Planet majmuna

loše

Stariji mi je puno bolji, pogotovo zadnja scena istog, koja me šokirala. Možda mi i stari sada ne bi bio toliko dobar, jer sam ga gledao kao dijete, ali u ovome ima toliko besmislica koje nikako ne mogu podnijeti. Dobre maske i efekti

monkey bussines

Kao velik fan fantastike i Tim Burtona mogu reći da me film razočarao.Prije svega kaj sam nedugo gledal Planet majmuna s Hestonom ,onaj prvi i puno je bolji.U remakeu su bolji efekti i maske ali nema onu klaustrofobičnu atmosferu kao prvi.Mark Wahlberg je odglumil rutinski a Tim Roth glumi majmuna ,doslovno.Kraj je isto tak bolji u prvom dijelu kad ljudi(Heston)shvate da su zajebali stvar prije mnogo godina i da su majmuni ustvari sljedeća karika i sad on uzme konja i ode u nepoznato,kao nade ima ali malo.U Remakeu ima vremenska rupa i....kad se Mark vrati u prošlost na Zemlju tam su isto već majmuni.ocjena 4 zbog Rotha i Burtona

Zanimljivih 3

-Zanimljivo -Stilski dotjerano -Vizualno privlačno -Gluma solidna Tim Roth (Thade)- odličan Helena B.C. (Ari)- zanimljiva M.Wahlberg (Leo)- predvidljiv P.Giamatti (Limbo)- čak možda najbolji majmun Periklo- solidan (za majmuna koji je ipak evolucijski niži od čovjekolikog majmuna) -Scenarij linearan, pomalo statičan, ali drži zanimljivost -Scenografija jako dobra ( a kako i ne bi bila) -Pokreti majmuna pomalo smiješni -Glazba podnošljiva I najvažnije: sve ostaje na razini zanimljivog i ugodnog sa par naznaka moralističkih previranja. Ideja se mogla puno bolje iskoristiti- a i osobno mi je draži original (kraj pogotovo). I da- ovaj kraj je u potpunosti nepotreban.