Peti element

Jedan od najboljih filmova

Nakon dugo vremena opet sam pogledala ovaj film i mislila kao više neće biti tako dobar kao prvi put. No film me je opet prikova za fotelju. Naprosto sam uživala bez prekida. Priča tako maštovita, glumci u svom najboljem elementu (ne znaš tko je bolji), kostimografija super i dakao muzika. Ocjena 5 i 5 i 5.

ODLIČAN 5

Film koji se mora pogledat pogotovo tko voli akcijsku komediju.

pećina od taksista

sjećam se još 97 kad je oko tog filma stvorena strka kao malokad u svijetu,gledo ga u SC ko klinac,samo sam zinuo i takav ostao do sutra ujutro.Filmčina,jedan od onih gdje ni ne primjetiš priču zbog vizualne raskoši.scenografija,kostimografija,muzika,efekti su briljantni,ništa čudno kad je na kostimima radio jean paul gaultier,a eric serra razvalio svojim soundtrackom kinodvoranu,možda i njegova najbolja glazbena podloga nakon Leona,Besson je nadmašio sam sebe,napravio je jedan od onih filmova zbog kojih ti je drago da postoje kino dvorane,Gary Oldman kod Bessona briljira u ulozi negativaca(kao i u Leonu),Bruce,ma taj je uvjek dobar, dovoljno da baci neku foru,izbuši ekipu i norma zadovoljena,Milla opićena kakva je ,savršena za tu ulogu,kultan film,jer čak je i Dvornik od njega zaradio tih godina hehehe.Virtozno

umri muški u svemirskom okruženju

Svatko tko je gledao Bruce Willisa u Die Hard može pretpostaviti kako izgleda takva akcija u SF filmu. Ali samo pretpostaviti, jer je film prepun iznenađenja: od obrata u radnji, puno humora, nepredvidivih događaja, a ima i pjesme i plesačkih točaka. Film je snimljen sa nevjerojatno dobrom scenografijom, a kostimograf je postigao najviši level u svemiru. Scene su iznenađujuće, mašta nadilazi stvarnost, a cijela radnja glatko teče, i film u nijednom trenutku nije dosadan. Uloga Korbena kao da je pisana za Bruce Willisa. Mila Jovovich je ostala zapažena i nezaboravljena u svojoj ulozi - spomenuti ću nezaboravni kostim. Gary Oldman - jedan od najboljih negativaca, Gary genijalac si. Chris Tucker na trenutke podsjeća sa svojim humorom na Murphyja, ali ostati će nezaboravan u ovoj ulozi. Ne smijem zaboraviti spomenuti fantastične scene opere u svemiru i operne dive Plavalaguna. Film ću ocijeniti sa dvije riječi: fantastična fantastika.

weee :))) opet Leeloo i Korben!!! *fakat*

jedan od rijetkih filmova koje mogu svstati u kategoriju kojoj sam najprivrženija i u koju rijetki filomovi ulaze. ovaj film je jedan od rijetkih koje mogu pogledati 100 puta a da mi ne dosadi. jedan od pvih filmova za koje sam bila emocionalno vezana čak i tada kao 8-godišnjakinja. Akcija je veoma dosljedna, ne prekomjerna. za taj dojam je veoma važan glupi ali potrebni humor Chrisa Tucker te mačovski Bruce Wills koji se ne boji pokazivati svoje osjećaje. MA LUDNICA

Jeej

Ovaj je film genijalan, meni jedan od najboljih, maštovit i sa mojim omiljenim Bruceom Willisom.

The Fifth Elmenet

Bruce Willis je stvarni svijet zamjenio za onaj u budućnosti i apsolutno je uspio.Film je nabijen sa velikom dozom humora,akcije,odlične priče,glume i glumaca i sf-a.Jedan od onih filmova koji se moraju u životu pogledati barem desetak puta.

Peti element

Ovo je film koj bi mogla gledat 100000000000000 puta! Zanimljiv! Smjsan! Ma sve najbolje! :)

coooool

Film je meni fakat napet i ok

Akc.junak u narančastoj potkušulji...

