X-Men: Posljednja fronta

treći dio ćak bolji od prva dva

Toliko žanrova dobro uklopljenih u jedan film. Oduševljen sam. Ovo definitivnonije jedan od na brzinu napravljenih filmova. Također svaka pohvala za glumačku postavu predvođenu već sad velikim Hughom Jackman.

Jean Grey ili Phoenix?

"X-Men" i "X-Men United" bili su filmovi o mutantima koji se bore za opstanak u svijetu koji ih ne prihvaća. "The Last Stand" je film o superjunacima. U redu, stripovi kažu da oni to i jesu, ali stripovi su samo ponudili svoje živopisne likove kao temelj za nešto ipak malo životnije. A svi ti složeni karakteri (ustanovila sam da jesu tražeći informacije o originalnim likovima iz stripa), ti upečatljivi likovi koji su zapravo samo ljudi, ali igrom Majke prirode posebni, u ovom filmu postali su mahom bezlični. Ne mogu reći da je "The Last Stand" katastrofalan film. Štoviše, mislim da je sasvim solidan - ali nije dostojan prva dva. Prva dva filma su neka vrsta alegorije: uvjerljivo prikazuju svijet koji bi lako mogao biti naš (koliko "drugačijih" se diskriminira, a nemaju krila na leđima niti modru ljuskavu kožu). Metaforičnost trećeg je u jednom trenutku prestala biti uvjerljiva, a ničim nije popunjena praznina koja je ostala zbog toga. I nije do glume (odlična je) ni do scenarija (nije ništa lošiji od prethodnih), nego netko jednostavno nije imao viziju. Netko je Brett Ratner. "The Last Stand" je podvojen baš kao i njegova glavna (anti)junakinja: ona između svoje normalne ličnosti Jean Grey i nekontrolirane Phoenix, a film između odličnih prizora (recimo, mali Angel u kupaonici dok pokušava sakriti svoju mutaciju od oca) i bezličnosti. Odlična ideja slabo je realizirana. Imamo plejadu likova, a ni jedan ne dolazi do izražaja. Glavna bitka djeluje manje uvjerljivo od simulacije bitke s početka filma. I što reći na takvo stanje u filmu ovog žanra? Ja kažem da je "X-Men" serijal izgubio dušu - i mislim da je otišla s Bryanom Singerom. Bez njega u redateljskom stolcu, trebao je ostati mrtav zajedno s Jean Grey.

Ocjena recenzije: 4.6 Tvoja ocjena: -

Nije toliko loš koliko nam govore

U stvari, možda bi se čak usudio reći da uopće nije loš. Priznajem, prišao sam s rezervom, pokušao spustiti očekivanja na minimum. Ipak je Bryan otišao (nisu mu zalud geekovi slali prijetnje preko neta zbog toga). I tako ja sav osoran i rezigniran i imun na razočaranje stavih film u aparatus. Kad ja tamo a ono međutim. Stvarno nije loše, ja sam ipak stari fan američkih stripova (a ne novostvoreni obožavatelj marvela jer misli da je zato alternativa /rant off) tako da bih usprkos blebetanju s početka bio razočaran da su baš masakrirali moje junake. Ali ok je, čak nije toliko uočljiva promjena režisera. Likovi jesu totalno površni, ali to je problem samo za novouvedene likove,i ,naravno, ne meni, sveznajućem posveznavatelju superljudi. A uostalom, imam osjećaj da će biti još nastavaka za upoznati Angela i Juggernaughta (jel to bio Vinnie Jones ijope u ulozi razbijača?). Tako da bez brige, korektna lagana zabava. Još ako volite maštati o tome da svojim kandžama rasparate sve neistomišljenike kao uostalom i svaki normalni čovjek...

Završni dio trilogije ili...?

