Vrtlog života

Treba nam još takvih filmova

Pogledaš ime filma na engleskom (American Beauty) i na hrvatskom (Vrtlog života) pa još sliku na naslovnici - dobiješ dojam da je riječ o tipičnom američkom tinejdžerskom sranju. I onda to počneš gledati bez velikih očekivanja, a Lester ti kaže: "Pogledaj bolje", jer zna ono što ti još ne znaš: da će ti to postati jedan od najboljih filmova koje si ikad pogledao. To je priča koja se teško može prepričati, a opet je tako pitka i zanimljiva. To su tako teške i tužne stvari, a opet su prikazane na tako komičan i sarkastičan način. To je fenomenalni Kevin Spacey kojeg počneš smatrati bogom. To je sugestivna glazba koja te proganja danima. To je možda posljednji film koji ima snagu promijeniti ljude. Nadam se da sam u krivu što se tiče posljednjeg.

Ocjena recenzije: 4.75 Tvoja ocjena: -

Savršeno

Jednostavno savršeno, možda mi najbolji film ili barem među 5 najboljih svih vremena! Scena na kraju sa vjetrom neponovljiva, svi smo samo prolaznici, take it easy!!!

Film nad filmova

A što reči koju poruku poslati onima koji ga nisu gledali . Odgovor im je da su filmski neobrazovani .

American Beauty

Ovaj film sam odgledao prije nekih mjesec dana i danas mi sinu da napisem kritiku.Prije gledanja filma imao sam velika ocekivanja a ko i ne bi kad je film dobio cak 5 oskara.Posto oskar vec odavno nije nikakvo mjerilo kvaliteta malo sam se pribojavao.Nakon gledanja ostao sam zaista fasciniran.Ovo je jedan od onih filmova koji vam se uvuce pod kozu i o kojima razmisljate,ukratko film koji ima dusu.Film je naime mjesavine drame,komedije,ostre satire i tragedije koji na perfektan nacin obradjuje teme obiteljskog života, muškosti, generacijskih razlika, karijerizma, opsesije uspjehom, homoseksualizma i potrage za srećom, ljubavi, ljepote i slobode. Ovo je film koji vas tjera da trazite ono lijepo u zivotu,da trazite slobodu,film koji smiruje.Svi likovi su upecatljivi i posebni i vjerovatno ce vam likovi biti mnogo godina nakon gledanja urezani u pamcenje.Moram napomenuti i fenomenalni hipnotizirajuci soundtrack kao i fascinantnu vizuelnu raskos.Pored izuzetne price neosporni kvaliteti ovog filma su rezija i gluma.Kevin Spacey kakva uloga prosto savrseno svaki kadar svaki momenat ovaj covjek je odglumio magicno.Uz Usual Suspects definitivno najbolja uloga njegove karijera sigurno da je ovim filmom postao jedan od najvecih.Ostali glumci su isto bili odlicni pogotovo impresivna gotovo u svakom filmu Anet Bening.Scenaristicki tim je odradio odlican posao napisali su jednu omaljujucu i orginalnu pricu kao sto su odlicno kreirali gore pomenute likove i njihove odnose.Rezija je jedan od glavnih aduta filma Sam Mandes inace meni vrlo drag reziser ovdje je dostigao vrhunac svaki kadar svaki momenat je na svom mjestu,izgradivsi odlicno atmosferu i snimivsi par nazaboravnih kadrova,takodje je izuzetne ideje vrlo zrelo prikazao na filmskom platnu tako da je ovo njegov najbolje rezirani film.Bez sumlje ovome ce filmu narednih godina samo rasti reputacija i sve ce vise biti obozavan.Obavezno ako vec niste pogledajte. ocjena 10/10

Jedan od najboljih ikada

Predobro, preistinito, temeljita razrada likova, odlična gluma(Spacey je ako se ne varam pokupio Oscara), odličan soundtrack, sve odlično. U svakom liku pronašla sam nešto s čim se mogu poistovjetiti, te unatoč negativnosti nekih likova i suosjećati - nitko i ništa nije ni previše crn ni previše bijel da bi mogao sudit... Ma, morate pogledati!

