8 milja

Kako da pokrenem film

Novi sam na ovoj stranici i ne znam kako da pokrenem film

Eminem glumi

Iritantan, dosadan, s Eminem kao likom za kojeg me stvarno ne boli... Može se napraviti dobar film o ovoj temi, ali ovako ne smije izgledati

Svaki trenutak nova je prilika

Inače repam,singl mi je mjesec dana bio 1. na top ljestvici jednoga renomiranoga našega radija,snimam,i danas bavim se glazbom.Ali davno prije,nisam voljeo rap,hip hop niti tu divlju uličnu glazbu...jednostavno nisam shvačao to brbljanje u mikrofone.Sve do ovoga filma.Usrani bjelac sa tisuću mana živi sa pijanom mamom i njenim ljubavnikom,do nedavno njegovim školskim kolegom.U to vrijeme crnci vladaju muzikom,pop kulturom i sveme što proizlazi iz zvučnika ali korak slave teško dolazi do Detroit-a a još teže do dosadnog i životom umornog bjelca a koji ipak odrastajući među crnačkom populacijom sanja kao i oni da napravi nešto u toj glazbi.Film ne slavi pobjednika,ne žali gubitnika film je osobna Eminemova priča u kojoj objašnjava; da bi napravio nešto u bilo čemu moraš najprije neke stvari shvatiti i pobjediti najtežu bitku onu koju svi vodimo..onu sa samim sobom.Film koji je definirao i približio Eminema cijelome svijetu,oni koji do tada nisu shvačali rap,shvatili su da se radi o inteligentnom sklapanju rimi u ritmu muzike i glazbe u pozadini.A cijela priča poprima epski završetak i svježinom širi granice filmova u kojima jedan dvoboj odlučuje o svemu pobijajući upravo to,jer svaki trenutak nova je prilika...

i nije tako los

od mnogih koji su gledali ovaj film, cula sam da film i nije neki. alli ipak sam ga odlucilča pogledati i na kraju nisam ostala ravnodusna.. to je prica o decku koji ima los zivot, ali ne odustaje jer zeli nesto uciniti u svom zivotu i nesto postici.. vrijedi pogledati ovaj film.. jer tek onda vidimo koliko se zalimo a nismo svijesni koliko imamo..

eminem!!!!!!!!

solidan filmic sa odlicnim eminemom!

dobro

nisam ljubitelj ni rap-a, eminema pogotovo, ali film mi se svidio. za jedno debi ostvarenje, smatram da je dobro odglumio

Eminem je car!! Rap 4 ever!

film je jednostavno..predobar! :D

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

razljutili me...

ovakvi blentavi komentari (mislim na one negativne), zašto? zato jer oni koji su pisali te komentare razmišljaju kladim se ovako, eminem je debil, bla bla bla, još jedan kreten koji pokušava izvest nešto i privuć pozornost, bla bla. e pa da vam kažem to u biti i je na neki način istina, ali da je kreten, teško. mislim da je samo jako bistar. I pošto sam ja njegov bivši veliki fan i to zadnjih nekoliko godina i pošto to ipak nema veze sa filmom ja vam kažem da ga pogledate, film je skroz ok, s eminemom il bez njega film je fakat dobar pa vas lijepo molim...

8 čega?

Uf, katastrofa! Prije nego je film došao u kina (davnih davnina) već su svi mediji pisali/pričali o njemu (a zna se i zbog koga). Kina su bila prepuna kad se film počeo prikazivati. Nagovorom sam i ja otišao u kino i platio kartu nekih 20kn. Nakon završetka filma žalio sam za novcima, a i potrošenom vremenu. Radnja je prezamorna, nikakva. Glumačka ekipa koja je djelovala na prvi pogled potencijalno kvalitetnom ispala je razočaravajuća (Murphy što ti bi).. Po meni jedan od najlošijih filmova 2002. i s guštom ću mu dati ocijenu 1 ! No hard feelings!

EMINEM_NAJBOLJI

Film je super...a glumac i reper najbolji...presladak je...A film nie los ili u supstinije super

dobro

film je dobar u n jemu se vide svi problemi kroz koje je eminem prolazio da bi došao do slave

DOBRO

Iako nisam ljubitelj rap glazbe, film mi se svidio. Eminem je solidan glumac, ali ništa više od toga. Brittany Murphy mi je čak ostavila bolji dojam nego Eminem. Najbolju je ulogu ovdje ostvarila Kim Basinger, koja je sa godinama sve bolja. Redatelj Curtis Hanson je napravio dosta dobar film sa zanimljivim likovima. Ova socijalna drama nudi važnu poruku, a to je da se snovi ipak mogu ostvariti... Ocjena filma: 3

I will rock you!

Film je zakon bez obzira na to što vi kažete! To mogu potvrditi hrpom dobivenih oscara od kojih izdvajam oscara za najbolju pjesmu! I kako eminem kaže "Ako dobiješ jednu priliku, jednu jedinu priliku, hoćeš li je iskoristiti, il ćeš je samo ispratiti pogledom" Ovaj film trebju svi pogledati a pogotovo nove zvjezde hip-hopa!

Supereminem!

Super mi je film,a i pogledao sam ga više od 10 puta sigurno.Ali nemojte ga gledati previše zato jer će vam postajati sve dosadniji.Ali ako ga pogledate jedan put do tri puta bit će vam jedan od boljih filmova.

8 mile

Film uopće nije loš kako vi govorite.Kao prvo dobio je oscara za najbolju originalnu pjesmu.A kao drugo film je super sa obzirom da u njemu glumi eminem!

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

bezvezminem

uistinu bi ovaj film bio eventualno zanimljiv najvecim eminemovim fanovima, a film sam po sebi je smece. obicna komercijala i reklama za eminema. iako je po mom misljenju to moglo i puno bolje izgledat. previse tuge i jada, presiva svakodnevica, ma daj covjece pa nije njemu toliko lose bilo. cini se kao da je previse truda ulozeno u to da eminem ispadne ful jadan i nikakav pa mu se kao mi trebamo smilovat i kupit njegov cd da jadan ne bi gladova i sl. bezveze, nema drugog komentara.

bolje Eminem nego Madonna :)

sve sam rekao...ko voli nek izvoli...plus jako dobra naslovna stvar "Lose yourself". A o Brittany Murphy da ne govorim...mijauuu :) sve u svemu, za ljubitelje Eminema nezaobilazno, svima ostalima neobavezna lektira

dobro

Film me privukao zbog nekoliko poznatih imena, K. Basinger, B. Murphy, Eminem ... I naprvi pogled je sve dobro, glazba ,priča, gluma ... No, imam osjećaj da još nešto nedostaje. Kao da priča nije ispričana do kraja. Autori je nisu dovršili i to je jedina mana, inače je film zanimljiv i preporučila bih ga svima!

Jos jedan glazbenik glumac

Kako je u zadnje vrijeme ocito postalo IN da se glazbenici okusaju i u ulozi glumaca. Ovaj put to je Eminem. Iskreno meni se kao glumac nije previse dojmio ali spasila ga je dobra prica a i sama popularnost njega kao rapera. Pohvala svakako ide realisticnosti koja ima prizvuke tuge pa tako se gledatelj lako moze suosjecati s njime i uziviti se u film.