Hod po rubu

Hello, I'm Johnny Cash.

Za dvije godine čekanja nagrađena sam sa dva sata čistog užitka. Autor portretiranja “ čovjeka u crnom” nije se u svom uratku toliko fokusirao na jednu od najimpresivnijih glazbenih karijera, koliko na samu ličnost, unutarnju borbu i previranja neprevaziđene legende i ikone američke glazbe. Također ovo je prikaz svevremenske ljubavi koja je istrpila sva životna iskušenja i ostala ista. Jednostavna, iskrena i čista. Ljubavna priča Johnny Casha i June Carter zasigurno će ostati zapamćena kao jedna od najjačih i najvećih ne estradnoj sceni. Resee Witherspoon i Joaquin Phoenix su nam tu ljubavnu kemiju uvukli pod kožu svojom besprijekornom izvedbom, što glumačkom što pjevačkom. Resse je za ovo malo remek djelo dobila Oskara, ali mi je istinski žao što kipić nije otišao i u ruke Joaquina.

dojmljivo!

Jedan od najboljih biografskih filmova koje sam gledao. Iako sam ispočetka bio skeptican prema ovome filmu,nakon gledanja mogu reći da sam uživao. Uživao sam kako u režiji,glumi,otkrivanju Cashove biografije,ugođaju i naravno u opijajućoj Cashovoj glazbi. Mislim da je Joaquin Phoenix vrlo dobar u ulozi mladog Casha kao i vrlo dobra Witherspoon.odličan film koji s pravom nosi epitet jednog od boljih filmova te godine. Uostalom zar nije dobio Oscara

I Fell Into A Burning Ring Of Fire !

''Walk The Line'' je savršeno glazbeno-filmsko djelo. Po meni vrhunac filma u 2005. godini. Redatelj James Mangold koji i nije napravio velik broj filmova, ovaj film je vrhunski napravio. Joaquin Phoenix (Johnny Cash) i Reese Witherspoon (June Carter) su izvanredni, oduševit će vas. Phoenix će vas provesti kroz život slavnog Casha, kroz njegove uspjehe u životu, ali i padove. A Witherspoon će biti ona osoba koja će ga uvijek izvući van na površinu kad upadne duboko u probleme. Kad sam čuo da će oni sami otpjevati pjesme u filmu pomislio sam kako je to ludost, no nakon što sam odgledao film kupio sam soundtrack. Vrlo realno izvedeno, u jednom trenu vas čak obuzmu trnci. Ovaj film zaslužuje samo pohvale jer mu mane ne mogu pronaći. Ako vam se svidio ''Ray'' morate obavezno pogledati ''Walk The Line'' (a i obrnuto)!!!

Dobro

Odlicna glazbena izvedba...Joaquinetto je malo tmuran, ali vrlo uvjerljiv. Bez obzira da li vas glazbeni ukus dotice country (moj ne dotice:), definitivno pogledati...

Jedan od najboljih filmova koje sam gledala

Film je super. Glumci su odlični pogotovo Joaquin i Reese, koja je zaista zasluženo dobila Oscara! Stvarno, film je odličan... Nema dosadnih dijelova, zanimljiv je i neiritantan Ocjea: 5

ring of fire

Vrlo zanimljiv i dobar film. U prvom redu pohvala glumcima joaquinu i reese koji su morali naučiti pjevati za potrebe filma. sta je dosta neuobicajeno ali je izvrsno ispalo. Moram priznati da nisam bila upoznata sa zivotom johnnya casha, iako sam cula za njega i njegove pjesme. Mozda me bas zato film ugodno iznenadio i svrstavam ga u dio opce kulture. i da, Reese je preslatka i prezgodna! and it burns burns burns the ring of fire..

Prosječno

Prosječan film koji jako podsječa na Ray-a. Slična priča (problemi s drogom i ženama) kao u Ray-u ali dojam na kraju je ipak nešto bolji. Odlični glumci i glazba su možda malo i navukli moju "trojku" za film.

MA mrak

Mrak film. Glumci su pre-dobri. kak bu film loš. joj baš kao prljavi ples u ono vrijeme. a o pjesmama da ne pričam, stvarno su dobro otpjevali svoje vokale

Da nije bilo Raya godinu ranije....

