Batman i Robin

jaoooo

nemos vjerovat sta je schumacher napravio od batmana nakon burtona. jednostavno ne gledljivo. vjerovatno najgori filmovi u karijeri od arnija, gregora, ume i ostalih. zivi uzas i mozda moja najlosija ocijena na portalu.

Paaa..

Imao sam 5 godina kad sam prvi put gledao ovaj film i onda mi je bio super!! Nakon toga ga nisam gledao jos gotovo 5 god. i onda jednog dana dođe film na RTL. Počeo sam gledati i skoro pao u nesvijest!! pa ovo je šareno kao štrumfovi...šteta dobrih glumaca poput clooneya i schwarzneggera...pogotovo onaj uvod kada mr. freeze zaledi robina i onda ga batman baci u vodu i stavi nekucrvenu stvrar da ga otopi!! ada ne govorim o specijalnim efektima!!! ili da su totalno pretjerali s batmanom...kroz cijeli film izgleda kao da ima bezbroj stvarčica za slučaje povezane s ledom...nezz..prvi i drugi dio odlični, treći dio solidan, ali ovo!!neznam, djeci do 5-6 godina će vjerojatnobiti zabavan, ali, neznam... ocjena: 2

ŠARENILO BEZ PREMCA

Imao sam možda 7 godina kad je taj film došo u kino i tad mi je bio najači film nakon toga sam ga pogledo još bar 10 puta i uvjek mi je bio vrištanje.Ocjena 3 i pol ,a prije bi dao 10 pa dajte to je film za dijecu kad si klinac što naivnije to bolje ja ga nikad nisam doživljavao ozbiljno i zato mi je i dan danas poseban hahahah.

Batman & Robin

Film KATASTROFA!! Jedino što je valjalo je bila Uma Thurman kao Poison Ivy!! Bila je super.. Film-jedva 2

Ej Saša!!!

Saša glup si ko ovaj film.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

koma

film je koma original je mnogo bolji

Glup & Gluplji

Ovdje smo več mogli znati što nas očekuje,još neonskih lampica,raznobojnih kričavih laser i ostalih raznobojnih stvari,ali da će film biti ovako loš,mislim da to ipak nismo očekivali.No dobro,kao što sam rekao mnogo puta najlakše je popljuvati film,dakle iako je Batman & Robin najlošiji film iz serijala ujedno je i najzabavniji,barem meni.Neznam za vas ali ja sam umirao od smijeha na Arnieve dijaloge tipa ”ako je osveta jelo najbilje sevirano hladno..tada pripremite svečana odijela”..hehehe..samo zbog takvih stvari se isplati pogledati ovaj film.Ovo nije Batman film,ovo je komedija,a prije svega iz razloga što je Batmanov lik bačen skroz u pozadinu,on uopće nije glavni lik.Ovo je zapravo Schwarzeneggerov film. Film u cjelini izgledao kao neki trash film,scenogrfaija je očajna,doslovno možete vidjeti kako lažne ledene sige se savijaju i njišu jer su zapravo od gume.Batmanovo odijelo je također loše,postalo je također šareno kao i sve ostalo.Mislim ne zove se Batman uzalud “Crni Vitez”.Gluma je također očajna kao iscenarij,koji je inače napisao kvalitetni scenarista Akiva Goldsman,inače scenarist filmova poput Genijali Um,Cinderella Man itd,no ima i on pravo na pogreške.Ali kao što rekoh ako prihvatite ovaj film kao sprdačinu i komediju bit će vam zabavan.Glumačka ekipa je ponovno moglo bi se reči ”impresivna”,ali je izbor glumaca katastrofalan.George Clooney nije nipošto loš glumac,čak bih se usudio reči da je bolji Batman od Kilmera ali u ovom filmu nije uopće nije došao do izražaja.Alica Silverstone je užasan izbor za Batgirl,ona ne djeluje nimalo opasno.A najgori izbor je naravno Arni za ulogu Mr Freza,Arni ne posjedije glumačke sposobnosti da odglumi kompleknost uma poludjelog znanstvenika,tako da je na kraju ispalo da on jednostavno baca glupe ali zabavne onelinere,mislim da bi za tu ulogu bolje pasao netko poput Ben Kingslya,jer na kraju krajeva Mr Frez nemora biti nabildan da bi bio opasan. Trash,šund,zovite ga kako hočete,sve u svemu jako loše,ali zabavno.

Fuj, bljak

Jedan jedini komentar - ovo je bio prvi film na kojemu sam zaspao!!! Eto, od onda ih je bilo još, ali prvi se pamti kao nešto najlošije što ste ikada gledali. Inače sam obožavao Batmanov svijet, ali ono što je od njega Schumacher napravio je za doživotni zatvor bez mogućnosti pomilovanja. Ocjena:1

koma

prvi i drugi dio su odlični malo su u drugom borbe bezveze ali je onak mračan kak treba biti za Pfeifericu u koži da ne govorim.TReči je tak tak ali četvrti je totalna koma iako su nametali faca poput Clooneya i Schwarzenegera te Thurmanice i O'donnella.Više ko da gledaš crtić ili glupi Scooby doo.Uglavnom šteta kaj su ukaljali ime Batmana,mada ga je The Beginning vratil na velika vrata,za četvorku jedva 2