Alex i Emma

odličan

s obzirom da sam veliki fan Reinerovih filmova, pogledala sam ovaj film s guštom i nisam se razočarala. ako ne pretendirate dubokoumne poante od romantične komedije, film će zadovoljiti sve vaše apetite.

dalje od mene

ma eto sjetila sam se jednog filma od kate koji mi je bio užasno dosadan. i za koji sam požalila da sam ga pogledala. tri riječi koje bi ga opisale su dosada, dosada i dosada. situaciju ne spašava ni wilson ni kate ni čak i zanimljiva priča koja se mogla puno bolje napraviti. iskreno, dobro se ni ne sjećam filma, ali sjećam se da je bio-dosadan. ovaj film ne bi pogledala ni da, dok prebacujem programe na tv-u, naiđem na njega. otišla bi radije učit povijest-dosadnu povijest.

Alex i Emma

Ovih dana sam bio željan pogledati neki "lagani" film, bez da moram nešto puno misliti o njegovoj poanti. Nisam htio one tipične američke romantične komedije, pa mi je zapeo za oko film u mojoj videoteci o kojem nisam ništa čuo, a ima vrlo pristojnu postavu glumaca. Posudio sam ga i eto. Film "Alex i Emma" je jedna od boljih romantičnih komedija u posljednjih nekoliko godine (barem ja tako mislim). Film istovremeno vrti dva "svijeta". U prvom "svijetu" je glavni lik pisac, te govori o njegova ljubav prema stenografkinji, dok je drugi "svijet" radnja njegova romana koji usporedno piše. Isti glumci glume u stvarnom životu i u romanu, te je to vrlo zanimljivo da je Kate Hudson odigrala nekoliko uloga u cijelom filmu. Glumci su vrlo dobri. Kate Hudson, Luke Wilson i Sophie Marceau su stvarno dostojno odradili svoje uloge. Redatelj i glumac u filmu Rob Reiner odradio je stvarno dobar posao, te uz vrlo dobar scenarij Jeremyja Levena film ima glavu i rep, a da nije napumpan kojekakvim lošim šalama, gegovima i svim tim glupostima koje u zadnje vrijeme gledamo. Film uopće ne djeluje američki, već, nekako podsjeća na francuski (europski) film. Preporučam ga, makar nemaojte sada očekivati nešto veliko, jer ovaj film to nije, niti se to trudi biti.