Titanic

Titanic - objašnjenje

Ja sam čovjek koji je gledao nekoliko tisuća filmova od kasnih 70tih naovamo i sve ovo što ću dalje napisati vam govori čovjek sa ogromnim filmskim iskustvom, a vi procijenite sami koliko sam u pravu (imam 44 god.). Do pojave Titanica mi je najbolji film koji sam gledao bio The Abyss od Jamesa Camerona. Taj film sam gledao zasigurno preko 150 puta, u full verziji (2h50min). Film je izniman, poseban i očaravajući. Nakon njega se pojavilo Hrabro srce i TRENUTNO preuzelo vrh najboljeg filma koji sam gledao. Braveheart je vrhunsko remek - djelo filma. Nakon njega se pojavila Schindlerova lista i dugo sam bio na vagi koji film mi je bolji, na kraju je ipak prevagnuo Mel Gibson, tako da je lista izgledala 1. Braveheart, 2. Schindler. E, a onda je došao potpuni preokret u mom svijetu filma. Snimljen je Titanic. Prvi put sam taj film išao gledati u Zagreb (ja sam iz Osijeka) jer u to vrijeme Osijek još nije imao Surround zvuk, pa sam išao u ZG. Moram odmah reći da sam u Braveheart plakao ko mala beba na scenu kad su Melu odsijecali glavu a u gledateljstvu se pojavi prikaza njegove Murron. Plakao sam ko baba, moram priznat, koliko mi je ta scena bila potresna. KAKVA LJUBAV! Pred smrt se sjetio svoje voljene!! No ono što sam nakon par godina vidio i osjetio gledajući Titanic pobija sve dotadašnje poimanje osjećaja u filmovima... Toliko potresnih scena na jednom mjestu (ne mislim pri tom samo na Lea i Kate nego na patnje ljudi) mislim da ne sadrži ni jedan drugi film. Bježanje od vode, spašavanje golog života, pomaganje jedni drugima, cinizam i oholost bogataša, na kraju i ta toliko popljuvana ljubavna priča... Samo onaj koji je nešto od toga proživio u životu može govoriti o 'ljigavoj' ljubavnoj priči ili nečemu 'toliko puta viđenom'. Svi ovi koji ovdje tako pričaju NISU prošli bilo koju situaciju gore navedenu pa ne znaju niti o čemu pričaju. Ja sam prošao pogibiju prijatelja u Domovinskom ratu, utapljanje susjeda u Dravi i gubitak voljene osobe, tako da ZNAM o čemu pričam. Molio bih sve ove osobe koje govore o 'LJIGAVOSTI' neka mi suvislo objasne zašto su to tako rekli. Zato što su tako negdje pročitali pa samo prepisali? Imaju li te osobe neki zdravi razlog da za Titanic kažu kako je to 'ljigava??' ljubavna priča?? Što znači ljigava priča? Nije mi jasno. Da završim. Titanic je nešto najbolje što sam uopće vidio igdje ikad, ne samo u svijetu filma. Bez obzira na mane koje ima (a ima, kao i svi mi), taj film je jedini na koji sam, svaki put kad sam ga gledao, plakao jednako kao i prvi put jer sam se u životu našao u sličniom situacijama, pa znam otprilike kako su se osjećali ti ljudi. Jedino zbog nekih mojih razloga nemam djece pa ne znam kakav je osjećaj kad ti se dijete nađe u nekoj takvoj situaciji, a vjerujem da oni koji imaju djecu to jako dobro znaju. Prema tome, molim ove 'ljigavce' koji nemaju pojma ni o filmu ni o osjećajima, da ne pišu takve gluposti kad nemaju pojma o čemu pišu samo seru po tuđem trudu. Moja top lista prvih 10 najboljih filmova koje sam gledao: 1. Titanic 2. Hrabro srce 3. Schindlerova lista 4. Zelena milja 5. Spašavanje vojnika Ryana 6. Iskupljenje u Shawshanku 7. The abyss 8. Terminator 2 9. The exorcist 10. Gospodari prstenova - trilogija

Najbolji!

