Završni udarac

5+

Obavezno pogledat genijalno djelo beskoprominsnog Woodya! Svakako bi se osvrnula da odličan izbor glumaca, kao i na njihovu izvrsnu izvedbu. Najviše mi se dopada kako film završava. Time ne mislim da mi je drago zbog ubojstva Nole (Johanson) i bakice, već mi je drag realni prikaz stvari. Za neke ljude priča uvijek ima sretan kraj, a za neke nikad ni nije bila sretna.

Filmčina...

obavezno pogledati........... Čovjek koji je rekao "Bolje da imam sreće nego da sam dobar" duboko je uronio u život....

Neobično za Woodyja ali cool

Iako je najduži film koji je Woody Allen ikad snimio moram reći da se te 124 minute uopće ne osjete u filmu, jer je, kao i očekivano, jako dobro napravljen. Cijelo vrijeme se nešto dešava, radnja uvijek teče, nema monotonije. Film je malo netipičan Woodyjevski, malo drugačije tematike od ostalih njegovih uradaka koji su prvenstveno komični i New Yorkovski filmovi. Radnja se odvija u Engleskoj, a čak je i film sniman u VB što je još jedna neobična činjenica za Allena. Kraj filma je odličan iako neočekivan. Da ne bi bilo spoiler alert-a neću ništa više reći osim da je film svakako za pogledati.

Hvala Woody!

Woody Allen je prešao sedamdesetu godinu života no on još itekako ima što za reći što i dokazuje filmom 'Match Point', što je jednostavno rečeno vrhunski film. Ujedno ovaj film označava i početak europske faze u Allenovom radu, gdje on napušta setove New Yorka i nalazi novu vrstu opsesije u vidu Londona gdje je do danas snimio 3 filma u 3 godine ('Match Point', 'Scoop' i 'Cassandra's Dream'). Njegov početni londonski uradak je ujedno i najbolji zbog odličnog scenarija u kojem stari majstor ispreprliće bračne odnose, nevjeru, požudu i ubojstvo. Moram spomenuti da je ovaj tip filma jako različit od ostalih Allenovih radova; ovdje on u centar radnje gura ljubavni trokut (Chris-Chloe-Nola) koji će puknuti tragično pritom ne zapostavljajući sporedne likove obitelji Hewett (Tom, mama, tata). Ovo je psihološka drama o čovjeku koji nije mogao kontrolirati požudu i iako oženjen upustio se u vezu koja je morala završiti tragično. Sam kraj ne možete predvidjeti i to je za mene šlag na torti koju krasi perfektan scenarij, Allenova sposobnost prikaza predgrađa i centra Londona ali i odlčne glumačke ekipe. Britanski glumci Rhys Meyers, Goode i Mortimer su briljantni dok imam jedino pritužbu na njihovu američku kolegicu, Scarlett Johansson. Imam osjećaj da se Johansson nije mogla nositi sa tako nadahnutim izvedbama ostalih kolega i ona jednostavno nije na visini zadatka; a uloga je savršeno napisana. Gluma Scarlett je moj jedini minus u filmu koji me se toliko dojmio da mislim i da je jedan od najboljih koji je Allen ikada napravio. Ključna rečenica u filmu je ona Tomova koji prvenstveno djetetu želi sreću; jer gdje bi bio Chris da je ona narukvica prešla ogradu (usporedba s teniskom lopticom na početku). Sreća je jako bitan faktor u životu no da li će Chris moći živjeti s onime što je napravio? Sami prosudite...

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

Netipični Allen

Nisam veliki fan Woody Allena i to je bio razlog zbog čega sam dugo odbijao pogledati ovaj film. Nakon gledanja, mogu samo reći da sam pogriješio jer se radi o izrazito kvalitetnom filmu koji je sasvim suprotan od Allenovih sličnih filmova. Allenova režija u filmu je majstorska. Priču o životu mladog i ambicioznog Chrisa i njegov uspon u uglednoj i bogatoj britanskoj obitelji, Allen gradi polako i postepeno pri tom vodeći računa da nijedan detalj nije zaobiđen. Iako radnju većinu svojih filmova smješta u New York, ovdje je odlično prikazao britanski život, a glavne role su odlično odigrali britanski glumci. Posebna priča je dakakao prelijepa Scarlett u ulozi fatalne američke plavuše koja pomrsi sve račune glavnom junaku i zbog koje će na kraju sve što je stekao doći u pitanje. Allen odlično gradi odnos između likova sa polaganim početnim ritmom, da bi tempo polako ubrzavao kako film odmiče. Svemu tome treba pridodati odlično prilagođen soundtrack, zbog koje se cijeli film doima kao neko kazališno djelo ili opera. Posebno bih još izdvojio odličnu usporedbu sa tenisom. Loptica koja kada udari u mrežicu odlučuje pobjednika o tome na koju stranu će pasti, i prsten kojeg se glavni junak želi riješiti bacanjem u rijeku, ali on udari u rub zida i padne na krivu stranu. (Za one koji su gledali film bit će jasno na što mislim, a zbog onih koji ga nisu gledali ne želim više reći kako im ne bi pokvario užitak gledanja filma). Na kraju samo mogu reći da film preporučujem svakome da ga pogleda, bez obzira da li volite Allena ili ne.