Ukratko: radi se o vrlo dobrom filmu koji dostojno nastavlja gdje su prethodna dva stala, ali ipak je za nijansu lošiji od prethodnika. Razlog tome je što su ovdje likovi i sama priča filma ispričani na drugačiji način nego što smo to navikli u prethodna dva filma. Ovdje se više pažnje posvetilo samoj akciji, spektakularnim scenama borbe i dinamici, dok je u drugi plan stavljen odnos između likova i poruka filma - da smo svi jednaki bez obzira na naš vanjski izgled. Razlog tome može biti što je u redateljskoj stolici Singera zamijenio Rattner koji ima drugačiji pristup pričanja priče. Doduše, to se može smatrati i pohvalnim jer možda Rattner namjerno nije htio nastaviti u Singerovom stilu, već je htio ostaviti svoj trag, a to je dinamičan i spektakularan akcijski film. Ako je to bila namjera, to uopće nije loše napravljeno jer su akcijske scene kvalitetno odrađene uz pomoć specijalnih efekata koji nisu samo slagani jedan za drugim nego su stavljeni u službu priče. Olakotna okolnost možda mu je bila i ta što su se gledatelji sa većinom likova već dobro upoznali u prethodnim filmovima tako da i nije bilo potrebe za dodatnim objašnjenjima. Već dobro poznata i uhodana glumačka ekipa je posao kvalitetno odradila, upravo onoliko koliko je i potrebno. Na kraju mogu reći, da iako bi mi bilo žao da se ovim filmom trilogija o X-ljudima završi, mislim da bi daljnji nastavci samo razvodnili i pokvarili ono što je dosad napravljeno, a po završnoj sceni filma se da naslutiti da bi nas uskoro mogao dočekati i četvrti nastavak.

***

Ovako,nakon što je objavljeno da Bryan Singer neće režirati treći dio popularne sage ''X-Men'', bilo je samo pitanje vremena da se dozna tko će ga režirati.Onda je objavljeno da će Brett Rattner,redatelj filmova ''Gas do daske'' i ''Nakon sumraka'' režirati film..Svi su bili uvjereni da će ovaj dio biti prava propast jer Singer je uvijek imao točnu viziju onoga što hoće snimiti.Ovaj nije baš previše obećavao.Ali,nakon što sam pogledao film u kinima,to je zbilja bilo ugodno iznenađenje. Izvrsni specijalni efekti,još bolja gluma,sve je odlično. Posudite film u videotekama i željet ćete ga pogledati više puta.

Nista slabiji od prva dva X-mena

Nezasluzeno, takoreci, odbacen od sviju koji se bave recenziranjem. Hvale Singerova dva filma, a ovaj kao dokazuje kako je Singer dobar reziser. Niti je Singer tako dobar kao reziser, niti je ovo tako los film. “X-men 3” je vrlo solidan nastavak ionako vrlo solidnog serijala. Tu nema neke karakterizacije likova. Ono sto ovaj film moze ponuditi je uzbudljivu akciju, tragicnog junaka (kraj filma) i uzbudljivu akciju, a nije dosadan. Nista vise. Osim sto sluzi kao referenca na aktuelne borbe za ljudska prava, koje se desavaju sirom Zemaljske kugle, inace standardo za ovaj serijal. Zbog toga bi bio aktuelan i kada ne bi bilo hiljada “vjernih” citatelja Marvelovih stripova. Da je kojim slucajem samo pisalo directed by Bryan Singer, a da se nijedna scena, ni kadar nisu promijenili, film bi prosao i kao prva dva. Ocjena filma : 3/4

X3:odličan

Najbolji X-men do sad,iznad očekivanja.Super likovi,moći i radnja.Sad je odlična x-men grupa.Wolverine,Storm,Zvijer, Kitty,Kolos,Rogue,Ledeni i Angel.Ima vrlo dobar scenarij.Sviđaju mi se novi likovi kao Nezaustavljivi,Calisto i Mltiple man. Ocjena filma:5

Najbolji dio !!!!!