Titanic-a sam gledao 5 ili 6 puta i svaki put kao da gledam novi film.Najbolji film koji sam pogledao ikad i po meni koji je snimljen ikad.Savršenstvo!Ko kaže da film ne valja taj nema veze s pameću.Na skali od 1 do 10 po meni film zaslužuje 11.

:(

Dosadno, bez veze, svi znamo kraj...

Titanic

Ocjena 100 od 100.Sviđalo se to kritičarima ili ne koji se bez nekoga posebnog razloga obrušili na film jer ima poneke greškice ovo će općoj svjeskoj populaciji u globalu ostati najbolji film svih vremena .Uglavnom ko more primjetiti ikakvu grešku kraj ovakve savršene dramtične i tužne priče . Jedini žal ostaje što se ovako nešto neče nikad više snimiti , kao ni kum u svojoj ili psiho u svojoj i da ne nabrajan druge kategorije. Prema ovome Avatar izgleda užasno ali dobro svi znamo što ga je pojelo - ogromna očekivanja.

sudbina

velik film zato jer pokazuje pricu skoro nemogucu u stvarnom zivotu ljubav koja pobjeduje sve i ne poznaje granice.bez tuznog zavrsetka ne bi imao apsolutno nikakvog smisla i bas to daje znacaj cijeloj prici.

titanicc

tužno

Dobar za parove!

Ovaj film mi je odličan za parove i ljubavi.... Pomalo je tužan zato što Romeo umire... Ali preporučujem za gledat s voljenom osobom.. <3

bezvremenska priča o ljubavi i tragediji

kao što rekoh, bezvremenska priča o ljubavi i tragediji , o ljudskoj veličini i malenkosti, o tome kako nesreća budi kod ljudi dobro i zlo... i da dalje ne nabrajam, pogledati obavezno film, pokušati se uživjeti u ono vrijeme, poistovjetiti se s likovima i zabava ne može izostati. Sve u svemu vrhunski film. 9.5 / 10

:-)

jako dobar i romantican film.

Pa ipak - klasika :)

Svake godine negdje u ljeto tijekom dosadnih kišnih večeri stavim si Titanic u DVD player i podsjetim se vremena kada su ga neke utjecajne kritičarske veličine u Hrvatskoj na sva zvona hvalila kao ''ultimativno izvanvremensko remek djelo'', gledajući ga pritom 7-8 puta. Sada, poslije 10 godina, konačno bi trebali ustvrditi je li doista bio vrijedan najvećeg komercijalnog uspjeha u povjesti Hollywooda i brojnih nagrada (naravno, mahom od publike, pa na kraju i od struke). Kao prvo, podsjetimo se da je Titanic bio najrizičniji projekt toga doba - Cameron se svađao s producentima i studijem (Fox je slutio propast pa je pristao na ponudu Paramounta da ga otkupi i iziđe s filmom na kraj), a javnost je pozorno pratila sve te probleme i svađe u produkciji. Na kraju, sumnje su pale u vodu i ostalo je povjest. Da nije bilo ultrasentimentalne ljigave romantične pričice i jednostavnog scenarija, film ne bi mogao biti ni snimljen. Ali, Cameron je znao što radi, pa je sve te mane iskoristio kako bi stvorio epski spektakl. Naravno, režija i produkcija su vrhunski, pa čak su i oni ''mirniji'' prizori na početku veličanstveni i ostavljaju bez daha. Uglavnom, kada se treba zabaviti pučanstvo, 'Iron Jim' dokazao se kao 'kralj svijeta'. Iako je šteta što su zasjenili ostala zvučna glumačka imena (Bates, Zane...), DiCaprio i Winslet dali su makar pristojne uloge, koje su dobile na vrijednosti obzirom da su njih dvoje danas prva liga u Hollywoodu zahvaljujući nekim drugim hvaljenim ulogama. Ukratko, Titanic ima svoje mane, ali ipak se radi o klasiku koji je danas opravdao svoje uspjehe, neću ga ocijeniti ali svakako imam pozitivno mišljenje o njemu. Zašto je film tako privlačan i gledljiv kada ga svi nazivaju smećem? I ako nije zaslužio 11 Oscara, je li Dobri Will Hunting onda moralni pobjednik?

