Ledeno doba 2: Zatopljenje

Ice Age: The Meltdown

Ogroman uspjeh „Ice Agea“, kako među publikom tako i financijski, morao je iznjedriti neminovne nastavke, pa je tako ove godine izašao već četvrti film u serijalu. Ovaj, drugi, nazvan „Ice Age: The Meltdown“ je klasičan primjer pokušaja rađenja nastavka super uspješnog prvijenca. I kako to već biva, puno slabiji uradak od prvoga dijela. Ideja za film je nesumnjivo došla u već podužoj debati znanstvenika o globalnom zatopljenju i utjecaju na svijet oko nas. Sva ta upozorenja bi trebala čovjeka ponukati na promjene, a tvorcima filma je dala zgodnu ideju da svojim životinjskim likovima pripremi putovanje prema spasenju od globalnog zatopljenja; jer bi se udolina u kojoj se nalaze životinje, uslijed pucanja leda našla upotpunosti preplavljena. Uz to, glavnog lika mamuta Mannya muči i to što je čini se jedini svoje vrste, dok Diega muči strah od vode, a Sid je kao uvijek najzabavniji od trojke. No, ponajprije tvorci cijelog serijala uspjeh duguju jednom liku kojeg su stvorili nevezano za priču koja se odvija u filmu. Govorim o Scratu, vrsti izumrle vjeverice koja ima opsesiju žirevima i jednostavno ih mora imati. Kao i obično, Scratov lov za žirom mora biti vrhunac filma, no dok se prvi dio filma fino bazirao na radnji između likova, ubacujući Scratove pustolovine kao šlag na tortu, ovdje zbog nedostatka kvalitetne ideje (radnje) Scratove pustolovine su zapravo daleko najzanimljivije, najbolje kompjuterski napravljene i nažalost dojam je taj da odrasliji gledatelji komotno mogu propustiti ovaj drugi dio i samo pogledati Scratove scene, jer u ostataku filma nećete dobiti ništa inovativno niti pažnje vrijedno. S druge strane, mislim da će djeca uživati u ovom filmu u potpunosti.

Super film

Ma film je EXTRA! Vjeverica je zakon ... a najjaca je kada je u raju i trci za onim ogromnim zirom! definitivno vrijedno gledanja Ocjena filma:5

veri gud

Film je sasvim dobar i ne vidim zašto ljudi govore da je gori od prvog.Nije definitivno.Diego rulz.

Otopio se

Iako je 'jedinica' bila jedva prosječno duhovita, nastavak je uspio biti još slabiji. Osnovni nedostatak 'Ledenog doba', a pogotovo 'Zatopljenja', je nepostojanje koherentne priče. Čušpajz klasičnih dječjih klišeja, isprekidanih vjeveričinim egzibicijama, sadrži svega nekoliko nasmijavanja (u to se ne računa onaj tip, lijevo od vas u kinu, koji se počne nekontrolirano hihotat čim se u kadru pojavi vjeverica), uglavnom iz ljenjivčevih ustiju, što je svakako premalo za film koji bi, navodno, trebao biti zanimljiv i nešto starijima od 14, 15 godina.

Ledeno doba 2

Super je!Čak bolji od prvog dijela!

mi lajki :)

Nakon vrlo uspješnog prvog dijela, imamo priliku opet uživati! Ono što mi se najviše sviđa je vjeverica koja ima više "slave" u ovom filmu, za razliku od prvog dijela kad su je mnogi stalno iščekivali, a rijetko se pojavljivala! Sama izrada je vrhunska, ništa nije lošije -- dostojan nastavak legendarnog filmića! :)