Matrix: Revolutions

Your Mamma!!!

Znate li koja je največa uvreda? Ak vam dođe neki lik i kaže: "Ti si Matrix Revolutions!", vi mu ponosno uzvratite: "Your Mamma!!!" Ljudi koji snimaju filmove trebaju shvatit da film nije umjetnost ako je 90% filma gledamo neke idiotarije za koje su zaslužni specijalni efekti, a ne redateljski um kojeg brača Wachowski ovaj put nisu koristili. Mi ne želimo gledat dva čovjeka kako se sudaraju u zraku nekih 10 min. To rade Pokemoni!!!

film je katastrofa

a najveći biser uopće na ovoj stranici je YWI..... Pa ja ne mogu vjerovati da postoje tako glupe ženske..Ne zna koristiti č i ć....A najbolje je od svega da ona ne zna "pravila" kako se gledaju filmovi.. Prvo pogleda kraj trećeg dijela pa onda pogleda prvi pa drugi... E ovo je too much..... I umjesto da tu svoju zaostalost sakrije ona ju je morala podjeliti sa nama.... Strašno....Za nju je Kelly Bundy iz "Bračne vode" magistar psihologije.... IWY toliko si glupa da toga nisi ni svjesna.... Narodna poslovica-nije žena za mudraca nego za madrac.... Ja bi ti preporučio ovo IWY- tuži USA jer na omotu nemaju upute za gledanje filma kao ni objašnjenje za totalne idiote...Idući put trilogiju gledaj od sredine drugog djela,možda ti bude lakše za skužit...I za kraj Iwi moram ti priznati da je tvoja recenzija antologijska nadmašila si sve što diše....Copy,paste..... A što se moje recenzije tiče-film je jako loš ali ću zbog šoka koji je Iwi izazvala kod mene dati čistu 3 umjesto zaslužene 2

Neo

Moglo je i bolje zavrsiti, valjda cekamo novi nastavak.... bez obzira na sve zakljucak trilogije: plazma+DVD = odlicno iskustvo. DVD 5.

?????

Kako je ono film završio?O čemu se tu radilo?Nimalo originalan ovaj nastavak je kao i drugi potpuno nepotreba.Moj savjet vam je da pogledate samo prvi dio koji je zanimljiv i uzbudljiv.Nastavci nemaju veze s originalom te samo predstavljaju bezvezno nizanje akcijskih scena bez ikaakve razumljivosti.Loooše.

ziva dosada

ovaj film bolje da gledate kod kuće da nebi bacili novac.film je dosadan i ima loše glumce,ali mozda se nekom svidi ovaj triler-akcija.prvi je možda prosjećan ali ostala dva su smeće

Ocjena recenzije: 0.5 Tvoja ocjena: -

vrijedi opet pogledat

dobar efekat..radnja zanimljiva ,neocekivana .zasad je dobar

Koje iznenađenje!

Iznenađen sam.Najavljivali su bolji film od prvog i drugog djela,ali baš naprotiv.U ovaj treći,zadnji i najdosadniji film Matrixa dosad se uložilo toliko novaca da bi se mogla kupiti cijela Hrvatska.Sad čak sa previše specijalnih efekata i borba strojeva,uz ovaj film možete očekivati dobar spavanac.Dok sam ga ja gledao,malo sam začorio.Ali ipak zadnji obračun agenta Smitha i Nea je jako lijepo napravljen i snimljen.Svaka čast.I samo zbog donekle zanimljivog početka i kraja,film se može pogledati.Ali ovo je moja preporuka:ne gledajte ga kasno!

The Matrix

Bez obzira što svi mislili, ovaj je film izvrstan, možda ne kao prva dva, ali dostojan Matrixova imena. Samo bih preporućila da ne radite istu pogrešku koju sam ja, neznajući napravila. Ja sam pogledala kraj trećeg djela prije prvog i drugog nastavka, što sam kasnije požalila, jer sam toćno znala rasplet, što je uništilo ćaroliju. Tek nakon što sam pogledala kraj "Revolutionsa", saznala sam koji je to film zapravo. Druga stvar je da ako ne pogledaš prvi dio, u drugom djelu ti niš nije jasno, a u trećem misliš da te netko zeza, ili da je redatelj lud 100 na sat, jer niš nema smisla, i nigdje nema objašnjenja određenih zbivanja i događaja. Ali u sklopu s prva dva djela, u zadnjam sve sjeda na mjesto. Definitivno preporućam prva dva djela, a s njima onda, naravno, i ovaj.

šmrc

Kao poklonik matrix serijala ostao sam zatečen i totalno razočaran ovim zadnjim dijelom. Priča upropaštena, radnja nikakva i besmislena, likovi razvodnjeni,....... Uopće mi se nije svidio kao film, niti kao završni nastavak nečega. Ajd dobro, neke scene su stvarno super napravljene, super efekti, ali na kraju filma sve to ostaje upitno i nedorečeno nekako... Zanima me samo kako su braća uspjela toliko upropastiti jednu priču da mi dođe da se zapitam da li su stvarno oni autori prvog dijela koji jedino može biti pun pohvala!

plitko....