Previše precijenjeno

Titanik je najprecijenjeniji film u povijesti i nije zaslužio ni jednog Oscara kojeg je dobio. Radnja je previše razvučena, film je predugačak i pretrpan je napoterbnim likovima, priča je toliko bezbroj puta ispričana (zabranjena ljubav dvoje mladih ljudi iz različitih klasa i by the way jedan je siromah a drugo je prljavo bogato) da mi već izlazi na nos - svaki ljubavni film ima ovakvu priču pa zašto nebi i Titanik (malo originalnost nebi škodilo). Film je prvih sat vremena pre monoton ali kasnije se stanje malo popravi kad brod počne tonuti. Završetak je ljigav i previše otrcan. James Cameron se proslavio svojim ZF i akcijskim filmovima i molim ga da se tih žanrova drži jer mu idu najbolje. Ovo mu je najlošiji film u karijeri svi filmovi koje je ranije snimijo su bolji od ovog sranja. Mogu vam nabrojati hrpe filmova koji su daleko intrigantniji i bolji od ovog precijenjenog smeća. Na imdb-u Titanik je dobio ocjenu 7.3/10 što je prilično nisko za "najbolji film svih vremena". ocjena je 2 samo zbog Cameronovog imena u špici i par dobrih akcijskih scena.

You are safe in my heart and my heart will go on and on...

Film sam prvi put pogledala prije nekih 11 godina u kinu, ali to me nije spriječilo da ga pogledam poslije još 15-ak puta i nijednom mi nije bio dosadan. Mislim da je ovo jedini film u kojem su tako dobro prikazani svi osjećaji koje ljudsko biće može proživjeti od zadivljenosti, iznenađenja, sreće, ljubavi, ponosa, žudnje, strasti,srama, licemjerja, humanosti, solidarnosti, želje do hrabrosti i beskrajne nesebičnosti. Glazba me ostavila bez riječi, a Celine Dion i pjesma My heart will go on postale su klasika. Normalno da sam nekoliko puta plakala za vrijeme filma, ali ne toliko za vrijeme scene opraštanja Jacka i Rose, koliko za scene potonuća broda. Posebno su me dotukle scene kada majka koja nije uspjela doći do čamaca, uspavljuje svog sinčića i kćer a voda tako nemilosrdno prodire u njihovu sobu, pa ona scena sa starijim bračnim parom koji leže ne krevetu, pa muškarac obgrli svoju ženu i primi je nježno za ruku. Film obiluje prekrasnim citatima od onog na samom kraju kad Rose govori već umrlom Jacku- "I´ll never let go Jack. I promise" do onog kad skoči sa čamca natrag na brod- "You jump, I jump, remember?" Gluma mi je savršena. Svi su odlični od Leonarda DiCapria i Kate Winslet između kojih je kemija tako opipljiva, pa do stare Rose i negativca Billyja Zanea. Efekti su, za ono doba dok još tehnologija nije bila razvijena ko danas, zapanjujući. sve u svemu prekrasna klasična ljubavna priča sa tragičnim završetkom koji nikog neće ostaviti ravnodušnim. Vrhunski spektakl!!! OBAVEZNO POGLEDATI!!! Čista 10-ka

5

ako ikoji film bez problema mogu ocjenit sa 5 to je onda taj.Makar mi je tuzan kraj.

TITANIC

Vjerujem da ovaj film nikog nije ostavio ravnodušnim.Film je zaista dobar.mada mi je malo tužan kraj.

My heart will go on

Sta reci na ovaj film... samo jedan je Titanic.

sve naj

moj najbolji film i najbolji glumac leonardo dicaprio

Saga o Titanic-u

Provjereni Cameron i izvrsna glumačka ekipa ne može nikog ostaviti ravnodušnim. Gledao sam ga više puta i bez obzira na već sve unaprijed znane scene film je izvrstan...