MEÐU NAJJAČIMA

Vrtlog Života je remek djelo sa savršenom pričom i režijom,orginalnim scenarijem,dok su glumačke izvedbe dovedene do savršenstva.Kevin Spacey je ušao među najveće zbog ovog fenomenlanog klasika u kojem je odigrao svoju ulogu života.

ignoriranje stvarnosti močna je stvar

gleda sam ovaj film sa 12-13 godina, nije me se nešto dojmio. odlučio sam ga pogledati još jedanput. ostao sam bez teksta. jednostavno predobar film. spacey me oduševio. nakon svake scene govorio sam si u bradu kako je predobar gluma, a scenu di daje otkaz pogledao sam i nekoliko puta. prejebeno. presavršen glumac. priča savršena. jednostavo je film savršen.

neopisivo dobar

Definitivno najbolji film ikad.Originalan scenarij, odlican redatelj,kvalitetni glumci, tragicno komican savrsen

Majstorija

Izvrstan film Sama Mendesa. Kevin Spacey legendaran i definitivno njegova najbolja uloga. Dijalozi savršeni. Režija izvanredna. 'Put do uništenja' je još jedno remek-djelo od Sama Mendesa koje treba svakako pogledati. Jedino je podbacio sa 'Gušterima', ali možda i zbog izbora inače izuzetno lošeg i antipatičnog glumca Jake Gylenhaala (neka mi oproste curice).

zivot

e ovo ja zovem filmom.Ja mislim da ce ovaj film svima ostati u sjecanju ja itekako preporucam da se ovo gleda.Ja sam se sva zacudila od pocetka do kraja perfektno.

american dream, smiješni prijevod Vrtlog života.

Uvjek me zadivljuje obrazac koji rabe distributeri da bi preveli naslov filma i na taj način "poboljšali" percepciju filma dok još nije ni odgledan. U ovom slučaju nepotrebno i izrazito loše. ono što vrišti sa ekrana jest:ovo je American dream, nikakvi ..je..... vrtlog života! Jedan od rijetkih celuloidnih dokaza da i u američkoj naciji ima i onih drugih normalnih običnih ljudi.

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

Američki san

Vrtlog života je mračna, sumorna komedija o tome kako život zapravo izgleda onim ljudima koji navodno žive američki san - ljudima kojima ne nedostaje ništa materijalno, no koji su nesretni, neispunjeni i nezadovoljni.Urbana, slojevita drama iz predgrađa razotkriva sve frustracije naoko tipične američke obitelji koju predvode brilijantni Kevin Spacey i ništa manje uvjerljiva Anette Benning. "Vrtlog života" debitantski je rad mladog engleskog redatelja Sama Mendesa koji je iskustvo sticao kazališnom režijom. Kazališni stil može se primijetiti i na ovoj komornoj drami iz američkog predgrađa... Premda nastao pod okriljem velikog studija - svi komplimenti Stevenu Spielbergu što je vjerovao u Mendesa i stao iza filma sa svojom tvrtkom Dreamworks, oscarovac "Vrtlog života" prije pripada nezavisnom krugu, nego li velikom Hollywoodu koji toliko voli sam sebe nagrađivati. Osim toga, "Vrtlog života" nije nikakav namjenski rad koji trči za nagradama, povijesni spektakl ili epohalna priča, već suvremena i provokativna urbana drama o ljudima američkog predgrađa. Njihovim sudbinama, frustracijama, kompleksima, opsesijama, slabostima i moćima. I nemojte misliti kako je to tipično američki projekt: krize i frustracije naizgled uspješne obitelji mogu se slobodno postaviti u bilo koje okruženje... čak i naše! To je uglavnom Lesterova priča, a sa Spaceyem u ulozi, vrlo je fascinantna - tj., na površini, priča o srednjovječnoj krizi čovjeka koji pokušava ponovno otkriti slobodu koju je izgubio zbog bračnih i roditeljskih odgovornosti. Scenarij je napisao Allan Ball koji će kasnije stvoriti hvaljenu HBO-vu televizijsku seriju "Dva metra pod zemljom". Radi se o zabavnom, tužnom čeznutljivom , pa čak i optimističnom filmu koji nikada ne ide baš tamo kamo očekujete. Redatelj Sam Mendes vodi gledatelja na put ispunjen finom glumom i nezaboravnim slikama, koji je iznenađujuće kinematičan za početak filmaša čiji su prethodni radovi bili u kazalištu. Vrtlog života uistinu je izvanredan film!

Ocjena recenzije: 4.13 Tvoja ocjena: -

najjaci film ikad

moj najbolji film! nemam komentara osim da mi je to najbolji film, a ujedno i naj film u kojem glumi kevin spacey ;))

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Naša ljepota

Iza crvenih vratiju krije se Sam Mendesov paravan savršenog života. Lester, Carolyn i Jane.. . Odlično portretirani likovi u odlučujučim životnim okolnostima. Jako dobra vizija da baš krizni trenuci su oni koji čovjeka dovode do sreće... Sve je pitanje vremena kad će se osjeiti ljepota svijeta... Ma fantstičan film, prava poslastica!!! Uživajte!!! :-)