jer ovakav tip filma više odgovara nekome poput Adama Sandlera. Osim toga, njegovi umišljeni razgovori sa lutkom iz auta ostavljaju dojam psihički bolesne osobe. Kao drugo, Phillip Bolden i Aleisha Allen u ulozi djece su skroz pogrešni. Nisu ni simpatični ni zabavni, i u nekim trenucima filma toliko antipatični da sam navijao za to da im se Cube nekako osveti. ''Komične'' situacije su toliko predvidljive da uopće ne postižu efekt koji im je i osnovni cilj-nasmijati gledatelja. Kraj filma je pun klišeja, tako da završena scena koja bi trebala biti dirljiva i puna emocija, na kraju djeluje smiješno. Ovaj film se jedino možda svidi najmlađima, a ni u to baš nisam siguran. Jedini lik koji mi se svidio u filmu i kojega mi je bilo žao kad je nastradao je luksuzni auto kojeg Ice Cube vozi.

ok

film je dobar super mi je kako djeca izluđuju majčinog udvarača