Insider

klub 'pljački'

Iako se radi o pljački banke,nije to još jedan takav film.Podsjeća na Pasje poslijepodne u nekim segmentima-dostava pizze,gotovo cijela radnja je u 1-2 dana..Ali ovdje je to puno bolje,zanimljivije,inovativnije,ali tako i treba biti s obzirom da je film svjež.I samo da ispravim citadela-nije denzel spomenuo pasje popodne u filmu već clive owen,no dobro...Ako ste pogledali film i sviđa vam se pogledajte i The bank job sa Jasonom Stathamom,a ako niste-što čekate...

Sve što je lijepo, rijetko je!

Nije prva ekranizirana pljačka banke, možda nije ni inovativno, ali svejedno bih ovaj film izdvojio na tu temu kao jedan od boljih, ako ne i najbolji. Glumci su odradili savršen posao na super priču, film je pogođen i mislim da će svatko uživati u njemu. Neke stvarčice u filmu nisu baš najspretnije izvedene, ali filmu dajem zaključnu ocjenu 5, da popravi prosjek koji je tek malo iznad 4.08!

moderno 'pasje popodne'

Ovaj film me u nekim segmentima podsjetio na kultni film s Al Pacinom 'Pasje Popodne', čak i Denzel u jednoj rečenici spomene taj film. Ovaj film nije obična priča o pljački banke, već je dosta slojevita i inovativna. Sam film djeluje nekako mračno i ponekad osadno. Ima tu i nekih drugih međuradnji koji su van okvira same pljačke kao npr. mračna prošlost direktora banke. Clive Owen u svojoj ulozi je prilično tajanstven i do izražaja mu ne dolazi gluma nego hladnokrvni glas. Denzel je već po tko zna koji puta odigrao ulogu policajca heroja. Jodie Foster mi nije nekako došla do izražaja i u filmu mi djeluje suvišno, tek tako da se pojavi. Ovdje mi je dobro stojeća uloga Christophera Plummera za razliku od Willema Dafoea koji nije nešto pokazao jer ga sam napisan lik u tome ograničava. Sve u svemu, odlično režiran film, na mene su pomalo utjecala ostala mišljenja korisnika filmskog neta. Mislim da film ipak vrijedi pogledati jer ne govori o samo običnoj suhoparnoj pljački, tu ima nečega višega i dubljega. I zašto je netko moju recenziju ocijenio sa 1???

Spike Lee and his company!

Spike Lee je u ovom trileru okupio vrlo dobru ekipu (Denzel Washington, Clive Owen, Jodie Foster, Willem Dafoe..) te ju i pravilno iskoristio. Zanimljiva radnja samo u nekim trenutcima postaje usporena al ta usporenost ne traje dugo te se film vraća na pravi put. Pljačka banke je tema koja je u filmovima odrađena mnogo puta, te su svi takvi filmovi slični. Ovaj ima neke razlike od drugih, a posebice mi se sviđa što nije fokus na unutrašnjost banke, pljačkaše i taoce, već se redatelj posvećuje i zbivanjima izvan banke. Denzel i Clive su izvrsni dok Jodie Foster i nije po meni dobila baš neku posebnu ulogu u filmu tako da se ne može previše istaknuti, trebali su joj dati više prostora. I za kraj, znate onu: Činilo se kao savršena pljačka, no...!!!

Solidno iako vec vidjeno

Mjesavina Spike-a, Ocean's 11 i jos kojecega. U nedostatku boljih thriller-a, gledati.

Druga strana Spike Leeja

Ovaj film je za mene predstavljao veliko iznenađenje, prvenstveno zbog redatelja Leeja koji je snimio film potpuno drugačiji od onoga što je dosada radio. I na tome mu svaka pohvala. Uspio je snimiti kvalitetan i veoma napet triler o neobičnoj pljački banke koji cijelo vrijeme nudi kombinaciju napetosti i akcije i ni na trenutak nije dosadan.Pred sam kraj film malo gubi na kvaliteti i ima nekoliko sitnica koje nisu do kraja sasvim razjašnjene.Npr. kako su pljačkaši znali za tajnu predsjednika banke? Da li to ima veze sa ostarijim židovom kojeg vidimo u autu s njima? Nadalje, lik Denzelove djevojke u filmu mi je potpuno nepotreban i suvišan. Ipak film ne gubi na kvaliteti. Svemu tome pridonosi i izrazito jaka glumačka ekipa gdje bih posebno istaknuo Washingtona u ulozi policajca koji je svoj dio odradio briljantno, te Jodie Foster koju vidimo u malo drugačijem izdanju. Sve u svemu, radi se o jednom od boljih trilera koji svoj uspjeh mogu zahvaliti odličnoj kombinaciji glumačke ekipe-redatelja-scenarista i kojeg bih preporučio svakome da ga pogleda.

