Transporter 2

Transporter 2

Prvi Transporter je imao užasan kraj, pa je sada Besson htio malo pojačati radnju uvodeći nove likove, poput obitelji Billings te tako otkrivajući neke nove emocije Franka Martina koje do sad nismo imali prilike vidjeti. Rezultat je već više puta viđena radnja u kojoj naš glavni junak ide spašavati dijete kojem je rekao da ga nikad neće iznevjeriti. Iako je drugi Transporter rađen s više stila, nažalost faktor pretjerivanja je također veći što meni nikako ne odgovara. Razumijem da se Transporter ne može shvatiti ozbiljno ali način na koji Lola uništava helikopter, način na koji se Frank riješava bombe na autu, skakanje s zgrade na zgradu autom, zadnje scene u avionu...su jednostavno smiješne i to je apsolutno nepotrebno pretjerivanje. Od novih likova tu imamo nekad poznatog Modinea, Amber Vallettu i uvjerljivu negativku Lolu, koju igra anoreksična ali zgodna manekenka Kate Nauta. Novi negativac Talijan Gassman je pomalo smiješan, a dobra stvar je svakako vraćanje simpatičnog Berléanda. I dok je u prvom filmu razrada likova postojala (odnos Franka i Lai) ovdje se sve svodi na izmjenjivanje akcijskih scena te tako 'Transporter 2' postaje popcorn film u kojem će ljubitelji besmislene akcije uživati. Opet, nažalost, ništa više od toga.

Samo nastavi Jasone

Nemam što puno čavrljatio o filmu jer je odličan iako je prvi dio bio malko bolji. Pošto sam veliki glumčev fan mogu samo reći neka naetavi snimati tome slične filmove i nadam se da ćemo u bliskoj budućnosti vidjeti Transporting 3

Jackie Chan/Bond/Matrix

Ovaj film bi se mogao smatrati kombinacijom navedenih imena u naslovu recenzije, a fanovima navedenih likova garantirano će se svidjeti i ovaj film. Prvi ''Transporter'' je bio film od kojeg nisam puno očekivao, ali me ugodno iznenadio (to se posebice odnosi na Stathama koji se odlično snašao u naslovnoj ulozi). Čak je i radnja prvog dijela imala nekakvog smisla i bila je solidno razrađena. Što se tiče nastavka, ovdje je sve potisnuto u drugi (ili treći) plan i sve je podređeno akciji, akciji i samo akciji. Scene jurnjave moćnog Audija, borilačke sekvence, pucačina koreografirana poput baleta i slični elementi jamče sat i pol čiste zabave. Statham je i ovdje odigrao svoju najpoznatiju rolu kvalitetno, dok ostali glumci, budimo iskreni, kao da su ispali iz nekog akcijskog filmića B-produkcije. Doduše, to se ovom filmu i ne može smatrati strašno velikim nedostatkom, kada se uzme u obzir prethodno navedena obzervacija o akciji u filmu. Istaknuo bih i trajanje filma (ni punih 90min) kao pozitivnu stvar, što samo pojačava akcijski efekt i čini film toliko dinamičnim. Jedino što me zasmetalo su određene akcijske sekvence gdje se stvaaarno malo pretjeralo (skok auta sa vrha zgrade na drugu zgradu, ''demontaža'' bombe podmetnute na auto, preživjeti onakav pad aviona u more), ali i dalje film ostaje ono što mu je i bila namjera-čista i jednostavna akcijska zabava.

nije recenzija ali...

