Posejdon

posejdon

dobar

Daleko na pučini mora

Pošto se već dokazao kao uspešan režiser tzv. filmova katastrofe, Wolfgang Petersen (''Outbreak''; ''The Perfect Storm''), bio je logičan izbor producenata da snimi remake sjajnog filma ''Posejdonova avantura'' iz 1972. godine. Uz par izmena nekih likova u odnosu na originalni film (nema sveštenika, ali sada imamo kockara), pratimo plovidbu luksuznog broda ''Poseidon'' na pučini severnog Atlantika. Bliži se Nova godina, gosti su veseli, opušteni, čini se da će imati provod za nezaborav. Ali kada radar registruje ogromni talas visine 45 metara, koji se približava stravičnom brzinom, situacija na brodu ubrzo će postati dramatična. Udar talasa prevrnuće brod, nestaje struje, plinske cevi su procurele, izbija požar, haos, panika...Tako će se ujediniti grupa ljudi koja ima malo toga zajedničkog. Kockar Dylan Johns (Josh Lucas), nekadašnji vatrogasac i sadašnji gradonačelnik Robert Ramsay (Kurt Russell), njegova kćer Jennifer (Emmy Rossum), njen verenik Christian (Mike Vogel), nesigurni homoseksualac Richard Nelson (Richard Dreyfuss), samohrana majka Maggie James (Jacinda Barrett) sa sinčićem Conorom (Jimmy Bennett), slepi putnik koji pokušava da stigne do obećane zemlje Amerike, Elena Morales (Mia Maestro), čine ekipu koja će pokušati da zajedničkim snagama ispliva iz ogromnih poteškoća (čitaj: par tona savijene gvožđurije, naprsle cevi, sagorela plastika, pregorele električne instalacije). Instinktivno, oni će upotrebiti i neke veštine za koje i nisu znali da poseduju. Kroz lavirint društvo će se probijati u nadi da će se dokopati do površine pre no što bude prekasno. Neminovno se nameće poređenje sa originalnim filmom od pre 30 i kusur godina i jasno je da ova savremena verzija nije mogla da nam dočara sav užas i stradanje koje je zadesilo putnike ovog luksuznog broda. Specijalni efekti su urađeni s ciljem da nam pokažu kako brod tone, kamera često hvata krupan kadar radi naglašavanja klaustrofobičnosti, ali to ipak sve skupa ne deluje dovoljno ubedljivo. Iako je okupljena poprilično poznata glumačka ekipa, čini se da njihovi likovi nisu nešto razrađeni (baš onako kliše: tipa oni su mladi i vole se, ali ne sme za to saznati njen otac, jer smatra da njegova mezimica zaslužuje nešto bolje). Ogroman budžet od $160,000,000 se nije baš isplatio, jer je recimo za 3 meseca prikazivanja u USA, publika potrošila nešto više od $60,000,000 kako bi pogledala film. Više sam očekivao, mada nisam preterano razočaran ovim u suštini prosečnim akcionim filmom. Stoga ne bih ga preporučio, osim možda fanovima poštovanog gospodina Petersena.

Film katastrofe??

Očekivala sam puno manje klišeja i realniji film pa sam ostala lagano razočarana. Previše je tu nelogičnosti koje je neke i APP iznio. Iako moram priznat da mi je bilo zanimljivo gledat jer je nas 5 stalno komentiralo film pa ga je to učinilo zanimljivijim ali inače, loše.Jedino zanimljivo je kad se prevrtanje broda ali ostalo je palo u vodu. Glumačka ekipa je bila solidna i vidi se da su se trudili :) pa mi je film za 3 (a i zbog atmosfere koja se stvorila zbog filma )

Blesav ali na trenutke zabavan

Raskosan, up2date remake... Ako ste umorni nakon monotonog dana ubacite ga u kasetin' od DVD-a:) Posebno ako je ljeto... :)

KOJA GLUPOST

Film je takvo teško sranje..odmah na početku filma se dogodi katastrofa i onda se cijeli film par njih spašavaju i na kraju se spase..i to je cijela radnja filma..pokušava na neki čuda način oponašati titanic al neuspjelo totallno..uglavno sranje..svakako nebi inteligentinm ljudima preporučila da ga gledaju jel vrijeđa inteligenciju.koma!!!!!!!!!

novac uludo potrošen

Ono što je trebalo biti kvalitetan film katastrofe pretvorilo se u jedva podnošljiv uradak gdje jedino treba istaći odlične specijalne efekte. Najveći nedostatak filma je prenatrpanost klišejima i hrpa nelogičnosti koji teško mogu proći neprimjećene. Od mnogobrojnih istaknuo bi samo neke. Kao prvo, brod je predstavljen kao zadnje čudo tehnologije, ogroman, luksuzan, komforan, savršen, ali izgleda da ima jednu manu: ni uz pomoć svega toga izgleda da ne može vidjeti val od 50-ak metara kako mu se približava, sve dok ne dođe par metara do broda. Druga stvar zbog koje me i nasmijala je završna scena kada se nekoliko naših junaka uspije izvući iz broda i baš ''slučajno'' kraj njih se nađe gumeni čamac i signalna raketa u njemu. Ostatak nelogičnosti ne bi nabrajao, samo ću reći da sam skoro sa 100%-tnim uspjehom pogodio kako će se izvući iz svake opasne situacije i tko će na kraju preživjeti. Čak ni relativno solidna glumačka ekipa predvođena Russellom nije puno pomogla, jer film jednostavno pati od neinvetivnosti i kronične nelogičnosti. Jedina dobra stvar u filmu je trenutak udara vala u brod i njegovo prevrtanje, što je uz pomoć hrpe specijalnih efekata prilično uvjerljivo napravljeno.

Posejdon

U početku filma ljudi plove ogromnim modernim brodom ..... prvih 20 min film je doooooosaaaadaan , ali nakon pola sata postaje zanimljiv ! Brod napada ogromni val i perevrne brodurinu . Svi ljudi na brodu umru , osim desetoro njih . Tokom preostalih sat vremena preživjeli pokušavaju naći izlaz . Na kraju ih ostane šestero i nađu izlaz . Onda se nekim čudom ispred broda stvori gumeni čamac , onda oni ne znam kojim čudom nađu sigurnosnu raketu i ispale je .... u narednih 10 sekundi dolaze helikopteri , koji izgledaju kao izvanzemaljski brodovi . Sve u svemu film nije bio tako loš ... početak je dosadan , kraj glup , ali je zaplet fantastičan