Ovo je jedan od boljih biografskih filmova koji je svojom kvalitetom u rangu sa likom i djelom osobe koju portertira, u ovom slučaju legendarnim Cashom. Osobno sam veliki fan glazbe iz tog razdoblja i uvijek mi je zanimljivo pogledati film o nekom glazbeniku iz tog razdoblja. Prvo što mi je palo na pamet nakon gladanja filma je činjenica da zbog ''Raya'' i odličnog Foxxa, ovaj film nije dobio sve pohvale (i nagrade) koje zaslužuje, pogotovo Phoenix. Ono što je Foxx napravio sa interpretacijom Ray Charlesa, to je Phoenix sa svojom ulogom čovjeka u crnom. On je u ovom filmu posao odradio besprijekorno, a imao je i dostojnu partnericu, Witherspoon, koja je također odlična u ulozi June Carter. To nije bio slučaj sa Rayem, gdje je sve bilo prepušteno Foxxu i to može biti jedan od razloga zašto je Phoenix ostao bez zasluženog kipića (barem ga je zasluženo dobila Witherspoon za svoju ulogu karijere). O samom filmu se nema što novo reći. Na način karakterističan za ovakav tip filmova, opisuje se život, lik i djelo Johnny Casha, gdje je sve podređeno interpretaciji i inspiraciji glavnih glumaca. Iskusni redatelj Mangold ne odstupa puno od toga i (po meni) to jedini razlog zašto filmu nisam dao čistu peticu. Posebno bih izdvojio uvodnu scenu filma koja je fenomenalna, a kapa dolje redatelju što je imao hrabrosti dopustiti da glumci sami pjevaju i sviraju. sve pjesme u filmu. Oni su to odradili odlično (posebno Witherspoon), a filmu je dobio na svježini.

Joaquin je fenomenalan ko Cash a mala Reese ko June Carter.Biografski filmovi mi nisu nikad ležali ali nakon što sam pogledal fenomenalog Raya otvorio sam oči.Film prati Casha od djetinstva ,lošeg braka i posla do zvijezdanog uspjeha i opet do samog pada na dno.Odlična muzika+odlična gluma=odličan film , kaj drugo više reči ,pogledajte obavezno. 5

A Line To Walk On

Walk the line svakako je jedan od najboljih hollywoodskih uradaka protekle godine. Bas je onako - po mjeri. Kao netko tko zaista nije upoznat sa samom zivotnom pricom Johnnyja Casha, gledala sam ovaj film mnogo vise kao film a mnogo manje kao biografiju, no to ne smatram nikakvim nedostatkom, naprotiv, zanr svakako to ne moze biti. James Mangold fenomenalno je iskoristio svestrani talent nevjerovatnog Joaquina Phoenixa ciji je svaki kadar 'zlatan'. Osim sto sjajno glumi, on jednako dobro i pjeva tako da smo dobili jedan potpuno nov i interesantan zvuk Johnnyjevih pjesama, malo cisci, dublji. Usporedila sam pjesme sa soundtracka filma sa Live at Folsom Prison albumom i zakljucila da smo dobili nekog novog, ali ne losijeg Johnnyja. Nice. Reese Witherspoon mene je osobno iznenadila svojom interpretacijom June Carter, pozitivno naravno, i mislim da kao glumacki par na ekranu jako dobro funkcioniraju. Također me obradovala cinjenica da u ovom filmu dramska radnja nije trpila naustrb muzike kao u primjerice predosadnom 'Chicagu', vec su, stovise, jedna nadopunjavale drugu. Prica je zanimljiva, gotovo obiteljska, sa ritmicnim usponima i padovima koji prate burnu zivotnu pricu jednog uistinu specificnog muzicara. Svakako pogledati i poslusati! Ja jesam vec 3 puta....a sigurno cu i opet:-)

ne sviđa mi se :)

dobro, možda mi je neodgojena ženska iz knjižare, koja je sjedila u redu ispred mene i glasno brbljala i komentirala svaku treću scenu, pokvarila ugođaj, možda sam previše razmišljala o drugim stvarima dok sam gledala film, ili sam jednostavno previše očekivala (najvjerojatnije). film ima dobre scene i naravno, fenomenalnu glazbu, ali nikako ne mogu prihvatiti niti johnnya ni june. mislim, johnny je bio lud, lud, lud, puno divljiji nego u filmu. reese mi je antipatična i ne mogu ju zamisliti ko june, iako ju je sama June Carter izabrala za tu ulogu. volim rock'n'roll, ma ne volim, obožavam, no filmu fali još rokerskog duha. imam problema s biografijama, I guess. nikak ih ne mogu prožvakati i uvijek sam uvjerena da prikazuju jedva desetinu toga kako je to bilo.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