...kad vec imam prilike (nema mogucnosti komentiranja drugih clanaka) moram se osvrnuti na razinu kvalitete novinara ukljucenih u ovaj odlicno zamisljen portal koji svi volimo i posjecujemo: "a u filmskim krugovima poznat je i po filmovima 'Alien' i 'Resurrection', na kojima je radio kao asistent režije i vizualnih efekata." 'Alien' i 'Resurrection'??? valjda asistent rezije u 'Alien:Resurrection'!?!? ovakvih gresaka (lose pretrazen internet) ima gooomila u tekstovima svih vrsta. tu se ne radi ni o nedovoljnom znanju (dobro, valjda svatko zna tko je rezirao 'Aliena'???) ni o losoj pismenosti. radi se samo o brzopletosti i neodgovornom odnosu spram posla. ako pisete (kao u nekom prije clanku) o Samu Shepardu i zelite reci da je vazan za americku dramu, to je u redu, ali nemojte, zaboga, tvrditi da se smatra vaznijim od Tennessee Williamsa! ili ako pisete o borilackim vjestinama na filmu, potrudite se i saznajte da karate nije kineska nego japanska (najpreciznije zapravo okinavljanska) borilacka vjestina. ako pisete o Yuen Woo-Pingu, a culi ste za njega samo kao koreografa, idite na iMDB prije nego ga proglasite redateljem-debitantom. ...itd...itd... ovo sam se na brzinu uspio sjetiti.

Dostavljač se vratio...big time!!

Akcijski rolercoaster koji nam nudi sat i pol zabave,posebice ako zanemarite neke zakone fizike koje ovaj film krši. Transpoter iz 2002-e god.je bio iznenađujuče dobar akcijski film,sa žestokom cool akcijom i koreografijom borilačkih scena te karizmatičnim junakom i nekako je odstupao od sličnih naslova koji su se počeli pojavljivati nakon Matrixa,te je postao sleeper hit.Bio je to neki kvazi spoj "Ronina","Bourne Identitya" i "James Bond" filmova.Pa iako je film bio hit,iznenadio sam se kad sam saznao da se snima nastavak,a kad sam tek vidio trailer za dvojku jedva sam čekao da ga vidim. Sama priča i nije nešto posebno inteligentna i ne nudi ništa novo što več nije viđeno.Baš kao što piše na FILMSKOM u cjelini dosta podsjeća na Tjelesnu Stražu sa Washingtonom,samo je T2 u cjelini mnogo eksplozivniji.No kvaliteta i užitak gledanja ovog filma ne počiva na priči,več na spektakularnoj akciji i ponovno odlično koreografiranim borilačkim sekvencama te karizmatičnom junaku,tj. glumcu,Jasonu Stathamu.On čini ovaj film svakako vrijedan gledanja.Tip ima karizmu i vještinu,te se dokazao kao odličan akcijski junaka u stilu Bruce Willisa ili Chow Yun-Fata,a dokazao se je i kao odličan glumac u filmovima Guy Ritchiya (Snach,Lock Stock and...). Za razliku od orginala,gdje je akcija još koliko toliko bila u granicama izvedivog,u dvojci ima nekoliko akcijskih scena koje krše zakone fizike i izgledaju pomalo smješno,ali su još uvijek cool.U cjelini film izgleda više Bondovski nego orginal. Za pohvalu je i odlična muzika koja podiže več ionako adrenalinom nabijenu atmosferu.A plus filma je i več spomenuto kratko trajane od 88 min.Tako da je film lišen svih nepotrebnih situacija koje bi usporile radnju ili dinamiku. Iznenađuje i činjenica da je Transporter 2 prošao prilično zadovoljavajuće na Američkom tržištu zaradivši nekih 50-ak mil$,a još kad se uzme u obzir i zarada od DVD-a nebi bilo čudo da se odluče snimiti i treči nastavak. Nije drama za Oscara,ali je zato 100% zabava!!

akcija, akcija i samo akcija

Velika količina akcije izvlači ovaj film iz gabule. No dobro, to ipak nije tako loše, jer svi mi ipak malo volimo vidjet zgodne ženske sa mitračima, super aute kojima upravljaju mačo tipovi, brzo jure i izvode nevjerojatne vratolomije. Radnja je tipična za ovakve filmove, glavni lik se taman odluči malo smiriti, kad ono iza ćoška dolaze problemi ... Sve u svemu nije loše.