Kad stranac nazove

glupost!!!

smeće od filma...

O filmu

film je toliko naporannnnnnnnnnnnn nije loš ali mi se u cijelom filmu ne sviđa samo jedna jedina stvar a to je stalna zvonjava telefona pa to je toliko naporno i to mi je pokvarilo cijeli film tako da je ocjena 3

to nie horor.

fiLm nie losh...aLi ia tai fiLm ne smatram hororom. ideia nie neshto kreativna.aLi se dakako fiLm mozhe pogLedat. nie me odushevio.

Nije sve u strahu

Prvo, moram reći da sam zadovoljan Camillom Belle u glavnoj ulozi. Priča je jednostavna, ona dolazi u osamljenu kuću nekih bogataša čuvati djecu preko noći i najednom joj počnu stizati razni pozivi. Prvo od zaštitara koji je nazovu jer se uključio alarm. Onda je zovu prijatelji sa zabave a onda stiže i poziv stranca i to iz kuće u kojoj je Jill (Belle). Slijedi igra mačke i miša i na kraju filma Jill ipak uspije srediti tog stranca. Uz ostale likove koji se doslovce pojave tu i tamo kroz film, Camilla Belle je glavni i većinom jedini lik filma te na njoj leži čitav uspjeh filma. Možda je radnja malo dosadna, možda nema nekih jako strašnih scena ili ima dosta onog 'već viđenog' u drugim filmovima ali ne vjerujem da bi neka druga glumica postigla ono što je Belle uspjela. Ona ranije nije imala neke znatnije uloge i ovo joj je prva veća. Meni je bila izvrsna.

grozno odvratno bljakasto

glupostttttttttttttttttttttttttttt

ubij se o dosade

glupost

nije lose

film nije los, moze se pogledat....

Kvazi horor

Ovo je film koji definitivno nije ni trebao biti snimljen. Nakon gledanja ostao sam dojma kao da je pred kraj snimanja svima ''puk'o film'' i odlučili su ga brže-bolje, koliko-toliko privesti kraju. Iako sam sebe svrstava u žanr horora, ovdje hororu ni traga. Sve počinje neobičnim pozivima na telefon (West je trebao prije pogledati koji ''Vrisak'' pa da vidi kako se to radi) koji donekle i nude nekakvu osnovu za stvaranje napetosti u filmu, ali ubrzo to počinje iritirati. Pozivi na princip ''nazovi i poklopi slušalicu'' samo se redaju jedan za drugim i ništa više. Nadalje, da bi horor bio horor mora imati upečatljivog bad guya koji je u biti i glavni lik filma (Jason, Michael Myers, Freddy Kruger), a ne zgodna glavna glumica koja pola filma samo vrišti. Volio bih znati koliko gledatelja se nakon gledanja filma moglo sjetiti imena zlikovca koji ju progoni? o izboru glumaca također ne treba previše pisati, jer se u biti nema o čemu puno ni reći. Niti se tu radi o posebnim glumcima, niti o velikoj glumi. Doduše, likovi su takvi da se nije ni imalo praktično što glumiti, pa im to ni ne treba previše uzeti za zlo. Iz svega ovoga proizlazi zaključak da se West jednostavno ne snalazi u ovakvom tipu filma i nadam se da više neće pokušati snimiti još koji ''horor''.

Totalna glupost

Film je užasno glup,pun klišea i gluma je ispod svakog nivoa,ukratko jadno i bezvezeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!

Lose

Nisam gledala raniji film, ali pricalo se da su ljudi vristali u bioskopima dok su gledali...Ovo je, po meni, razocaravajuce, nikakav horor, monotono!!! Ceo film je jednolican i nezanimljiv. Dajem ocenu dva zbog one prelepe kuce...inace je potpuni promasaj.