Casanova

nenametljivo

Nenametljiv i solidan film, dobro vas zabavi ako vam je dosadno, a glumci su dobri iako se po meni najviše ističe Sienna Miller, koja ima ogroman talent no nikako da se istakne. Sasvim pristojan film

Dobar film

Najljepše u ovom filmu je Venecija. Ima nekoliko ustinu očatavajućih prizora grada, posebice u zoru. Inače ovo je jedan od rijetkih filmova koji je u cijelosti snimljen u tom gradu. Započinje Casanovinim 'pohodom' na samostan, vrlo vješto snimljenim. Ostavlja vrlo ugodan dojam koji vas tjera da se zainteresirate za daljnju radnju. Ledger glumi zavodnika i, moram priznati da mu to uopće ne leži loše iako mi ga je malo čudno vidjeti u toj ulozi nakon onoga što je odigrao u Brokeback Mountain... Sienna Miller je također dobro odigrala svoju ulogu. Po mome mišljenju, sporedni likovi u ovom filmu ostavljaju bolji dojam, posebice Irons i Platt. Charlie Cox utjelovljuje Francescinog brata, pravo nevinašce koje se kasnije pretvara u zavodnika te time osvaja 'napaljenu' Victoriju. Ono što me iznenadilo je malen broj sočnijih scena, gotovo ih uopće nema, osim možda na kraju filma kada nam radatelj dopusti da pogledamo dva, tri prizora sa poljupcima koji ne ostavljaju bez daha. Na poslijetku, preporučojem film svima koji su željni zabave i... Heatha. :-)

Kostimirana razbibriga

Iskreno, ovaj film sam pogledao, jer nisam mogao naći u videoteci ništa drugo što bi me zanimalo. Ledger u naslovnoj ulozi, radnja smještena u srednjovjekovnu Veneciju i uvijek zanimljiva priča o najvećem ljubavniku bili su jedini armgumenti zbog kojih sam film odlučio pogledati. Na kraju, niti sam bio previše oduševljen niti previše razočaran. Radi se o filmu koji nema nikakve ''velike'' namjere nego jednostavno zabaviti gledatelja. Čak se niti ne pokušava previše držati povijesnih činjenica o Casanovi, nego on samo služi kao okosnica za radnju u filmu. Izgleda da je redateljeva ideja bila stvoriti film uz koji će se svatko moći opustiti. Ima tu i mačevanja, i komičnih situacija, hrpa šarenih kostima, vječna Venecija kao scenografija, ljubavnih zapleta....svega pomalo. Glumačka ekipa, iznenađujuće veoma jaka za ovakav tip filma, je kvalitetno odradila svoj posao, a izgleda da im je i namjera kod snimanja ovog filma bila opustiti se i dobro se zabaviti. Ledger može proći kao veliki zavodnik (a u filmu prije glumio gay kauboja!), Sienna Miller, kao djevojka zbog u koju se Casanova zaljubi, je uvjerljiva. Posebno bih istaknuo Ironsa u ulozi okrutnog, ali i priglupog, biskupa inkvizitora i Platta kao obećanog muža Casanovine odabranice, koji su svoje role odigrali odlično. Ukratko, filmić koji se da pogledati, a da poslije ne bude previše žaljenja zbog toga

casanova

Moglo bi puno bolje! Solidan film za neku dosadnu večer!

relativno ugodno iznenadjenje

evo bas sam ga jucer gledao doduse prinodno - nije bas moj izbor za kino - i ostao ugodno iznenadjen Cisto pristojna romanticna komedija, sa dosta pogodjenih stoseva i pokojim koji se igra sa sadasnjoscu, naravno nije sve med i mlijeko Heath Ledger ispada toliko ukocen (sto mu je bas odgovaralo u Brokebacku) da nekako ne pase kao zavodnik svih zavodnika, ali ipak film ima dovoljno toga dobrog u sebi da se isplati pogledati...