Moje grčko vjenčanje

ODLIČNA KOMEDIJA

Jednostavno zabavno,zanimljivo i duhovito...što još možemo tražiti? ocjena 4/5

Duhovito, ali nista posebno

Kad netko spomene 'Moje grcko vjencanje' u prvom redu ga se sjetim kao odlicne komedije. Ali film u cjelini nije toliko odlican. Mogao bih navoditi koji dijelovi mi se nisu svidjeli, ali da ne 'spoilam'.. Za scenarij bih rekao da ima previse olako zanemarenih stvari, ali ne smijem nista precizirati :) Predvidivo, no duhovito.

dobar film

film ima humora dobar je ali sam očekivao malo više dobra je idea ali se je trebala više razraditi dobra glumačka postava

UŽASNO DUHOVITO!!!!

Ja stvarno neznam zašto su svi od ovog filma očekivali neko remek-djelo. Kod komedije je najbitnije to da te nasmije i zabavi i kad to uspije, film zaslužuje pozitivnu ocjenu. Ali nije samo duhovitost to što ova komedija ima. Film je zanimljiv i stvarno je zabavno gledati suprostavljanje dviju kultura, grčku i američke. To suprostavljanje je zaista smiješno i urnebesno zabavno. Glumački casting je sjajan. Nia Vardalos je izvrsna i dokazala se kao odlična komičarka. Glumački nastup Johna Corbetta je odličan. Režija Joela Zwicka je izuzetno duhovita i zabavna. Moje grčko vjenčanje je šarmantno, emotivno i prilično duhovito ostvarenje kojem atraktivnost prvenstveno osigurava humorno poigravanje kulturološkim stereotipima i razlikama, ali i duhoviti pristup uvjerljivim životnim situacijama. Želim vam ugodnu zabavu! Ocjena filma: 5

svi smo mi voće

scenarij je u prvoj polovici filma iznenađujuć, a u drugoj postaje tipična holivudska komedijica sa klišejskim forama. eto ukratko. pročitao sam negdje da su svi statisti zapravo rođaci redateljice, jer ona nije mogla platiti prave. no, moje grčko vjenmčanje je film koji neće ostati upamćen. istina, bio je nominiran za oscara, ali to je još jedno komercijalno ostvarenje koje zasigurno ne bi bilo takvo da je redateljica i scenaristica nastavila u drugoj polovici filma ono što je radila u prvoj. gluma je prosječna, a od svih uloga definitivno ej najsimpatičnija ona stara grkinja kojoj su svi turci. na kraju, svi smo mi voće!!!

Prolazno

Na prvi pogled, film je jako simpatican i dosta zabavan, i cijelo vrijeme dok si u kinu ne skidas osmijeh s lica. I onda izadjes vani, i drzi te to jos kojih desetak minuta i onda puf... nestalo. I zapravo ti nije nista ostalo zapamceno od tog filma u glavi. Sjecas se da si se smijao, ali nikakva emocija zapravo. Sto se tice nekakvog susreta razlicitih kultura o kojem je pricala matha, vrlo je bljedunjavo to izvedeno. Kad se malo bolje pogleda, u tom filmu nije postavljen nikakav problem. Da, on je Amerikanac, ona je Grkinja, ali ona se poamerikanizirala, a on se za nju preobratio u Grka. I di je sad tu problem? I nije li malo blesavo zasto se on bas za nju zapalio? Pa mislim, ocito je da moze imati bilo koju i nije bas jasno sto je njega privuklo na debeljuskastoj nespretnoj curi? Mislim, odlicno je to, ali..nerealno. Ali s druge strane, i to je stvarno bitno, je to da kad bi se uveo malo veci problem s njezinim ocem i jos malo zakomplicirale stvari oko njihovog vjencanja, cijela prica pocela bi liciti na «Istok je istocno» i to vise ne bi bilo to. Za mene ovo nije prica o susretu kultura, jer americka se i nije bas predstavila u filmu, ovo je prica o musicama tradicionalno odgojene obitelji. Sve u svemu, vrlo bezbrizno i zabavno, ali nije neki preokret.

susret

Ovo je zanimljiva priča o susretu dviju kultura! Svaka čast, Nia!