Titanic

Priča je super i sve to,ali je brod malo djelovao umjetno kad su glavni glumci bili na pramcu broda ili kako se to već zove.

Moj Titaniku, potoni već jednom!

Odmah ću reći - film je dobar. Dobar je i zaslužuje da ga se smatra jednim od najboljih i najspektakularnijih filmova 1997. godine. A najbolji film svih vremena??? Paaaf, ovo je za mene i za mnoge pljuska u lice, pa godine 1997. kad je izašao bio je toliko pod medijskom pompom da je masa hrlila u kina, a najviše djevojke tinejđerice zaluđene Leonardom Di Caprim ( jooj, kako mi je tad išao na živce )i to je razlog što je film toliko popularan i bere dobre recenzije i samo tim djevojkama koje tobože padaju na filmove o velikim ljubavima klasificiraju ovaj fil kao najbolji ikad, šo je za mene presmiješno, mislim ono, da izbaciš utriobu od smijeha. Ovo je za mene obična ljubavna limunada začinjena nekakvim tobože scenama katastrofe. Gluma i režija je odlična ali to film ne drži zbog plitkastog scenarija koji izgleda kao da je napisala srednjoškolska cura tragične ljubavi željna. Zašto je i danas ovaj film toliko popularan i cure i danas liju suze na ovu u priču. Da je film kojim slučajem prošao manje zapaženo i da nije toliko uzvisivan i napuhan kao da se radi o osmom svjetskom čudu kod mene bi ovo bio vrlo dobar film. I jest dobar ali ne i odličan, a kamoli reme-djelo a bože sačuvaj najbolji film svih vremena'(brrrrr). Probudite me usred noći kad čvrto spavam i iste sekunde ću u stopu izreć najmanje pedeset filmovi koji su upečatljiviji, šokantniji, bolje režirani itd... Najkomercijalniji film svih vremena??? Svakako da, a i najprecjenjeniji. Ne, ispravak - daleko najprecjenjeniji.

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

the best

filim nad filmom najbolji film u protekli 20god odlicno

1001

TITANIC...NARAVNO SVI SU GA GLEDALI GRO PUTA...KAO I JA...JA MISLIM DA SAM JA JEDINA KOJA SE JOS RASPLACE ...KMEEEEEEEE...ŠMRCH...A LEO...TAD JE BIO ZGODAN...

THE BEST OF THE BEST!

Film sam u kinu gledao 8 puta, kada je izašao na VHS mislim da sam ga među prvima imao i pogledao bezbroj puta (toliko da se kazeta izlizala) ali na svu sreću tu je DVD izdanje (napokon!) tako da se ne moram brinuti - trajat će godinama... U filmu me se prvenstveno dojmio brod i sve vezano uz njega zato jer inače volim brodove tako da je ovo stvarno film točno po mom ukusu. Što se tiče Lea i Kate... a u kojem današnjem filmu nema ljubavi a pogotovo u jednom ovakvom. To je jednostavno neophodno, ti nas likovi vode kroz film odnosno brod. Kakav bi to bio film da se radi SAMO brodu i apsolutno ničemu više! Nije za bez veze dobio 11 (nominiran za 14) Oscara, pjesma "My heart will go on" mjesecima je bila na vrhu top ljestvica s obje strane Atlantika, nakon punih 10 godina od kada je izašao i dalje je prvi na ljestvici najgledanijih (i s najvećom zaradom) filmova u povijesti... Jednom rječju - REMEK-DJELO!

