Opaki igrači

Solidan...

...film. Završava neočekivano. Vrhunska glazba u filmu. Sve u svemu palac gore.

Lucky Number Slevin

Lucky Number Slevin je fenomenalno obrađena crna komedija s odličnom pričom, sjajnom glumačkom postavom i s mnoštvom usudio bih se reći Tarantinovskih dijaloga. Suradnja Paula McGuiga i Josha Hartnetta otprije nam je poznata. Naime pod redateljskom palicom McGuiga i s Hartnettom u glavnoj ulozi 2004. snimljen je nešto manje uspješni no ne i nezapaženi film Wick Park. Lucky Number Slevin jedan je od onih filmova kojima je vrlo teško odrediti žanr. Preteč briljantnog crnog humora, kojega danas možemo pronaći tek u nekolicini uglavnom Tarantinovih i Guy Ritchyevih uradaka, daje vam docoljno razloga za smijeh. Zaplet radnje je dorađen gotovo do savršenstva,a stalni preokreti drže vas u napetosti do samoga kraja. Lucky Number Slevin definitivno ne spada u kategoriju filmova kojima ćete iz samoga sadržaja uspijeti zaključiti tok radnje te završetak. Kao točka na i dolazi savršen odabir glumaca. Osim Hartnetta kojem je ovo jedna od ako ne i najbolja uloga dosada, tu je i Bruce Willis u svojim poznatim ulogama frajerskih ubojica za koje jednostavno znaš da na kraju uvijek izlaze kao pobjednici. Ne smije se zaboraviti ni vrlo dobra Lucy Lu, te kralj sporednih uloga Morgan Freeman. Sve u svemu jako dobar filmu kojemu je teško naći zamjerku. Imate moju preporuku.

ODLIČNA CRNA KOMEDIJA

Opaki Igrači su jedan od onih Tarantinovih filmova,tj. psovke,krv,pucnjava,akcija.Film je zbilja zabavan,kvalitetan te naravno,brutalan.Vrlo su dobro smišljeni dijalozi likova.U filmu glume oskarovci Morgan Freeman,Ben Kingsley,Bruce Willis,Lucy Liu te Josh Hartnett. Glumačke izvedbe svih u filmu su odlične,film zbilja ima onaj Tarantinov stil brutalne crne komedije koju je redatelj McGigan odlično posložio.Film je redateljski uspjeh i svakako ga valja pogledati!

apsolutno briljantno

impresivna glumačka postava sa dokazanim zvjezdama morganom freemanom, sir benom kingsleyom i bruceom willisom i mladim nadama joshom hartnettom i lucy liu je odradila sjajan posao, bez greške. priča je fantastična, a scenarij je sjajno napisan, iako je film otvoren sa nekoliko zbunjujučih scena na kraju filma ce sve bit jasno. ugl odličan film sa dozom crnog humora, dosta krvi i sa ponekim smješnim dijalogom. svakako pogledat, nećete ostat razočarani

jako dobro

Do pred kraj filma nisam znao kaj Bruce Wilis radi u filmu ( koja je njegova uloga) ali se na kraju sve posloži svaka nerazumljiva scena u početku dobije svoje mjesto u ovom filmu . Jako dobra gluma , crnohumorno , vrijedi pogledati ...

zabavno

Gledajući ovaj film sam se nasmijala više nego na bilo koju nedavno pogledanu komediju. Film me malo podsjeća na OldBoy-a. I ne samo zbog cool tapeta na zidovima i glavnog ženskog lika u crvenom kaputu. Ništa posebno, ali ipak dovoljno dobro i gledljivo.

Ja jako želim biti cool...

