Brodolom života

preživjeti

odličan i dosta realan film , sjajna priča o nevjerojatnoj upornosti i borbi za život , najbolja uloga Toma Hanksa u karijeri

Odlično i robinsonovski

Film sam pogledao davno i jo ga se živo sječam, što dosta govori koliko me oduševio. Volim ovakve filmove koji su lako gledljivi i razumljivi, bez previše likova i brzih kadrova itd. Fim se lako prati, sve se savršeno razumi, svaki kadar je razumljiv. Gledamo čovjeka koji se snalazi sam na pustom otoku, i to nimalo nije napravljeno dosadno nego baš zanimljivo. Ima naravno u toj drami i smiješnih scena kao ona sa loptom itd. I na kraju, Tom Hanks vračen u Ameriku iz pustoši, izbrijan i sređen dolazi kod svoje žene koja je sad udana za drugog. Tu je baš velik emocionalni naboj, gdje više stvari nisu onakve kakve je glavni lik htio. U moru svakakvih filmova ovo je osvježenje koje sigurno nikoga neće ostaviti ravnodušnim, možda će nekim malo nadobudnijim osobama smetati trajanje od 2 i pol sata ali ja osobno smatram da nema ni minute filma koja je suvišna i koja bi se trebala srezati iz filma. Osobno smatram da je ovo jedna od boljih uloga Toma Hanksa, iako meni nije jedan od glumačkih favorita. Ako netko voli drame s velikom količinom avanture i malo romanse neka svakako pogleda ovaj film.

znam..

odličan film za one koji prepoznaju dobar i kvalitetan film

Tom Crusoe

Ovaj film je rezultat još jedne uspješne suradnje Toma Hanksa i Roberta Zemeckisa koji očigledno odlično surađuju. Jer napraviti zanimljiv i kvalitetan film o radnji koja ne nudi puno stvarno je veliki uspjeh. Pri tome najviše mislim na trajanje filma, jer film traje 2 i pol sata, a više od polovice filma posvećeno je samo jednom liku koji ni u jednom trenutku ne zamara gledatelje. Prije svih ovdje treba istaknuti odličnog Hanksa u glavnoj ulozi. Ovdje je još jednom potvrdio da je riječ o izuzetnom glumcu koji se jednako dobro snalazi u svakom žanru (iako me, priznajem, ta njegova perfekcija zna malo i iritirati). Najbolji primjer tome je činjenica da je snimanje filma bilo prekinuto kako bi Hanks smršavio i pustio kosu i bradu te tako što ujverljivije prezentirao svog lika. O Zemekcisu kao redatelju ne treba puno govoriti jer je već sve rekao sa svojim prijašnjim filmovima. Najbolji primjer njegove kvalitete ovdje se očituje u prikazivanju života glavnog junaka na pustom otoku. Učiniti zanimljivim i ne previše zamornim za gledatelja veliki dio filma gdje su glavni likovi Hanks i odbojkaška lopta mogu samo najbolji. Još jedna stvar koji bi posebno istaknuo je scena avionske nesreće koja je perfektna! Ipak, po meni, u filmu ima i određenih nedostataka. Prvo mislim na angažman Helen Hunt u ulozi Hanksove voljene. Ovom liku u filmu nije posvećeno toliko puno prostora da bi Hunt mogla prikazati sve svoje sposobnosti koje ona ima. Drugo, završetak filma mi se ne sviđa. Iako nisam veliki pobornik sladunjavih i happy-end završetaka, mislim da je ovdje film trebao tako završiti kao nagrada za sve ono kroz šta je prošao glavni lik a kojeg, u Hanksovoj interpretaciji, gledatelj jednostavno zavoli i na kraju suosjećaju s njim.(Ispričavam se onima koji nisu gledali film zbog otkrivanja završetka). Vrlo dobar film koji svakako vrijedi pogledati.

stereotipi + inovacije

raditi film u kojem 70% vremena gledamo jednog lika koji gotovo uopće ne govori hrabra je i atipična ideja. upravo su ti djelovi filma gdje je tom hanks sam i najbolji. tema robinzonijade, medjutim, nije rijetka. npr. u filmu "man friday" s peterom o'tooleom cilj je prikazati sukob civilizacija. ovaj film nema takve ambicije, ali cini mi se da tema nije jasno definirana. naime, ako se radi o filmu o prezivljavanju na otoku, onda su prva i zadnja sekvenca filma prenaglasene. ako je bit u zaokruženosti priče i povratku u civilizaciju, čini mi se da u tom slučaju kraj nije razrađen. na kraju, naime, ostaje dojam (a meni i želja) da pogledamo još jedan film isključivo o povratku u ameriku, odnosu s bivšom ženom i slično... to, naravno, nije nužno loša strana filma. film je u svakom slučaju zanimljiv, ali je potencijal ležao upravo u sukobu psihe čovjeka koji je 4 godine živio sam u nadi da će vidjeti ženu prije smrti i civilizacije kojoj je nepojmljivo njegovo iskustvo. u filmu nažalost postoji dosta stereotipa (ljubljenje na kiši, spašavanje iz srušenog aviona, sretna obitelj pogođena nesrećom, raskršće na kraju filma), ali ima i par stvari koje su me oduševile. tu spadaju razgovori glavnog lika s loptom i njegov očaj kada lopta otpluta, potom način na koji je uveden brod koji ga na kraju spasi (brod se potpuno neočekivano stvori u pozadini kadra i nejasno je o čemu se točno radi) te završni dijalog sa ženom koji je bolno realističan, zbunjujuć te se ne uklapa u kalupe ljubavne priče.