....ali ne i pitko. Brača Wachowski su ga dobro zaj***li...zbog ovog filma mi se zgadio i prvi dio, koji je bio, u najmanju ruku, originalan i dobar...šteta, šteta...loš završetak triologije, a zamalo je postala kultna. Close, but no cigar!

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

odvratno

budući da je meni i sam prvi nastavak, koji je sam po sebi mogao biti cjelina, bio prosječan, a drugi loš, ovaj je nastavak čista sramota. koliko jedan film može biti patetičan??? a još usto i dosadan. čak je i gluma jako loša. na prvi pogled reklo bi se dobar casting, ali kada odgledate film... o priči neću ni govoriti. sama radnja i prvoga i drugoga je sasvim nelogična, čak i ako se stavimo u okvire zamišljene realnosti. loši pokušaji stvaranja nekakve kvazi-filozofije, koja mi ide na živce. a najviše od svega me nervira sam neo i njegovi glupi okršaji sa smithom! debilno ocjena nula

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

hmm.....

teško je sada napisati da je ovaj film dobar, a još je teže napisati da je loš! Film je zlatna (dobro, možda malo manje zlatna) sredina i ocjenila sam ga s čistom trojkom jer ju i zaslužuje! Efekti su nevjerojatni i glazba fantastična, priča je odlična, ali ipak su autori negdje, na putu do pravog filmskog doživljaja, zabrljali. Neznam gdje, samo znam da mu nešto nedostaje! Inače, film je odličan završetak ove trilogije i tu je premašio moja očekivanja...

Ostali naprijed - Matrix fanovi STOJ!

Pristupio sam gledanju ovog filma sa brojnim predrasudama sveopćeg pučanstva koje je popljuvalo film ... i ostao sam ugodno inenađen jer je riječ o sasvim solidnom akcijskom filmu. Izuzev prvih pola sata u kojima likovi drveno izgovaraju kvazi-filozofske replike (jednako drvene kao u prva dva dijela), ostatak je zabavan. Svi koji su mislili da će ovdje pronaći odgovore o "smislu života" ostat će razočarani jer mnoga otvorena pitanja iz ranijih dijelova su ostala nerazjašnjenaa li to i nije bio cilj braće W (koji je bio cilj - osim mlaćenja para - vjerojatno ni oni ne znaju, ali pretpostavlčjam da ni veliki Mtrix obožavatelji ne bi znali kakav bi ih film zadovoljio). Filozofija -> 0 Akcija -> 4 kupno -> solidna trojka!

Patetika, patetika i samo patetika...

kada ona umire u gledatelju se samo javlja želja za tim da konačno i izdahne... I sam film je snimljen samo da bude snimljen. Ništa ne rješava samo zakomplicira i uz to na kraju pokvari i prva dva dijela koja su daleko bolja...

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

Doooosadno!

Prvi dio sam gledao barem 50-ak puta (bez pretjerivanja) i još ću sigurno toliko puta, što ne mogu reći za užasno loše nastavke. Kad sam čuo da se snimaju nastavci ovog izvrsnog filma bio sam oduševljen misleći kako braća Wachowski ne mogu pogriješiti. Kako sam se samo prevario. Vidješi foršpane koji su bili prepuni akcijskih scena nadao sam se da je to sve od akcije, te da će u filmu prevladavat zanimljiva priča baš kao u originalu. Moja se očekivanja nisu ispunila, a na svoje su došli oni koji su prvi dio voljeli zbog zadnjih 20-ak minuta. Naime i Reloaded i Revolutions su prepuni dosadne i pretjerane akcije, a radnja je toliko dosadna da sam jedva čekao da počne akcija. U prvom djelu glavni likovi nisu imali toliko kung fu scena, tako da se nije primjećivalo kako su mjesec dana prije snimanja naučili te poteze. U nastavcima je sve u tučnjavi, pa sve izgleda prilično neuvjerljivo. Ni veliki Woo-ping nije uspio naučiti glumce nemogućim. Daleko mi je draže gledat Jackie Chana ili Jet Lia kako mlate neprijetelje tako spontano da izgleda kao da nije režirano već da sve rade po vlastitoj volji. Neo je previše ukočen i dosadno ozbiljan, a Trinity ne pokazuje znakove života (komotno su joj mogli ubacit za dublera voštanu lutku). Revolutions je lošiji od Reloadeda (što sam mislio da je nemoguće postići). Najgore moguće mučenje koje mogu zamisliti je da gledam još jedanput Revolutions. I samo se nadam kako braća W neće preuzet režiju Conana, jer njihov talent koji su pokazali Matrixom i Bound je sad pod velikim upitnikom.