unutar

glavni glumci savršeni, film je odlično režiran, počinje kao jedina briga za napredovanje u karijeri ( Denzel ) dokazivanja da nije naivac pa sve do države da nije bitno otkud potiće bogatsvo nego da dojde u državu Takva je politika u SAD- u tu su temu dotakli u ovom filmu uz dozu kajanja , odličan ocjena filma 5

Denzel rules!!

Policajac(Denzel),pljačkaš banke(Clive),odvjetnica(Judie) pokušavaju profitirati na račun vlasnika banke(Cristopher) ,kojega proganja crna prošlost, u talačkoj situaciji u banci. Čistokrvni triler sa elementima političke i socijalne drame i duhovitosti. Atmosfera:4;dobar prikaz talačke situacije,pregovora... Slika:5 Zvuk:5;fantastična uvodna i završna pjesma. Gluma:4;Dosta sporednih ali dobrih i duhovitih likova. Tema:3.5;Klasično nadmudravanje dobra i zla,0.5 za neizvjestan kraj. Poruka filma:I talačka situcija može biti dobra za sve (samo na filmu) Ukupno:4+

na tako obična pljačka

Moram priznati da od odličnog "25th Hour" nisam gledala ništa od ostvarenja Spike Leea, pa sam se jako obradovala ovom filmu. Vjerovala sam da me ni ovaj put neće razočarati...i bome nije. Ovaj film nije tipični triler s temom "pljačka banke", iako se možda tako čini u prvih 20-ak minuta pa već pomislite kako znate krajnji ishod. No kako vrijeme protiče, film sve više dobiva na originalnosti s vrlo zanimljivim završetkom o kome bi se dalo raspravljati. Odlično izrežiran sa, tipično za Spikea, zanimljivim i domišljatim dijalogom. Pomno odabrana glumačka ekipa - šlag na tortu!

Nešto sasvim podosadno

Kako smo imali priliku gledati mnogo zabavnije Ocean's 11 i 12, Inside man nam dodje kao predugih 2 i pol sata komornog trilera sa izvrsnim, potpuno bezrazloznim, castom. Naime, ostaje nejasno zasto apsolutno genijalni glumacki kalibar poput Clive Owena igra jednog neinteresantnog i plosnog pljackasa banke koji je 80 posto filma sakriven ispod naocala i poveza!!!!!!, a da razlog tome nije njegov muzevni glas koji, unatoc svemu, odise vrlo engleski cak i kad je jezik amerikaniziran. Ne da se bunim, ali iskoristi covjeka kad ga imas. I pokazi nam ga malo. Ili uzmi provjerenog Kiefera Sutherlanda, apsolutnog voice acting genija. Denzel Washington usavrsio je vazda financijski zakinute middle class detektive pa je i u ovom filmu dobar, kao i uostalom Jodie Foster koja je o ovoj ulozi trebala promisljati koliko i ja o diobi amebe. Radnja je prespora, ritam nikakav, rezija iz prirucnika za svaladavanje trilera kao zanra, znaci sve po p.s-u ali u sustini nista, sve u svemu, vrlo prosjecno i nazalost ne toliko zabavno. Jer, unatoc tome sto znamo sto mozemo ocekivati od ovakvog tipa filma, nadamo se nekakvom uzbudjenju, neocekivanosti, tenziji, koja je svakako izostala. Ponavljam, iako sam bila navijac, nemojte ako ne morate, 12 kuna u videoteci Ocean's 11 i 12, mnogo zabavnije i duhovitije, jednako lijepi ljudi, slicna tematika al mnogo interesantniji obrati. And, oh my God, Brad and George x2.

Odlicno Uradeno

ovako prvo da kazem da su glavni glumci savrseni i da je jako dobro uraden film reziran je jako pametno i ovo nije obicna pljacka banke ima tu nesto vise-znaci vlasnik banke je stekao bogastvo u 2.svjetskom ratu pod nama nepoznatim okolnostima a Detektivi Keith Frazier (Denzel Washington)polako pocinje da odmotava klupko koje je zapetljno a netko ce mu u tome i pomoci...zato pogledajte ga necete se pokajati samo cu reci odliicno...