burn burn burn

Rijetko komentiram filmove, ali ovo planiram od subote kad sam izašla iz kina. Već čitavu godinu nisam gledala film s toliko srca (a tada sam gledala Život je more). Ta srčanost je vrlo važna u filmu, jer ukoliko je nema onda fali ono nedodirljivo nešto što me tjera da mislim o njemu naredno x vrijeme. Dakle, totalno subjektivno znam, ali ovaj film ima tog srca koje mene ostavlja paf. Em mi je taj Cash drag sam po sebi (iako ne slušam njegovu glazbu), em je njegov život i život njegove June vrlo zahvalan za ekranizaciju, ali bez obzira na to - redatelj je bio tako nježan prema njemu, tako obazriv, jednostavno je učinio da nam se svidi. Phoenix gori gori gori u ulozi, valjda nema glumca koji bi to bolje odglumio. Witherspoon je nježna, dobrica, nevjerojatno uvjerljiva, ljupka, lepršava, pozitivna, riječju: prekrasna. Njihov spoj na platnu toliko logičan i neminovan da je kraj filma fantastičan, a više od dva sata prođu bezbolno i gotovo neprimjetno. Glazbene sposobnosti ovih glumaca samo pojačavaju uvjerljivost. Dopalo mi se i psihološko predstavljanje Cashove ranjivosti, vraćanje u djetinjstvo, mladost, roditelje, obitelj i tragedija brata - što sve ostavlja traumatski trag i razlog je njegovoj povučenosti u cijelom životu. Sad kad razmišljam o filmu, pokušavajući ga dovoljno nahvaliti, iznoseći neke realne argumente za hvalu, nanovo shvaćam da to ne mogu jer nema tih realnih (smjeliji bi rekli objektivnih) argumenata za dopadljivo u umjetnosti. Na tom mjestu stoji poklapanje senzibiliteta, spoj nekih nevidljivih žica srca, ukusa, intelekta - na tom mjestu stoji subjektivnost, važnija i snažnija od svih teorija jer zbog nje umjetnosti ima. I ovog filma ima zbog nje. I meni se sviđa zbog nje. I neka je tako. Kako god okrenem, it burns burns burns...

kemija

Između Joaquina i Reese struji nevjerojatna kemija, a kako je cashova glazba sjajna sama po sebi, film zaslužuje pohvale. iako ima nesto malo rupa u priči kada se njih dvoje pojave na ekranu, te rupe postanu potpuno zanemarive.

bravo, -5

totalno cool i zabavan film. nisam neki poznavatelj i fan johnny casha inače, ali nakon odgledanog filma mislim da sam malo navučen na sav taj zvuk, i svakako ću si nabavit soundtrack. prosto je nevjerovatno koliko dobro joacquim pjeva, na trenutke možda i bolje od casha, i potpuno je skinuo tu neku posebnu karizmu superstara. reese je jednako dobra, stvarno izgledaju prezaljubljeno zajedno, i glasovi i stage look im se skroz nadopunjuju. nisam gleda sve filmove u kojima su nominirani glumci za oscare, ali mislim da su ovo dvoje napravili izvvrstan posao, i da ako ga dobiju bit će potpuno zasluženo. zadnji film koji sam gleda sa reese je bio plavuša s harvarda 2 /glupavo zabavno/, i zato me sad dodatno impresioirala jer sam mislio da je samo ljepuškasta figura za romantične i ine komedije. a joaquim je valjda po defaultu posta dobar. stvarno dobar film, i super zabavnih i dobro iskorištenih 2 sata u kinu. kostimi i dočaravanje fiftees i sixtees razdoblja skroz pogođeno.

Film o legendi

Ovaj film čekam već više od godinu dana. Najviše iz razloga što obožavam lik i djelo Johnnya Casha (što se i vidi na mojoj stranici). Film je ispao upravo ono što sam očekivao - niti filmsko remek-djelo, ali preko 2 sata vrhunske zabave, uz presjek najvažnijeg djela karijere Čovjeka u crnom. Na glavne glumce neću trošiti previše, sve je već rečeno, mada se mora priznati da Reese ipak bolje pjeva od Joaquina! Film ima jedan od najboljih uvoda koje sam vidio u zadnje vrijeme. Kada se približavamo Folsom zatvoru uz sve glasnije stupanje nogama i ritam-sekciju Cashovog pratećeg banda! Jednostavno vrhunski! Film o najvećem country-glazbeniku i jednom od najvećih glazbenika u povijesti koji je i pred kraj života stvarao remek-djela! Film opisuje njegovo najplodnije razdoblje i njegovo emocionalno najrastrojenije razdoblje. Ovo je film o glazbi i film o jednoj prekrasnoj ljubavnoj priči, o dvjema ljudima kojima je suđeno da budu zajedno, koji savršeno funkcioniraju kao cjelina! Film o June i Johnnyu! Ocjena: 4

