Afera Thomasa Crowna

Zaboravljeni i podcijenjeni klasik

Iako je 99' zaradio preko 200 milijuna dolara na kino blagajnama,ovaj film nikad nije dobio status kakav zasluzuje...Status jednog od najboljih filmova 90-ih i klasika svog žanra.Režirao ga je slavni John McTierrnan,redatelj filmova poput UMRI MUŠKI,LOV NA CRVENI OKTOBAR i PREDATOR,koji publici prije svega pruza vrhunsku zabavu.AFERA THOMASA CROWNA je jedan od onih filmova koji uspješno miješaju vrhunsku zabavu,inteligentnu priču i odlične glumačke izvedbe.Napeta radnja uz koju pratimo romansu glavnih likova je ovdje pun pogodak.Brosnan je briljantan u ulozi šarmantnog tajkuna,a nista losija nije ni Rene Russo,glumica koja je unatoč izgledu i godinama netipičnih za ovakvu ulogu pokazala seksipil dostojan najvecih fatalnih dama u povijesti kinematografije.Kemija između Brosnana i Russo je odlična,a u sporednoj je ulozi odličan i Denis Leary.Nakon briljantnih glumaca,najveci aduti filma su izbjegavanje klišeja tipičnih za ovakve filmove i realističnost.U filmu nema niti patetike ni pretjerivanja,a sama pljačka i rasplet,iako spektakularno snimljeni,djeluju realistično.Dijalozi su svježi i inteligentni,a likovi nisu crno bijeli,vec im je dana kompleksnost te time i intrigantnost. AFERU THOMASA CROWNA preporucam svima jer ce zadovoljiti i one zeljne zabave i pustanja mozga na pasu te one koji od filma zahtjevaju nesto vise od obične razbibrige.

Sve što je lijepo, rijetko je!

Užitak koji osjetim za vrijeme filma je nevjerojatan i poželim ga nakon svako malo ponovno pogledati i - pogledam ga! :) Vrlo šarmantan film! Ocjena 5!!!

IZNIMNO DOBAR KRIMIĆ

Afera Thomasa Crowna je vrlo zabavan i zanimljiv film za koji bih se usudio reći da je uz Biti John Malkovich jedan od posljednjih velikih filmova 20.st,film je naime izašao 1999.te je imao solidan financijski uspjeh. Poznata imena su Pierce Brosnan koji je briljantno odglumio ulogu Thomasa Crowna bogatog,šarmantnog tajkuna koji je iz zabave ukrao sliku od 100 milijuna dolara te se zaljubio u detektivku koja mu je za petama te koju je jednako dobro odglumila Rene Russo,kao sporedna uloga se pojavljuje Denis Leary,poznat iz tv-serije,Vatrenih Dečki. Film će vas sigurno oduševiti svojom pričom i dojmljivom akcijom,te vam preporucujem i istovremeni orginal iz 1968. sa Steve McQuennom kao Crown i Faye Dunaway kao zanosna detektivka.

film za sve ljubitelje filma

ovaj film nije potrebno komentarisat, preporucio bi svakom da ga pogleda, ocjene filma 5

jako dobar film

Teže je pisati o filmovima koje volimo nego o onima koji nam se ne sviđaju, zato ću samo kratko reći da filmovi kao ovaj vraćaju vjeru u visokobudžetni Hollywood. Dajte nam više ovakvih inteligentnih i vrhunski odglumljenih filmova. Vizualno i stilski dojmljiv,stil je u službi priče i likova a ne obrnuto.

Izuzetno zabavan film

Možda će se mnogi iznenaditi ovom tvrdnjom, ali ovo je meni jedan od najzabavnijih filmova koje sam gledao. Iako se radi o remakeu, film djeluje iznenađujuće svježe najviše zahvaljujući vodećem glumačkom dvojcu Russo - Brosnan i iskusnom redatelju McTiernanu koji nam je i prije servirao izuzetno zabavne i uspješne filmove (Umri muški 1 i 3, Predator, Lov na Crveni Oktobar). Cijeli film nose glavna dva lika i zanimljiva priča o bogatom playboyu koji, da bi si svakodnevnicu učinio zanimljivom, krade umjetnička djela iz najbolje čuvanih muzeja. Brosnan se odlično snašao u naslovnoj ulozi (izgleda da mu leže likovi koji su okruženi novcima, lijepim ženama i vole opasnost). Russo je odlično odigrala detektivku, predstavnicu osiguravajućeg društva koje osigurava skupocjenu sliku koja je ukrade, a njezina potraga za lopovom dovede je do Crowna. McTiernan odlično gradi priču oko glavna dva lika filma i održava film napetim i izuzetno zanimljivim do samoga kraja. Posebno su zanimljive scene kada Crown krade sliku i napravi glupim cjelokupno osiguranje muzeja i policiju koja ga bezuspješno lovi. Radi se o djelu koje je idealno za zrelije gledatelje koji vole inteligentan film kojemu je osnovni cilj da pruži dva sata vrhunske zabave.