Izvrstan film !!

Jedan od najboljih filmova 2005. godine. Woody Allen je izvrstan! Povezanost s Dostojevskim osjeti se kroz cijeli film... Od glumačke ekipe bi posebice istaknuo Scarlett Johansson koja se sve više i više penje prema vrhu glumačke elite! Svakako pogledati!!!

allen je legenda

Zaboravimo sada njegov privatni život i posvetimo se njegovu filmu. "Završni udarac" je film koji bi mogao za nekakvih desetak godina postati klasik. Film je pomalo spor, ali to me pri gledanju to nije smetalo i cijelo sam vrijeme očekivao onaj famozni smiješni preokret pri kraju, no zadesio me dramatični završni udarac. Izvrsno. Allen odlično barata radnjom u režijskim rukama, te nas pritom drži u znatiželji kako će to sve završiti. Onaj završetak gdje naš glavni lik (negativni) zavšava onako kako bi završio u stvarnom životu je nešto dosta rijetko viđeno. Potresa nas što nije kažnjen, no također njega grize savijest i to nam je drago. Film je odlično režiran, fenomenalno odglumljen (treba svakako pohvaliti Briana Coxa u glavnoj ulozi). Scenarij je trebao dobiti Oscara, te je to po meni velika nepravda prošlogodišnje dodjele. Film treba svakako pogledati. OCJENA FILMA (5)

athanatos

kino ulaznica: 20 kn kokice: 15 kn iskustvo gledanja "Završnog udarca": neprocjenjivo Neke se stvari ne mogu kupiti novcem, za sve ostalo tu je Mastercard! Zaista vrhunski uradak koji to i nije u svim svojim segmentima, ali kao zaokružena priča djeluje više nego uvjerljivo tako da ne mogu prestati preporučivati ovaj film kao nešto što odskače od današnje ponude. Naoko plastična i predvidljiva priča ispričana ne toliko uvjerljivom glumom koliko psihološkom interpretacijom likova (Alen je vrhunski inkulturirao Dostojevskog u naše vrijeme i pokazao kako se "krči ova naša zbilja")i potpuno nepredvidljiv rasplet filma razlozi su mog oduševljenja. Ocjena: izvrstan (5)

Prosjek

Prosječan film koji u ničemu nije nešto posebno.

Bravo majstore!

Znala sam da me Woody Allen neće ni ovaj put razočarati!Ovo mu je,po mom išljenju,jedno od najboljih ostvarenja,iako netipično za njegov dosadašnji opus. Započinje kao jedna od priča koje smo već imali prilike vidjeti-siromašni,zgodni mladić odluči uspijeti u životu preko veze sa bogatašicom,što mu i uspijeva,ali onda sretne fatalnu ženu iz svojih snova s kojom paralelno održava vezu.Stvari se zakompliciraju kad ona ostane u drugom stanju i počne sve žešće zahtijevati od njega da ostavi svoju ženu.E sada on treba odvagnuti:bogatstvo ili siromaštvo,sigurnost ili nesigurnost,istina ili laž...Na kraju se odluči igrati na sreću i na opciju koja zaista predstavlja iznenađenje na kraju filma! Iznimno slojevit film s izvrsnim glumcima,progovara o moralu,ljubavi,licemjerstvu visokog društva,sreći,zločinu i krivnji,savjesti,besmislu suvremenog društva-dosta na filozofski i relativistički način,al ponajviše o slučajnostima,od kojih se sastoji svačiji život i koje tvore svačiji život!Glazbenu podlogu predstavljaju ulomci iz poznatih klasičnih opera,čime se simbolički prikazuje bezvremenost teme filma,po mom mišljenju. Odličan film i toplo ga preporučam svima!