Ocjena recenzije: 4.2 Tvoja ocjena: -

Titanic

Apsolutno najbolji film svih vremena. Gledao sam ga par puta ali ču ga gledati još 100 puta

Titanic

Ljubavna pričau ovom filmu sa jedne strane ublažava tragediju, dok ju s druge povećava. Nije li tužno vidjeti kako se Rose i Jack rastaju? Oni nam dočaravaju koliko se ljudi odvojilo u toj tragediji, koliko je ljudi izgubilo svoje najbliže, svoje voljene... Ni bez njih ovaj nas film ne bi ostavio ravnodušnima, no zahvaljujući njima mnogo osjećajnije gledamo prema pogiblji svih tih ljudi! Možda je i istina da je priča umetnuta zbog bolje zarade, no bez nje Titanic bi bio još jedan običan film katastrofe. Ne bi ga gledalo toliko ljudi koliko ga je gledalo i ne bi toliko ljudi žalilo nesretnike s Titanica... Usput, čitala sam jedan tekst u kojem piše što se sve danas radi s Titanicom, zapravo s njegovom olupinom, koja bi trebala biti dostojanstveno mjesto (kako kaže u tekstu s kojim se ja slažem) i koje je zapravo grobnica jedne vrste, ona će nas uvijek podsjećati na tu tragediju. Koga zanima tekst, neka pročita (nije cijeli, ali...( Kopirajte ovo u mjesto za adresu: http://www.nationalgeographic.com.hr/default.asp?ru=186&gl=200412010000005&sid=&jezik=1

NAJBOLJI FILM SVIH VREMENA

iako je većina gledala film nek ga pogledaju još koji put jer to je klasik i sve mu je super od režije,glumaca, radnje, scenarija ma jednostavno je sve besprijekorno napravljeno i nije uzalud proglašen najboljim filmom svih vremena i nije bezveze osvojio 11oscara i toliko zaradio na kinoblagajnama nego potpuno zasluženo i trba mu još dati milijun nagrada.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

NAJBOLJI FILM (moj treći)

Što reći.Baš sam ga sad pogledao do dvadeset i neki put.Opet me je nanovo oduševio.Ipak moja omiljena glumica Kate Winslet nije nažalost osvojila Oscara.Ako nije niti jedan put od četiri nominacije ipak je trebala 1997 za Titanic a ne ona Helen Hunt.Nemam inspiracije za pisati pa eto TITANIC rules.Najbolja pjesma koja je dobila Oscara.

najbolji film svih vremena

Titanic!!!!!! Nema se sta puno za reci. Naslov sve govori! Od glumaca pa nadalje sve je odlicno!!!!!!! Glazba je puno pridonjela filmu! Kad gledate film i cujete glazbu ne mozete ostati ravnodusni. Leo je ovaj put zablistao. Odlicno je odglumio siromasnog slikara,koji je ujedno duhovit,zabavan i simpatican!!!!! Leo inace ima djetinjastu facu i ne stoje mu uloge bogatasa i muskaraca u odijelu,zato je ova uloga kao stvorena za njega!!!!!!! Titanic sam gledala 38 puta,za ni jednim filmom nisam plakala,ali za Titanicom skoro svaki put. Netko ce reci da sam luda,ali mogu ga gledati jos toliko i nikada mi nece dosadit jer je jednostavno ODLICAN FILM!!!!!! OCJENA:5.00

Programirani spektal

Kada je snimao ovaj film Cameron je ciljano išao s idejom da snimi jedan od najvećih i najspektakularnijih filmova svih vremena. Normalno da bi se to uspjelo film mora trajati cca 3 sata, imati skupu produkciju, odlične efekte i prvorazrednu glumačku ekipu da takav film iznese. Pokušavajući svemu tome udovoljiti, iako bio majstor svog zanata, Cameron se ipak u svemu tome malo izgubio. Da me se ne bi krivo shvatilo, film je odličan i zasluženo je osvojio hrpu oscara, ali po mojem mišljenju slaba točka u flimu je ljubavna priča između Lea i Kate. Imam dojam da je ona malo suvišna u filmu gdje glavnu ulogu ima brod i njegova katastrofa. Bez njih bi film bio još mračniji i realniji, ali isto tako ne bi bio ni najkomercijalniji. Ipak ako se u obzir uzme konstatacija s početka teksta, tako se moralo napraviti kako bi Titanic bio ono što danas je. Ocjena filma:4

sve se vec zna..

ok, gledala sam film pa najmanje 5 puta i svaki put ga isto dozivim...znam kak ce zavrsiti, tko sta kada kaze al opet ga gledam. cim je na telki, namjestim alarm i gledam. fora mi je, opusta me i rastuzi..pjesme su mi onak laganini i bas mi to pashe. znam da je isfuran vec al meni je prvi film na koji sam plakala..hehe

