Gospodar prstenova: Povratak kralja

one ring

prvi dio- odličan drugi dio- fantastičan treći dio- veličanstven. Jednostavno najbolji film svih vremena.

my precious

jedan prsten da zavlada svima jedan prsten što traži i seže jedan prsten da spoji se s njima i u tami ih - sveže jednostavno maestralno, jedinstveno, neponovljivo. nije film vec remek djelo. a činjenica da je cijeli snimljen odjednom samo još više tome doprinosi.bolje od originala ( knjige ). jackson je car. kraj.

odushevljena.*

Gospodar Prstenova me iz nastavka u nastavak odushevljava...smatram ovai 3. nastavak najboljim... gLumci su odLichno odradili svoi posao...a i fiLm ie snimljen predobro...sve u svemu.odLichno.

najbolje do sad

obožavam ama baš sve djelove gospodara prstenova i mogu rec da mi je ovaj dio najdraži jer dolazi do raspleta i cijela zavrzlama oko prstena se približava kraju...drugi dio je također dobar, al on više prikazuje samo tijek tog rata, dok nas prvi dio uvodi u cijelu radnju, a posljednji dio do završetka cijele radnje..ma svaka čast filmu, ovako dobar film već dugo nisam pogledala

živio kralj

Sudbina Međuzemlja dobiva konačni rasplet. Iscrpljeni Frodo stiže do Klete gore, a uz njega je njegov odani prijatelj Sam. Jedan od najljepših trenutaka u ovom filmu je kada Sam kaže Frodu: "Ako ga ja ne mogu nositi, mogu nositi Vas g. Frodo". Svih sustiže sudbina. Neki pogibaju u zadnjoj bitci, neki pronalaze ljubavi, mnogi se ponovno nalaze nakon dugih putovanja, a kralj konačno dobiva i zasluženu krunu. Međuzemlje nastavlja živjeti u miru i u slozi. Vilenjaci odlaze u Sive luke, jer njihovo vrijeme je prošlo. Sa njima odlaze i Frodo i Bilbo. Kraj filma je malo razvodnjen, ali oprostimo Jacksonu, jer svaki film mora imati malo i melodramatike. Doduše u filmu je prenaglašena uloga Arwen u svim događajima. Zahvaljujem Jacksonu što je Eowyn dobila pravednu ulogu žene ratnice u svim događanjima. Nakon gledanja cjelokupne trilogije, preporučam svim gledateljima da pročitaju knjigu, jer tek se kroz čitanje može doživjeti cijeli fantastični svijet Tolkiena. A onda opet još jednom odgledajte sva tri dijela i nadam se da ćete ih kao i ja gledati drugim očima i osjećajima.

mrak

ma film je super nema šta nema boljeg filma od gospodara prstenova samo još da se može skidat na kompijuter besplatno znal ko takvu adresu a film je za 10

Stvarno neponovljivo

Šta reći nakon što su od najboljih knjiga u povijesti napravljeni najbolji filmovi u filmskoj povijesti.Peter Jackson je nakon mnogo skepsi uistinu uspio razoružati i najveće skeptike i tako uspio ostvariti najteži posao tj.nešto fenomenalno učiniti jednako dobrim ako ne i boljim u drugom obliku umjetnosti.Za ove filmove stvarno je teško naći zamjerke i ostaje nam samo nadanje da će se u budućnosti prihvatiti i ekranizacije Hobita ( možda i najmaštovitije knjige).Nakon svega ovoga stvarno mislim da je nepotrebno dodatno ocijenjivati filmove nego samo na godišnji pa sva tri u produženim verzijama jedan za drugim - pa praznik za oči.Jer samo jedan 'će vladati svima.

---

iako se dosta odmaknuo od knjige Jackson je uspio napraviti odličan film. osobno mislim da je kraj previše raspekmežen i rastegnut. ipak je "prstenova družina" najbolji dio trilogije! posebno preporučujem sva 3 filma u produženoj verziji!

