Slagalica strave 2

subjektivno

Dat ću peticu svakoj slagalici,iako je vjerojatno zaslužuje samo prva. al uvjerljive su scene,zanimljive igre,svi umiru,brutalno,krvavo,šokantno..to ima svaki nastavak,a više od tog se ne smije očekivat..

saw

ma ovo je super film.Iako nekima se ne bi svidao jer ima mucenja ali ideje kakve da budu igre ma svarseno.Kraj je super meni je ovaj bolji od prvog.Kraj mi se najvise svidao.Jaako je zarazan

SAW 2

Još jedno američko smeće u nastavcima koje bi bilo bolje da je ostalo gdje je i napravljeno.

ja bih igrala igru

Najstrašnija mi je ona lutka.

saw 2

Saw 2 je također napet i dorađen.Glumci još bolji posebno mi se svidjelo što je više njih bilo u zamci..Amanda killer!!

zašto su ljudi voljeli gladijatorske igre...??

mogu shvatit da postoji u ljudima nešto animalnog što ih "tjera" da na neki način uživaju u ljudskoj patnji , da im to podiže adrenalin i daje osjećaj ugode....shvaćam da se gladijatorske igre nikada više neće vratit u modu i shvaćam da se ta potreba ( za koju ćak nisam sigurna dal ima u udžbenicima psihologije svoje ime i prezime) može zadovoljit i na ovakav imaginarni način... no ono što ne shvaćam kako netko može proglasit ovaj film kvalitetnim , očaravajučim i inim nazivima! Wahlberg nikada neće bit karakteran glumac stoga je bilo kakava uloga u kojoj mora pokazat malo veću skalu osjećaja za njeg promašaj! općenito, likovi su odrađeni dvodimenzionalno i mislim da nije ppotrebno bit reinkarnacija fucking freuda da bi se zaključilo da realni ljudi nikada ne bi činili ili pričali stvari koje su iznesene u scenariju ovog komercializiranog "bombona koji kvari zube". a da scenarist ima bujnu maštu kada je u pitanju perverzija....neću poreći, jel me ponekad brine što takvi ljudi hodaju na slobodi...neznam!

dobro slozeno

prvi mi je ostao u sjeni drugog.mislim da se bolset scenarista prosiruje i da bi se mogao usavrsit do boli ;)

film sa baš gledo jutrost odličan je kadonoj ženski ostane ruke u ooj kutiji pa nemože izać da ih ne odreže

nemam rječi

gluma:5, režija:5 priča:5... ali film je prebolestan. Nije normalan. Mentalno poremečen. Kako itko može smislit uopče priču gdje lik žensku baca u bazen pun igli ili gdje je čovjek zatvoren u jednoj prostoriji do kraja života... itd. Svi koji su gledali film složit če se da je film prejeben... ali za moj ukus... pre brutalan. Nisam mogla izdržat. Nisam sadist i ne vilim gledati kako neki bolesni psihopat muči ljudi na najgori moguči načim. I onda na kraju ako se oni sami ne ubiju ne udostoji ih se on ubit nego moraju s tom traumom živjeti do kraja života. A ako se pokušaju ubit ili tako nešto opet če bolesnjak napraviti istu stvar. Zamislite samo prtovesti 2 sata u toj kuči gledati mrtve ljude, da vas neki psihopat pokušava "naučit poameti".

Vrlo dobro

Vrlo dobar film. Sigurno lošiji od jedinice ali svejedno film kojim sam dobio što sam i očekivao. Solidni glumci od kojih je možda samo jedan dosta loš (onaj nasilnik u kući). Još jedna scena samoozljeđivanja za pamćenje ali ipak nešto blaža od rezanja noge kao na jedinici. Film ima i odličnu (strašnu) atmosferu, ali i vjerojatno najboljeg mogućeg negativca (s odličnim horor glasom). Dodatno veseli i kraj koji daje naslutiti da će se pojaviti i treći nastavak. Ako se pojavi nadam se samo da neće biti i najlošiji.

Ah, što volim...

Ah, baš volim kad nakon gledanja filma osjetim grč u želucu. To znači da me se dojmio i da je postigao željeni efekat. Što reći o filmu... ništa, već samo pogledajte tko nije.

Uzasavajuci, ocaravajuci film..

Zelja za zivotom i ocajnicki napori grupe ljudi ,koji pokusavaju da postanu tima jer jedino tako mogu da ponadju izlaz ,uzdigli su ovu pricu daleko iznad dobrog trilera- daleko iznad.. Izuzetan spoj misterije i psiholoskog trilera. Odlicna zamisao .. Ambijent i likovi daleko su sofisticiraniji od vecine trilera koji ispunjavaju police videoteka! Ocjena filma:5+

saw II

iako ni približno upečatljiv kao prvi nastavak, zasigurno će zabaviti i iznenaditi one koji uživaju u ovim žanrovima.

onaj osjećaj u želucu...

...kada, iako ste na ekranu vidjeli svakakve gadosti, ipak nekako dopre do vas taj osjećaj nelagode znak je da je riječ o dobrom hororu sa mesom (Oh yes, there will be blood :)). Iako se drži pravila prvog djela Saw II uspjeva iznenaditi nudeći nam zaista raznolike, krvavo-bolesno-morbidne izazove u kojima će se naći glavni protagonisti. Izvrsna kamera i zvučni efekti pridonose ionako dovoljno tjeskobnoj atmosferi. Ukoliko ste probavili original nastavk će vam doći kao i više nego ukusan desert u išćekivanju trećeg čina :)

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -

Saw 2

mislim sta reci tko je pogledao prvi pogledat ce i ovaj a i treci zato samo naprjed ima dosta iznenadenja i necete se pokajati ovaj put je malo drugacije....