Brzi i žestoki: Tokio drift

Adrenalin na kubni

Avanturista sam pa sam tako i oduševljena. Film govori o još nečemu a to je da ne odustaneš od onoga što voliš nego da ideš dalje koliko god to teško bilo. Ostvari svoje snove.

Tokyo Drift

Nakon odlična prva dva nastavka ugodno sam se iznenadila i trećim nastavkom. Justin Lin je donio svježinu filmu.Zanimljiv stil vožnje,puno zanimljiviji nego u prva dva djela,odlična popratna glazba i odlična lokacija. Iako tema nije previše zanimljiva,scene utrka autom su zato dva puta zanimljivije nego u prva dva djela.Gluma je dosta surova i ne realistična,ali nije previše odmogla filmu.Moglo bi se reći da je Bow Wow još bio najrealističniji,ali me strašno živcira naglasak njegovog kolege glavnog glumca Lucasa Blacka. Uglavnom zanimljiv spoj komedije i akcije. Nešto novo i drukčije ..... definitivno zanimljivije!!! Pogledati

JEDNOSTAVNO SUPER

Film je odlican. Zgodan glumac,super auti, super muzika.... obavezno pogledati.

wabaki

Zgodan glumac,slatke cure,nabrijani auti,super mjuza.sve je super.

Gledaj ga!!!

Auti, dečki, nabrijana mjuza, itd..Što još fali popratnom nastavku?! GLEDAJTE GA!!!

=D .....Raj za oci

Definitivno jedan od rijetki filmova ovakvog tipa ..koji nije 90% posto fokusiran na straznjicu i poprsje neke glumice .. vec se fino fokusira na bit , a to je auto, brzina, adrenalin!! Sama prica nije nesto,ali s obzirom da je popracena BOLI GLAVA autima te ludim driftanjem ... definitivno moze proc! Medjutim imam jednu zamjerku , a to je naglasak glavnog glumca.. stvarno je iritirajuci! Kao da je lik ispao iz nekog starog kaubojskog filma te prica onako razvucenim tonom(ali to mu se moze oprostiti) !Ma uglavnom ... film obiluje EXTRA autima koja su pravi raj za oci .. i ako su vam se svidjela prethodna 2 djela onda ce sigurno i ovaj !! Ocjena filma: 3+

Napokon!

Iako je film od kriticara dobio 2 i pol zvjezdice, ovaj 3.nastavak uopće nije loš. Lijepo je vidjeti da je napokon napravljen jedan film u kojem stalna pozornost nije na poprsju glumica, ovdje ćete čak vidjeti i kako motor izgleda kad je "narajcan" do kraja! Iskreno 1.nastavak mi je bio najbolji ali ovaj je napravljen da se stvarno gledaju auti i način vožnje a ne prsate lutkice koje stoje sa strane! J.Lin je super odradio posao! Puno jurnjave, dobri auti, odlična tema i najbolji vrhunac! Ocjena filma:5