Aeon Flux

Osvetnica Æon Flux

Zasnovan na animiranoj seriji Petera Chunga (prikazivanoj na MTV), ovaj futuristički SF-triler govori o totalitarnom režimu u poslednjem gradu na Zemlji, poznatom kao Bregna, godine 2415. Pošto je 99% svetske populacije zbrisano zarazom nastalom iz industrijskih zona, preostali žive u strahu od moćnog tiranina Trevora Goodchilda (Marton Csokas). Desna ruka mu je njegov mlađi brat, Oren (Jonny Lee Miller). Trevor je potomak čoveka koji je nekada davno pronašao lek protiv smrtonosnog virusa, a što mu je glavni adut u sprovođenju diktature. Svi potlačeni nemaju nekih političkih uverenja, niti veruju u neku religiju, imaju samo za cilj da svrgnu diktatora. Kada nastrada nedužna Una Flux (Amelie Warner), njena sestra, profi-ubica Æon Flux (Charlize Theron) prihvatiće zadatak da likvidira diktatora. Dobija instrukcije od Handler (Frances McDormand), ali nije ni slutila da će ući u zamršenu mrežu tajni, intriga, opasne zavere koja preti da potpuno ugrozi budućnost grada, a time i preostalu populaciju. Režiserka Karyn Kusama na jedan originalan način, snimila je akcionu priču smeštenu u daleku budućnost, dajući akcenat na specijalne vizuelne efekte. To je ispraćeno odgovarajućim kostimima i frizurama glavnih likova (pogotovo ženskih, jer Charlize je ovde crnka i to izgleda veoma sexy). Izvrsna postavka setova, sa sjajnom arhitekturom u pozadini, uz upotrebu brojnih futurističkih rekvizita i moćnih oružja, stvara jedan zaista futuristički ambijent. Lokacije za snimanje pronađene su po Nemačkoj, najviše u Berlinu, gde je u nameri da što realnije odglumi jednu akcionu scenu, prava profesionalka Charlize doživela povredu vrata te je morala kasnije da se podvrgne operaciji. Budžet od samo $62,000,000 verovatno je bio prepreka da se napravi nešto grandioznije, u smislu da likovi budu bolje razrađeni (sa njihovom ličnom istorijom) što bi svakako podiglo kvalitet filma i dalo jedan dublji smisao samom toku radnje. Dobar kasting, korektan (zanatski) rad ekipe iza kamere, sa nešto manjom upotrebom specijalnih efekata (obzirom na vrstu žanra), sve skupa deluje solidno, u granicama proseka. Nije na odmet pogledati, jer radnja ne opterećuje nešto posebno, a tu je i kostimirana g-đica Theron u vratolomnim scenama, uz dobru muzičku podlogu.

niš special

ok filmic

Dosta slabo

Predvidljivu priču teško guraju i glumci, a i cijeli dizajn od kostima i relativno dobro odabranih lokacija snimanja, nije ni blizu 5. elementa. Obzirom da crtić ima kultni status, uz bolje glumce i scenarij, film je morao biti bolji.

Ništa posebno

Meni film između 2 i 3. Na kraju sam se odlučio za 3. Prosječan film s predvidljivom pričom i po meni lošim prikazom budućnosti. Na trenutke dosta loš, no na kraju se nekako spašava. Ne znam samo kako je Charlize Theron zalutala u njega. Možda bi to trebao biti pravi film za Stevena Segala u glavnoj ulozi.

Aeon Flux

Aeon Flux je film u kojem se kao glavna glumica okušala Charlize Theron.Film ima sličan sadržaj kao "Absolon" ili noviji "Otok". U Absolon-u se radi o virusu koji je uništio ljude i svi oni sad preživljavaju "drogirajući" se lijekom koji zapravo više nije lijek nego droga i oni su ovisni o njemu,a u Otok-u se radi o kloniranim ljudima koji su odsjećeni od ostatka svijeta i nemjaju pojma da su zapravo klonovi i da ih "pravi" ljudi koriste kao policu osiguranja u slučaju da im se nešto desi. Organe uzimaju od njih i sl. Za razliku od Aeon Fluxa ,Otok je imao puno zanimljiviju priču i radnju.U AF je radnja dosta razvučena iako je zanimljiva.Charlize,po meni,uopće nije za ovu ulogu.Ne stoji joj crna kosa i prebljeda je.Kostimi su savršeni iako nisu baš nosivi .... npr.njezina "spavačica". Glazba je isto tako dobra .... ostale uloge su dobro podjeljenje. Film je za ljude koji vole ovakvu vrstu filmova.Ave u svemu 4!

Charlize rules!

Vrlo dobar film!Charlize je super u onom crnom kostimu!

Charlize je trebala dobiti Oscara za North County

Aeon Flux je promašen film u kojem glumi sexy Charlize koja je inače odlična glumica a to je dokazala filmom North Country a u čudovištu je solidna i nije zaslužila Oscara nego je oscara trebala dobiti ove godine ali Reese je dobila jer je slatka! Film nema blage veze s svijetom filma jer je nelogično snimljen.Ali bez Charlize bi u Americi dobio 500 000 dolara a ovako je bolje prošao

Aeon Flux

Jednostavno lose. Bedasto, djetinjasto, cak niti zabavno.