woodyjeva evolucija

Nakon sto zbrojim i oduzmem filmove koje sam od Woodyja pogledala ovo je definitivno njegov vrhunac. Izvrstan izbor glumaca, zanimljiv i napet scenarij te realisticna rezija...nemam rijeci.Uvjerljivo cista petica. Jonathan Rhys Meyers mi slici na kopiju Jude Lawa ali puno psihoticniji dok je Scarlett bas takva kakva je-mastarija svakog muskarca koji ne trazi novac natrag.

match point

Da nema Woodyja Allena trebalo bi ga definitivno izmisliti. Svojim ostvarenjima tijekom godina pružio mi je zaista mnogo zadovoljstva. Pa tako i ovim zadnjim: Match Point. I nakon svih godina stvaranja, Woody Allen je uspio ostati svjež i originalan. U Završnom udarcu preselio se iz omiljenog grada u britansku prijestolnicu; simpatične neurotike i osebujan smisao za humor ovaj put zamjenio je ozbiljnim pripadnicima britanske "upper" klase, te pričom o klasičnom ljubavnom četverokutu napravio odličan film noir. Inteligentan dijalog, zanimljiva radnja i rasplet te odlična gluma zaslužuju svaku pažnju

Gem, set, meč!

Nema ni jednog Woddyjevog filma u zadnjih 40 godina koje on nije i napisao i režirao. Po mišljenju mnogih ljudi, čini se da je ovo jedan od njegovih najboljih filmova. Navodno je Kate Winslet trabala dobiti ulogu Nole Rice, ali je odustala jer se htjela posvetiti svojoj obitelji. Ovo je prvi Woddyjev film koji je cijeli sniman u Britaniji, a isto tako i njegov najduži film. Prvih pet minuta filma se može opisati kao najdosadnijim djelom u filmu. Vidi se nervoza u glumi galvnog glumca, kao da još nije siguran je li on bio pravi glumac za odigrati svog lika. Kako minute prolaze, glavni glumac, Jonathan Rhys Meyers, se sve više uživljava u svoju ulogu i sve bolje glumi. Woddyjev zadatak je bio da film učini intrigantnim i uzbudljivim. To mu je i uspjelo, jer je sa svojim talentom prema režiji pokazao da može dati najbolje od sebe. Gotovo svaki detalj je temeljito pregledao i obradio da se ne može naći neka veća ili manja greška. Gluma se svakako mora pohvaliti, jer će sa svojom šarmantnošću sigurno osvojiti mnoge gledatelje. Već spomenuti Jonathan Rhys Meyers je odlično odglumio u svojim rolama filma. Ne smiju ostati nezapaženi ni ostali glumci, poput Scarlett Johasson koja će sa svojim seksipilom osvijiti i muška, a i neka ženska srca. Emily Mortimer, koja u filmu glumi ženu Chrisa, je vrlo dobro glumila očajnu kućanicu koja želi dobiti dijete. A i svi ostli glumci zaslužuju veliku pohvalu, jer su se snašli u svojim ulogama. I sad se svi pitaju što ne valja u filmu. Da rješimo i tu nedoumicu. Ponekad pretjerana doslovnost, poput protagonistova čitanja romana „Zločin i kazna“. A sve ostalo, poput režije, glume, scenarija, atmosfere i ugođaja se svrstava pod pluseve. Dakle, triler-drama, koja je Woddyu Allenu donijela nominaciju za Oscara za scenarij, izuzetno je dojmljiva moralka.Sugestivna je i slika licemjernih obiteljskih i društvenih odnosa britanske visoke klase. I kao što sam već spomenuo u naslovu... Gem, set i meč za Woddyja!

sophistacated

iako nisam veliki ljubutelj woody allena, nekako su me nagovorili da odem pogledat film. mislim a je nekad dobro otić u kino a da nemaš pojma ništa o filmu, ni ko glumi ni o čemu je film, ni ništa. tako je bio slučaj s ovim filmom i moram priznat da sam bio ugodno iznenađen. izuzev scarlet, koja zbilja dobro glumi al je amerikanka, ostali su glumci mahom britanci i tako su nekako uvjerljivi i realni, i odma skužiš da film nekako odiše europskim šarmom, i manje je izvještačen nego velika večina hoolywoodskih bloackbustera. priča je zanimljiva, režija posebna i intrigantna, a ako ste nedavno posjetili london ovaj će vas film još više dojmit jer ga užasno pozitivno i cool prikazuje /nema konstantne kiše i subwaya što je tamo konstanta/...jedino ovaj rhys.mayers tip malo iritira , prehladan je i malo previše kazališni đir, a mislim da i u životu nije daleko od psycha,...glavna nit filma kaže da ti je u životu najbitnija sreća šta se definitivno slažem,.. nepravedno zakiunt za par nominacija,..