Eh

Ameri ne bi bili ameri kada u film ne bi ubacili ljubavnu priču. Kao da sudbina tolikih poginulih nije bila dovoljna nego se moralo ubacivati i podosta "zabranjene" ljubavi da bi film bio uspješan. Gledatelj se mora uživjeti u noseće likove iako oni meni nisu ništa predstavljali. Meni osobno je najopakija scena i zbog koje sam otvoreno proplakao scena kada majka svoje dvoje male djece gledi po licu i govori im da se ne brinu i da će sve biti u redu, mama je s njima. Fuck srce ti pukne kada to vidiš. Ili slabija scena ali isto srcekidajuća kada ta ista majka svojoj dječici govori da će se prvo bogataši ukrcati pa će onda doći na njih red. To je za mene prava tragedija i drama,a boli me za Leovu i Cateinu ljubavnu priću. Inaće kada se njih dvoje izuzmu monumentalan i dobar film.

Titanic

Film je vrlo dobar .Stvarno se nije štedilo ni na čemu.Film sam gledao više puta i ne mogu rec da mi je ikad bio dosadan.Mislim da bi ga svi trebali pogledati jer je stvarno remok djelo.Osobno mi se ne sviđa glumac Leonardo zato sam mu dao ocjenu 4 ,ali to je stvar ukusa.Tko god gledao film kladim se da nikad nece rec da je bio stvarno loš.

prozirno

vrhunska produkcija i režija na trenutke zasjenjuju lošu glumu i šuplji scenarij. likovi su razrađeni kao da ih nema a priča je prozirna i već milijun puta ispričana. sve u svemu produkcija i režija većinu tih stvari skrivaju i dobivaš vrhunski spektakl

Ocjena recenzije: 1.91 Tvoja ocjena: -

Epska 5

Možda nije dubokouman ili ultra-zabavan, a i daleko od realnog, ali toliko humanosti nagomilane u 3 sata dugo nisam vidio. I ostalo filmu nije potrebno. Sve su najjednostavnije emocije obrađene na tako klasičan i sladunjav način. Ljubav, požuda, ljubomora, tuga, očaj, pohlepa, strah, ponos... I svakom je elementu posvećeno toliko pažnje. Glazba je savršena. Odlično prati svaki trenutak, a čak se ni Celine ne čini potpuno nepotrebnom. Ističem glazbu violinista na brodu- ovdje auditivno tako tečno prati vizualno da se približava perfekciji. Kritike na glumu su mi smiješne. Leondardo je odličan u ulozi (a propust nominacije za Oscara mi je neopravdan\očajan). Kate je vrlo senzibilna i zrači nekom toplinom što daje odličan "touch" filmu. Zane (Cal) mi se nekako najviše iskazao u ulozi negativca, a Gloria Stuart (stara Rose) mi je tako simpatična i tako pridonosi karakteru filma. Daje osjećaj sigurnosti. Efekti su zapanjujući (iako prepuni jedva primjetljivih grešaka) i za svaku pohvalu- postižu efekt zapanjenosti. Scenarij je tako prokleto limunadast, romantičan i nerealan da jednostavno drugačije ne bi funkcionirao. I zato je tako uspio. Još ističem scene tik prije potonuća- kada majka čita djeci priču, starac zagrli staricu, a razina vode raste, dok se u pozadini čuje "Nearer My God to Thee". Sve u svemu, kada se uzme jedna tako klasična priča i smjesti se u jedan tako kaotičan prostor (a i vrijeme), dobije se savršeno odmjereno curenje emocija na površinu i tada nas zapljusne sve ono što nas čini ljudima. Jer objediniti toliko čovječnosti u jednom filmu (pa makar i trajao koliko trajao) je za svaku pohvalu, za svaku preporuku, a i definitivno za svako novo gledanje.

Ocjena recenzije: 4.14 Tvoja ocjena: -