Hannibal

Hoolywood i nastavci

HANNIBAL nije loš film,čak nije ni loš nastavak no vidiljivo je napravljen na silu.SILENCE OF THE LAMBS je bio horor triler sa genijalnom jezivom atmosferom bez previše pretjerivanja.Ridley Scott,očito naviknut na skupe projekte očito je od Hannibala htio napraviti neki blockbuster.Međutim,ovi likovi ne spadaju u blockbuster.Scottova verzija više izgleda kao nekakva mjesavina trilera i horora bez pretjeranog zadiranja u karakter likova,a to je ujedno i najveca mana filma.Scenaristi su se vise koncentrirali na nasilne scene nego na samu radnju. U Hannibalu se trebalo vise pozabaviti sa intrigantnim odnosom Clarice i Lectera i mozda ubaciti neke Lectorove flashbackove na doba kad je bio psihijatar.Radnja koja se radi o prolupalom i osvetoljubivom bogatašu koji unajmljuje plaćenike da scepaju njegovog najveceg neprijatelja vise nalikuje na radnju nekog James Bond filma nego trilera.Međutim,glumci su svoj posao odradili odlicno.Moore se pokazala kao odlicna zamjena Fosterici,Hopkins standradno odlican,a najbolji posao je odradio legendarni Gary Oldman kao unakaženi bogataš(kad ce ga vise Akademija nagraditi).Sve u svemu Hannibal je solidan nastavak i drugi dio Hopkins trilogije o jednom od najintrigantnijih likova ikad.Preporucam i Crveni Zmaj,treći nastavak sa Hopkinsom,Edom Nortonom,Ralphom Fiennesom i Harveyem Keitelom koji je bolji od Hannibala.

'I'm giving very serious thought... to eating your wife. '

Deset godina nakon savršenog 'The Silence of the Lambs', novi redatelj Ridley Scott pokušava snimiti nastavak filma o najpoznatijem gurmanu među doktorima. Scottu to donekle i uspijeva jer 'Hannibal' nikako nije loš film ali gubi onu prepoznatljivu jezivu atmosferu koja se bazirala na zatvorenom Lecteru, konverzaciji likova, bez puno krvi i "bučnih" efekata. 'Hannibal' je čista suprotnost tome; Lecter je na slobodi a film obiluje gadljivim scenama poput lica Masona Vergera, paranja Pazzijeva želuca ili pohanja Krendlerova mozga. Sve te odvratne scene nemaju višu svrhu a film najviše pati u odnosu Lecter-Starling koji je u prvom dijelu bio tako savršen. Ovdje taj njihov odnos nije u potpunosti dorađen pa zapravo ne dobivamo pun dojam kakve osjećaje gaji Lecter naspram Clarice. Ali i takvo, Scottovo dijelo drži pozornost kroz cijelu dužinu ponajprije zbog odlične glume Hopkinsa, Moore (zamjenjuje Foster), Oldmana i Gianninija te odličnih scena u Firenci koje su izrazito napete i dobro napravljene (možda i najbolji dijelovi filma). Ostatak filma je zadovoljavajuć ali čini se da brutalne scene nadomještaju slabije napisani scenarij koji nema onu inteligenciju u razgovorima između glavnih likova te tako 'Hannibal' nikako nije odličan film. Prije je to solidno dijelce, dosta slabije od vrhunskog originala ali i trećeg 'Red Dragona'.

odličan nastavak remek djela

Nakon remek djela Kad jaganjci utihnu redateljsku palicu je preuzeo slavni redatelj Gladijatora Ridley Scott koji je i više nego vrhunski režirao ovo genijalno filmsko dijelo. Osim odlične glumačke postave (Hopkins,Moore,Oldman,Liotta) vrhunska je i radnja filma. Posebno je zanimljiva kemija između Lectera i Starlingice koju je vrlo dobro odglumila Julian Moore.Bilo bi zanimljivo vidjeti Fostericu u ovom filmu. Svakako je ovo nakon Jaganjca najbolji Hopkinsov film koji ce vas oduseviti.

...o-o...

odlican nastavak prethodnog filma..