Jako dugo sam se opirao pogledati ovaj film. Unatoč preporukama ljudi oko mene, nisam mogao probaviti redatelja Paul McGuigana, a niti prilično iritantnog Josha Hartnetta. No, eto, jedan vikend sam za onaj gratis film iz videoteke odabrao upravo ovaj. I sada znam da idući McGuiganov film definitivno izbjegavam. Znate kako kažu, na greškama se uči. Samo što sam ja to naučio na dvije. Prijašnji McGuigan film Wicker park strašno mi je išao svojom glupom nelogičnošću, dok me ovaj film jednostavno ide na živce koliko isiljeno pokušava zvučati cool. Nakon ovog gledanja filma zaključujem da je lik Slevina najhladnokrviniji i najneustrašniji filmski lik još od Harry Callahana. On svakom mafijašu, hladnokrvnom ubojici, mafijaškom šefu, policajcu zna kako odbrusiti u pravom trenutku i na pravi način. A tek njihovi dijalozi... Cijelo newyorško podzemlje vrvi inteligentnim likovima koji imaju tako britke i odmjerene dijaloge, poznaju filmsku kulturu, te svi izgledaju i zvuče jaaako kul. Ne zanima me objašnjenje u kojemu će netko reći da je to i poanta ovakvog filma, da su filmovi Tarantina i Ritchija jednaki, da se baziraju na istim likovima. Jer njihovi su filmovi puno inteligentnijih od ovoga. Neko će reći da na to sve gledam iz malo preozbiljne perspektive. Možda, no meni se to ne sviđa. Inače je priča potencijalno jako dobra. No, ovo je trebao biti jedan mračan film o osveti, a ne neka wannabecool-krimi-komedija. Jason Smilovic je u scenariju ipak pretjerao. Šteta, priča i preokret su prilično dobro izvedeni. Što da kažem na kraju. Paul McGuigan i Josh Hartnett ogadili su mi se još više, Bruce Willis potonuo je još dublje, dok ova mrlja Freemanu i Kingsleyu nije trebala. Ocjena filma: 2 (samo zbog potencijalno dobre priče)

slevin

zabavan, duhovit ali i okrutan kada to treba biti. odlicni glumci,neobicno prikazana zanimljiva prica. uglavnom film vrijedan paznje i vremena. vrlo kvalitetan i dojmljiv triler. jedina mana je pretjerana slicnost sa tarantinovim filmovima, no gledamo li na to ne kao na kopiranje vec kao na takav stil snimanja i vrstu filma, onda je ovo definitivno uspjelo djelo. pogledati!

Slevin ili kako se osvetiti mafijašima

Kada sam posudio ovaj film u videoteci i pročitao par ''cijenjenih'' recenzija koje su izdvojene na coveru samog filma, moram priznati da nisam puno očekivao. Jer čim na omotu DVD-a pročitam observacije nekih navodno poznatih kritičara tipa '' Ubojita kombinacija Paklenog šunda, Privedite osumnjičene i Leona! Obavezno pogledati'' i sl. to odmah doživaljavam kao jeftinim pokušajem da se imenima kultnih ostvarenja pokušava podići rejting lošem filmu. No, ovdje to nije slučaj. Sličnosti sa navedenim filmovima postoje, ali meni je film najsličniji Richijevim filmovima (tu ne mislim na očajni ''Revolver''). Film odlikuje dinamična radnja, brzi i britki dijalozi sa zanimljivim rečenicama (npr. kada mr. Goodkat kaže: To nije neka priča.Kada se Charlie Chaplin prijavio na natjecanje svojih dvojnika i završio treći, e to je priča.) Originalni likovi sa čudnim imenima (Goodkat, Šef, Rabin, Vila) te pametan i prilično kvalitetan kraj filma koji sve objašnjava (a moram priznati da mi je u prvih pola sata filma malo toga bilo jasno). O samoj radnji filma neću puno pisati jer bi to pokvarilo dojam onima koji ga nisu pogledali. Ako zbog svega navedenoga i dalje dvojite o tome da li pogledati ova film, onda to svakako treba učiniti zbog prvoklasne glumačke ekipe (Hartnet, Willis, Freeman, Lucy Liu, Ben Kingsley, Stanley Tucci). Redatelj McGuigan je to sve uspio posložiti u jednu skladnu cjelinu gdje se nitko previše ne ističe, nego je sve u službi same priče. Svima preporučam da pogledaju ovaj film, jer radi se o jednom od boljih u zadnje vrijeme

goodkat

super glumačka ekipa,super radnja filma,super kraj,sve 5.