Folsom Prison Phoenix

Šteta, stvarno šteta što je ovaj film stigao nakon prošlogodišnje ekranizacije biografije Ray Charlesa, jer je od mnogih prihvačen kao šabloniziranje žanra. Ali ovaj film je stvarno daleko od toga, jer ono što je u njemu najvažnije je pjevačko majstorstvo J.Phoenixa, i R.Whiterspoon. Naprosto su sjajni, i u pojedinačnim izvedbama, i kao par, te osim stvarno izvrsnih vokalnih izvedbi, međusobno stvaraju kemiju koja daje dodatnu uvjerljivost ovoj ljubavnoj priči. Da, film je definitivno posveta jednoj velikoj ljubavi između Casha i Carterove, i prikazuje razdoblje karijere " čovjeka u crnom ", te za razliku od pomalo depresvne priče o velikom Rayu, ovdje imamo puno vedriju priču začinjenu velikim hitovima rocka i countrya tog vremena.Imao sam prilike vidjeti uživo J.Casha na koncertu kasnih sedamdesetih i čuti njegov karizmatično dubok glas i sve hitove koji se provlače kroz film, ali mogu stati iza tvrdnje da ovo što je uspjelo Phoenixu u izvedbi soundtracka je naprosto fantastično i to vrijedi kao najveći poziv da otiđete u mrak kina, pogledate film i zajedno sa svima se u mraku prepustite ljuljanju na stolicama u ritmu country rocka. A borbu za oscara i tako odlučuju članovi akademije...

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

toplo

jeste li ikad ušli u kino jer je vani bilo gadno vrijeme a vama se sjedilo negdje na toplom i udobnom, ne pogledavši pritom koji film igra nego samo kad počinje? ja jesam, jednom, prije nekoliko dana. tek kad sam već ušla u kino, skužih da ću gledati film o johnnyju cashu s joaquinom. uh, niti obožavam glazbene filmove, ni biografske, a baš ni joaquina! no, bilo je toplo i udobno, pa sam ostala. i tako, mic po mic, na vlastito veliko iznenađenje, film me najprije zaintrigirao, pa uvukao, i na kraju prilično oduševio. mislim da to još jednom dokazuje da, bez obzira na žanrove, ukuse, pristupe i ostalo, postoje samo dvije vrste filmova: dobri i loši. ovaj je jednostavno dobar.

Ring of fire burns again!

Što reći? Možemo mi analizariti film na ovaj ili onaj način, tražiti mu dobre i loše strane, ali najbitniji je onaj prvi doživljaj filma netom nakon izlaska iz dvorane. Ne znam koji me se film više dojmio od 'Walk the Line' izazvavši buru različitih emocija, od sjete, tuge i istovremeno veselja. Ovo nije veličanje country-rock legende već prikaz najznačajnijeg djela života čovjeka od krvi i mesa koji se razlikovao od drugih samo po tome što je pjevao o upravo tom malom, običnom čovjeku i njegovim problemima bez bajkovitog završetka. J. Phoenix je fantastično odglumio čovjeka u crnom no posebno priznanje valja odati R. Whiterspoon koja je nevjerojatno uvjerljiva u ulozi June Carter. Dodamo li svemu tome izuzetne vokalne izvedbe glavnih protagonista (ljudi oko mene su poskakivali u ritmu glazbe, neki čak i pjevušili) ne preostaje mi ništa drugo nego preporučiti ovaj film baš svakome. Ne morate voljeti country ili glazbu uopće. Čista petica filmu godine.

I took a shot of cocaine and i shot my woman down...

Stvarno sam dugo čekao da pohvalim ovaj film jer sam se uspio uguziti na svečanu premijeru prije tjedan dana. Još uvijek sam pod jakim dojmom što još podebljava stojedinica koja svakodnevno vrti nešto sa soundtracka koji je odličan. Već ste svi vjerojatno čuli, ali evo još jednom: Joaquin Phoenix i Reese Witherspoon su uvjerljivo odglumili (ne samo odglumili nego i odpjevali) uloge svojih karijera bar do sada i ako oni nisu zavrijedili zlatne kipiće, nije nitko. Pjevaju odlično, nisam mogao vjerovati. Film nije ni u jednom trenutku dosadan, ipak je to dio života velike njuške Casha. Jedan od rijetkih filmova koji me u cjelini temom, glumcima, muzikom oduševio. 5