Tko je smjestio Crvenkapici?

jos jedan fora crtic

iskreno, malo me zbunjuju ti crtici polu za djecu, polu za odrasle, ali valjda ja ne kuzim foru. no, bez obzira na to neklasificiranje, crtic je ok, fora i stvarno zabavi svakoga. o kopiranju predhodnika nema smisla govoriti kada je to vec postalo normalno u svakom zanru, pa i ovdje. dok ide, ide...

Loš CGI

CGi je prejadan. Crtić i nije loš ali gledati likove kako se kreću kao da ih je nacrtala moja baba nije pohvalno za autore. Pogledajte samo ako možete besplatno.

dobro,ali moglo je i bolje

Film pokušava kopirati Shreka,barem kaj se parodije tiče,zatim malo Pobune na farmi(raspjevana koza),malo Ledenog doba(vjeverica na kofeinu)i sve u svemu juha od puno već viđenih sastojaka.Ima par dobrih fora,ima za moj ukus previše pjesama i malo previše za klince.Ali pošto su moji klinci oduševljeni s crtićem a i glasovi su dobri ocjena 4

Tko je smjestio Crvenkapici?

Film je zabavan, smiješan i jako dobar. Love it...

Iznenađujuće

Uglavnom, na ovo sam otišao sa prilično niskim očekivanjima, ali mogu reći da nisam požalio niti kune za ulaznicu. Po meni najbolji primjer da se ne morate zvati Pixar i da ne morate imati multi milijunske iznose uložene u crtić kako bi dobili nešto svježe i zabavno. Mnogi zlobnici će primjetiti da je poigravanje sa klasičnim bajkama obrađeno u Shreku, ali moje je mišljenje da ovaj crtić ima svoj vlastiti stil. Također će mnogi primjetiti nesavršenu animaciju, ali otkada se animacija stavlja ispred sadržaja? Tko je smjestio Crvenkapici je za mene bilo jedno od ugodnijih iznenađenja u posljednje vrijeme i definitivno zaslužuje sve moje preporuke onima koji bar jednim malim postotkom priznaju da u njima još uvijek gori dječji duh.

Genijalno

Film je odličan i mislim da bi ga svi trebali pogledati. Zanimljivo je pogledati ovako iskrivljenu verziju nakon klasične bajke koju su mi pričali baka i djed. Cool je scena kada je baka na snowboardu. Jednom rječi: GENIJALNO!

tipično

u navali dugometražnih crtića, javlja se jedan koji je napola za djecu, napola za malo odrasliju djecu. Za razliku od Žute minute, ovaj crtić mogu pogledati čak i odrasliji, iako ga baš i ne bi pretoplo preporučila. animacija mi nije baš neka a nasmijala sam se čak dvaputa (što je puno više od nekog prosječnog filma). Ne znam, cijelo vrijeme sam imala osjećaj da je film snimljen "na silu" i jako aljkavo, s jedinim ciljem da se umlate neke pare na mlađoj publici. A to su i uspjeli i zato im svaka čast.

bzvz

Text uopce nije nist posebno. Scene su fora, kao i grafika (al to nije nist novo jer su svi crtici sada takvi). Crvenkapica je boring, baka se bavi extremnim sportovima i uopce nije zanimljiva, vuk je zakon (frajer je), ona vjeverica je super i smijesna jer brzo prica, koza je zadnji lik koji je smijesan jer prica pjevajuci country :)). Lovac, tj.glumac iz alpa je dosadan, policija je simpa al opet, nist posebno... kornjace koje se zaderu 'ruuuuun' su najjace al se pojavljuju jednom i to na minutu, ako i tol'ko. Sve u svemu, crtic nije ni blizu dobar kao nemo, Ice age i Shrek. ne znam, jel klincima u kinu bio smijesan, al meni je zao 30kn koje sam dala.. E da, zec je smjestio crvenkapici.. On je kao neki bandit, whichever,..

Ocjena recenzije: 2.2 Tvoja ocjena: -

super

odličan film , jakoooooooo smiješan ! a najbolji dio je kad lovac pjeva - šnicli, šnicli