Uuu...ovo je bio ogroman hit 1997-e god,kako kod nas tako i u svijetu.Jedan od posljednjih filmova za koji su se karte čekale u redovima.Dakle radi se o odličnom i tada a bome još i danas jedanko vizualno inventivnom i interesantnom SF spektaklu koji je postavio nove standarde u SF žanru.Film je bio orginalan u svim pogledima,krenuvši od dizajna scenografije,kostimografije pa do dizajna letjelica,raznih vozila,izvanzemaljaca i svega ostaloga.Može se slobodno reči da je ovaj film uspio postiči u inventivnosti ono što su svojevremeno uspijeli postiči Istrebljivač i Ratovi Zvijezda.Luc Besson je nadmašio samog sebe. Priča film je bila prilično orginalna,prožeta humorom i izvedena na dosta zabavan i vizualno intersantan način,tako da publika može biti istovremeno zabavljena i zadivljena.Glumačka ekipa je i više nego odlična,iako ponekad pretjerano i iritantno kreveljenje i deranje Chris Tuckera kvari cjelokupni dojam,no zato su tu da spase cijelu stvar uvijek raspoloženi dežurni negativac,Gary Oldman,koji unatoč mjestimičnom preglumljavanju odglumio zbilja zabavnog i ljigavog te svakako još jednog nezaboravnog negativca...Zorga(njemu je ovo bila druga suradnja sa Bessonom nakon izvrsne uloge u Leonu),te gunđavi i uvijek zabavan a opet tako običan cool junak prepun problema u narančastoj potkušulji(opet),tada regularni spasitelj svijeta,Bruce Willis.Tu svoju reputaciju je još jednom dokazao sljedeče godine u Armagedonu,spasivši svijet još jednom.Njih dvojci su svoj posao odradili odlično,posebice Willis koji nikada nije bio bolji i zabavniji.Milli Jovovich je pak ovaj film omogučio ulazak u Hollywood,jer zahvaljujući ulozi Leeloo je postala planetarno poznata glumica. Bilo kako bilo,Peti Element je po mom slobodnom mišljenju uz Umri Muški trilogiju Willisov najbolji i definitvno najzabavniji film koji još i dan danas se gleda sa jednakim uzbuđenjem i nije izgubio na kvaliteti,a mislim da ni neče tako skoro. Bezvremenski Cool Film koji jednostavno rastura!! Gledati!

Ocjena recenzije: 4.43 Tvoja ocjena: -

peti element

film koji je obilježio sci-fi

Odličan

Dakako da je film odličan. A kako i ne bi bio. Ideja- jedna od ponajboljih kojih se mogu sjetiti. Obraditi tako univerzalnu temu na tako komercijalan način. Da nije uspjelo, bilo bi bezobrazno. Gluma- ima par zamjerki, ali ima i par antologijskih ostvarenja. Pa krenimo od najgorih: 5. Bruce Willis (Korben Dallas)- solidan, ali se teško uspoređuje s ostalima 4. Milla Jovovich (Leeloo)- ma, zna Luc zašto je nju odabrao 3. Ian Holm (Vito Cornelius)- bez iti jedne greške 2. Gary Oldman (Jean-Baptiste E.Zorg)- jedna od ponajboljih uloga negativca koje se mogu sjetiti. Ljigav, zabavan, simpatičan i nemilosrdan. Najbolja kombinacija ikad. 1. Chris Tucker (Ruby Rhod)- ne samo zadivljujuća izvedba, nego je toliko pridonio osobnosti tom karakteru da mu se zaista mora priznati na tome. Inače lik Rubyja mi je osobno najdraži (ikad). Tako da imamo u glavnim ulogama par osrednjih ostvarenja, dok glavninu drže sporedne uloge. Scenarij- savršeno zabavan. Lijepo teče, bez zastajkivanja i zna ubrzati kada treba. Pametna odmjerenost emocija (ljutnja, smijeh, zabava, ljubav i tuga). Glazba- jedna od impresivnijih. Soundtrack mi nikada tako dobro nije pratio film. Savršeno je usklađeno, a da ne spominjem ideju techno-opere. To je jedna od scena za pamćenje. Scenografija- vrlo maštovita i dosljedna. Pogotovo scene "Plave Lagune". Efekti- iako jako simpatični, može se naći dosta grešaka (vezano za maske, pogrešna treptanja i jasni obrisi puknutog stakla)- to se moglo puno bolje odraditi. Dijalozi\monolozi- vrlo solidni. Pogotovo Zorgov monolog o moći, destrukciji i perspektivi na dobro\zlo. Stil- šarmantan, neponovljiv i vrlo prepoznatljiv. I naravno, na kraju, što drugo reći nego "Multi pass". Ovo je film kojeg ću uvijek pamtiti, a jedina zamjerka je ta što se ne smije previše puta gledati. Preporučljivo svima.

Ljubav pokreće svijet (a ne samo novac)

Iako ne volim filmove u kojima neka nerealna prirodana karastrofa prijeti smakom svijeta, ovaj mi se izuzetno svidio, jer priča o užarenom planetu koji prijeti Zemlji, a ujedno pokazuje i odlike inteligentnog bića, otvara okvir za razvoj mnogo dublje teme. Da bi se zlo, koje prijeti uništenjem našeg planeta, zaustavilo potrebno je četiri čudotvorna kamena koji simboliziraju elemente, koje su još antički filozofi držali za prapočela svijeta udružiti s 5. Do njega nije bilo lako doći, trebalo se svojski potruditi. Mogli bi reći da je začet u onom trenutku kada jedan običan vozač taxia, uz sve svoje svakodnevne probleme i poteškoće, nije odbacio poziv potpune neznanke u pomoć, nije joj okrenuo leđa. Taj 5. element bila je ljubav. Samo ona je mogla spasiti svijet i sačuvati život na njemu. Ostala 4. nisu mogli ništa bez toga posljednjeg elementa koji je postavljen u sredinu sve njih pokrenuo i ujedinio u skladnu cijelinu. Bez ljubavi svijet nema svoju budućnost i ne može ići naprijed (ne mislim tu samo na muško-žensku lj.). Naša povijest ne bi bila ispunjena tolikim mržnjama, neprijateljstvom i antagonizmima da je bilo više toga 5. elementa. Nema sumnje ljubav (uz još neke stvari) pokreća svijet...