Lord of the Movies

Evo baš sinoč sam gledao cijelu trilogiju po 3 put ali ovaj put extended veziji sa svim dodacima(12-DVD-a)!I Vrijedilo je! Veliki sam obožavatelj Tolkiena i od nedavno i Petera Jacksona jer je tip stvarno dao dušu za ovaj film!! U današnje vrijeme kad se filmovi štancaju ko po traci nači film koji koji je rađen 5-6 godina i prilagođen do najmanjih detalja stvarno je rijtkost!Obavezno pogledat dodatke na DVD-u jer to stvarno graniči sa fantastikom!! Jedina primjedba cijelom serijalu je kraj koji je previše Holywoodski i previše odmiče od Tolkienovog kraja koji je odličan!Ali mislim da su za to umješali prste ljudi iz New Line-a koji su htjeli da to sve skupa bude više u Američkom stilu!No to je mala kap vode u oceanu pohvala i čestitki!! Peteru i Ekipi puno hvala za ovo remek-djelo!!!!!!!!!

predug kraj

film je dobar i sve to ..skidam kapu. ali ovaj kraj ..pa zabogfa miloga.. tu su stvarno pretjerali!

film za pamcenje

Tesko je odluciti koji je od tri dijela ove izuzetne trilogije najbolji. Svaki od njih ima nesto po cemu ga pamtimo i spominjemo. Ipak, mislim da treci dio zasluzuje najvise pohvala.To je velikim dijelom prica o prijateljstvu koje pobjeđuje sve prepreke. Film je jednostavno odlican. Scene sa borbama, sa Gollumom, Frodom i Samom, staze mrtvih, sve je super urađeno. Jedino sto je malo nejasno je to sta se desi sa Sarumanom. Odgovor na ovo pitanje mozemo naci u produzenoj verziji ili u knjizi. Peter Jackson je odradio odlican posao, kao i cijela glumacka ekipa. Ako mene pitate, onih 11 Oscara su zasluzeno dobili. Trilogija koju necemo takolako zaboraviti.

Došao je i ovoj trilogiji kraj

Ovaj 3.nastavak mi je bolji od prethodna dva.Ima mnogo više efekata.Dobra je i gluma.Došao je kraj i ovoj trilogiji kako sam rekao i u naslovu.Super film.Gledao sam ga bar 5 puta.

Petica!

Super.Došao je kraj i ovoj sjajnoj triologiji.Meni je bolji drugi dio,ali i ovaj je fenomenalan!Efekti,glumci,gluma i radnja,sve je za pet!Film se obavezno treba pogledati.Ako niste,trk u videoteku i posudi!!!

!

nazalost i ovoj trilogiji je dosao kraj!film koji nam pomaze da zaboravim sve brige i makar na 3 sta predemo u dr. svijet i uzivamo gledajuci ama bas sve sto se u ovom filmu moze vidjeti!opet me iznenadio sean austin,kojeg pamtim iz nezaboravnih gooniesa!uloga ko stvorena za njega...veliko ako ne i naj epsko ostvarenje..trilogija koja se mora imati u svojoj filmskoj kolekciji,trilogija koja je vec sad usla u filmske klasike na velika vrata!

free-zg.htnet.hr/madmath/lotr.html

Shvacam da sam u manjini, nemojte stvari uzimati previse srcu...

TRILOGIJA SNOVA

11 Oscara više je nego zasluženih kojima je nagrađena cijela trilogija, a ne samo zadnji dio.Ovu trilogiju bi svaki filmofil trebao pogledati, a naročito impresivne scene borbe koje su najbolje izražene u ovom zadnjem dijelu.Najbolji primjer kako iz bajke i fantazije napraviti remek djelo.

nema se što mudrovati: film je odličan i to je to. Radnja filma je složena kako treba, gluma ok, zanimljivo sve u svemu

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

Fenomenalno!

Peter Jackson je jedini filmaš kojem specijalni efekti ne pokvare, nego dopune radnju. Danas kad je industrija filma spala na Charlijeve Anđele i Brze i Žestoke, ovakvo remek-djelo jednog malog filmofila poput mene čini istinski sretnim. Bravo!

-4

Film mi se jako svidio upravo zbog lošeg i nepotrebnog drugog dijela! Imam osjećaj da je u ovom nastavku radnja ubrzana i sve je dinamičnije! Uzbudljiva avantura i lijep kraj (početak) zanimljive ljubavne priče vilenjakinje i kralja! Ima podosta minusa i nedostataka, ali ukupni dojam je -4.

Esencijalno djelo suvremenog filma!

Peter Jackson, jedan od mojih favorita otkako sam odgledao "Nebeska stvorenja", konačno je i najskeptičnijima dokazao da je bio idealan izbor za redatelja ovakvog projekta. Kao fan Tolkienovih romana i izvrstan filmaš, tip je završnim dijelom trilogije okrunio višegodišnji rad i zaokružio najveću priču o sukobu dobra i zla ikad ispričanu. Filmu se (sve važi i za prethodna dva dijela) može zamjeriti doza patetike u scenariju, ali poklonjenom se konju ne gleda u zube. Definitivno remek-djelo sedme umjetnosti, koje se sada konačno može sagledavati i ocjenjivati kao jedan jedinstven film.

briljantan završetak trilogije

'Želim se samo osvrnuti na završetak filma. O ostatku je rečeno dosta i previše. Većina i kritičara i gledatelja osuđuje pretjerano trajanje epiloga, a fanovi zamjeraju izostanak \"Čišćenja Shirea\". E, ja sam jedan od onih Tolkineovih poklonika koji ne zamjera Jacksonu na nijednom postupku u trećem dijelu. Sama završnica mi je najdraži dio filma, a Čišćenje Shirea bi bilo suvišno, iako se u njemu zapravo razjašnjuje Sarumanova sudbina. Sama koncepcija filma ne bi podnijela još jedan takav dodatak. Čuo sam razne komentare, pljuvanje, pohvale i kritike i mislim da će Jackson, pardon, mislim da je Jackson već sada ušao u neizbrisivu povijest filma

Povratak Kralja???

O prstenovima je sve već rečeno....I prštati će Oscari ali mene zadnji dio nije impresionirao..Jednostavno nije...Nema ni Christophera Lee-a, ne saznajemo sudbinu Sarumana, sene bitaka sa divovskim slonovima su traljave....Vilenjak skače po 10 metara u zrk pa na slona pa puca i sve to ne istresavši niti jednu strelicu iz svog tobolca..Masu promašaja..Mene se film jednostavno nije dojmio....Loše, izvikano, bez duše,bez smisla za razliku od drugog dijela......

Ocjena recenzije: 2.17 Tvoja ocjena: -

Kraj jedne od najvećih saga

Svemu dođe kraj pa tako i filmskoj verziji Gospodara Prstenova (iako se priča da P.J. sprema i Hobbita). Iako me sveukupno gledajući ova velika saga i nije pretjerano oduševila, bila je vrijedna svakog dvostrukog (pa čak i trostrukog) gledanja. EE inačice su nam pružile puno bolji doživljaj od kino verzija. Kao i u prijašnjim uprizorenjima sve izvrsno izgleda (iako se ovdje u nekim segmentima primjeti CGI, što prije nije bio slučaj), fali dio koji je zasigurno mnogim fanovima (pa tako i meni) bio najdraži, a to je čišćenje Shirea od negativca Sharky-ja (za one koji nisu čitali knjigu ne želim upropastiti zadovoljstvo otkrivanja tko je Sharky). I što reći na kraju. Bilo je lijepo dok je trajalo, a tu su DVD EE izdanja koja će nas podsjećati na lijepa vremena. Nadajmo se samo da će doći do snimanja Hobbita.