Po meni ovo je najbolji x-man. Tema je zanimljiva i iznenađujuća.Ovaj film je doista zaokružio cijeli serijal. Glumci su odlični,naravno. Sviđa mi se kostimografija i promjena imiđa nekih likova.Naprimjer Storm (Halle Berry) i Kiklopa (Jamesa Marsdena)i ostalih likova. Sviđaju mi se novi likovi Angel i Beast. Cjela tematika filma je iznenađujuća. Film je malo na početku dosadan ali kasnije se sve više razvija sa puno akcije,dramatičnosti. Ja nisam čitala strip pa film ne mogu usporediti sa stripom ali je film po mom ukusu.Ispunio je sva moja očekivanja,pa čak i više od toga. Prevrtljiva radnja je obilježila ovaj film kao i njegova dinamičnost. Preporučavam svima da ga pogledaju jer je doista odličan. Svaka čast redatelju i glumcima i svima koji su sudjelovali u nastanku ovoga filma.

Nije lose

U biti film uopste nije los ! Pravo sam se fino iznenadila kad sam ga pogledala - nije sad nesto EXTRA -ali je sasvim slolidan ! Jako dobri efekti (pogotovo scena s mostom ) .. mad scenario nije nesto, ali dobro s obzirom da je treci nastavak sasvim sam zadovoljna! Koliko su pljuvali po ovom filmu stvarno sam ocekivala najgore , ali eto ipak na kraju je sve ispalo OK... Ocjena filma:3

Nadam se "Posljednji X-men"

Ono što je Brian Singer napravio u prva dva filma otišlo je u nepovrat. X-man je nekad bio film koji je bio nešto više od puke fantazije, koji je zrcalio i naš stvarni život, sada je postao samo akcijska avantura za mlade pubertetlije. Tu je previše novih likova kojima nije mjesto u filmu da saznamo nešto o njima i njihovoj povjesti, željama, strahovima, tamnoj i dobroj strani, oni su tu da nam pokažu koja je njihova moć i da onda netragom nestanu. Nizanje akcijskih scena, fantastičnih efekata, ispraznih dijaloga, apsurdnih neuvjerljivih situacija samo me dodatno uvjerilo da su prva dva filma čisto remek djelo (ako ništa drugo onda u usporedbi s III). SPOILER!!- U prvoj polovici filma iz nekog razloga pola ekipe X-man-a bespotrebno umire ili biva izlječeno (i više se ne pojavi do kraja filma). Xavier iz nekog razloga pri traženju mutanata ne upotrebljava svoj uređaj za pronalazak istih. Jean se vratila iz mrtvih i postala odjednom svemoćna (što je kako kažu uvijek i bila??) iako je tek godinu dana prije jedva držala olovku u zraku. Čemu u cijeloj priči služi onaj frajer s krilima? I di je Scott nestao -kažu da je ubijen, a nitko ni vidio ni čuo, a ni Jean nije bila baš jasna?!... Ovdje mi se čini da su napravili prijelaz između dvije generacije X-men-a, koji je blago rečeno nespretan. Naravno da nije sve loše. Film je solidna 4 ako ga ne uspoređujemo s prethodnicima. Ima svjetlih trenutaka u likovima poput Beasta (Kelsey je odličan), Storm (Halle je napokon dobila malo prostora) te već standardno odličan duo Magneto i Profesor X. Dojam popravlja i fantastična zadnja scena filma. Iskreno se nadam, da neće nastaviti sa snimanjem serijala jer čini mi se da se X-man nikada neće vratiti na staru razinu kvalitete koja je činila ovaj film privlačnim i onima koji ne favoriziraju fantastiku i film koji je kritičare prisilio da promjene ploču i priznaju da i "stripovski" uradak može biti odličan film odlične priče. Osim ako se Singer ne vrati i "Supermanski" spasi stvar.

Ocjena recenzije: 2.38 Tvoja ocjena: -

Drama film!!

Nikad nisam gledala film koji je u isto vrijeme, napet, humorističan(u nekim djelovima), tužan, akcije dosta ima, kao i malo romantike(uuuu)Po meni najbolja ekranizacija nekog filma. Čista 5!! A malo što se likova tiče, mogli su bolje uraditi, jer mnogo njih ne zna povijest likova poput kitty, kolosa i angela... Ali se nadam da će biti(po hughovom intervjuu) film samo o wolverineu!

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -