Glas smrti

nije loše...

Gdje god sam našao nešto o ovom filmu, većinom sam naišao na loše kritike. Meni film uopće nije loš. Sigurno da nije sad neko remek djelo, ali da se pogledati. Dajem mu jednu dobru trojku.

...o-o...

Čudi me ovako niska ocjena filma. Film zapravo i nije loš, da pače film ima savršen sound, a scenarij također nije loš, ali moga bi biti puno bolji. Radnja filma je pomalo mistična i paranoidna. Film je dobro pogledati, ali ne treba očekivati spektakl. Film zaslužuje ocjenu 3.5!!

promašaj

od filma definitivno. ideja donekle dobra ali već isprobana. film itekako predvidljiv sa radnjama koje nemaju većinu vremena smisla. ma neznam. te sam večeri htio pogledati tako neki kvalitetniji "sf"-hororčić a završio na ovom smeču kojeg sam pogledao do kraja jer druga solucija mi je bila da učim.hmm možda da sam učio...možda bi već bila diploma..hm hm

Glas dosadan k'o smrt

Inače volim filmove sa paranormalnim. Zato sam i volio X-filese dok Mulder nije u svakoj drugoj epizodi pokušao pronaći svoju sestru... No, ponekad ti filmovi izgledaju uvjerljivi kao i proročanstva Tajnovitog Milana. A upravo takav učinak ima film. Kreće korektno, zna se kako priča treba teći, pojavljuju se neki glasovi, geek opsjednut EVP-om, no scenarist stvarno nije znao dovesti priču do nekog kakvog-takvog završetka. Pa onda redaelj pokušava to izvući sa pokojim sto-puta-viđenim horor-trikovima, ali izgleda slabašno. Sve ostalo je odrađeno samo korektno, no bez nekog velikog nadahnuća. A za takve filmove ne dajem dobre ocjene. Malo sam i zadrijemao (toliko o napetosti)... Za zanimljivu ideju dobiti će dvojku, no više od toga neće ići. Ocjena: 2

Negdje između...

Pomalo usporen triler/horor koji se bavi paranormalnim. Kritike su pretežito podijeljene, neki su oduševljeni a nekima je pak film predosadan i slab. Ja sam negdje između svega toga. Zanimljiva ideja, ok glumci, spooky zvukovi...ali ipak film u nekim trenutcima postaje dosadan a zvuk tva iritirajuch. Ako ne tražite puno bit će te oduševljeni ;) Gledljivo, al jedno gledanje će vam bit dovoljno...

nešto nedostaje

samo malo više jezivih scena i film bi bio odličan.Mogli su napraviti dobar horor.