Ludi za oružjem

sad but true

obavezno pogledati,cak bi u skoli trebalo davati za lektiru.previse je previse,sto je redatelj i dokazao

moore rocks!

Čovjek michael moore, iako tipičan amer (you gotta loose some weight, man!), toliko je netipičan. uspio se izvuć iz tipične američke zatucanosti i napraviti film o tome. ma strava. oduševio me skroz. a scene kad srednjoškolci ubijaju svoje prijatelje iz škole ostavljaju vas da se zapitate u kakvom to svijetu živimo.

Moore - Bushova kost u grlu

Moore je na zanimljiv način gradio priču u ovom dokumentarcu ali se putem malčice izgubio. Da je film malo kraći i da je on manje nametljiv (nekako mi je previše u kadru - narcisoidni Amer?!) bilo bi izvrsno. Prvenstveno zbog toga jer se uhvatio u koštac s ozbiljnom temom (po Busha i vrlooooo škakljivom temom) i na kraju uspio; uznemirio američku i svjetsku javnost i ukazao na američku zaluđenost oružjem koje oni nisu niti svjesni. Zasluženi Oscar.

može li ovaj čovjek utjecati...

na rezultate izbora u americi? ako je fahrenheit 9/11 samo upola nametljiv i kontoverzan poput filma ludi za oružjem, moore to sigurno može. film koji je već sada to možemo reći, napisao modernu povijest dokumentarnoga filma, te na kojemu se temelje i novi Corporation i Super size me. ok, a sada o filmu. moore je htjeli mi to priznati ili ne, šarmantan. konačno nismo dobili nekoga uljepšanoga kretena, koji će sve zamotati u celofan i distribuirati prema nalogu nekoga drugoga, nego smo dobili, jednostavno, iskrena čovjeka. a takvi su danas u filmu rijetki. koji govore ono što misle. ne slagali se mi s njim ili ne, bowling for columbine je više nego uvjerljiv film. zapravo je toliko uvjerljiv, da sam nakon gledanja mislio "pa što je s tim amerkancima". i da, oni su stvarno ludi. spojivši animirane dijelove, statističke podatke, intervjue, sve ostale popratne dokumentarističke oblike u jednu fantastično montiranu cjelinu, sa LOL provalom ljubitelja oružja: I'm not familiar with that, na pitanje je li mu poznat slučaj M. Ghandija, koji je na miran način porazio britansko carstvo. moore je drzak, bezobrazan, nametljiv, napastan, pomalo iskorištava svoje likove (uvjetno rečeno, likove), izvlači neke stvari iz konteksta, ali je vraški, vraški u pravu. i zato ga svi volimo. dva palca gore za ovaj film. film neću ocijeniti, jer je svaka ocjena suvišna i relativna kod dok. filma.

Amerika će biti zemlja proleterska

Kontroverzni i angažirani Michael Moore (kojem danas Disney otežava distibuciju novog filma u kojem otvoreno progovara o vezi obitelji Bush i Bin Laden), istražuje tamnu stanu Amerike kao države čiji stanovnici obožavaju oružje. Navodeći neke primjere iz recentne američke povijesti u kojima su mladi činili masakr nad svojim vršnjacima (pucnjave u srednjim školama, dizanje federalnih zgrada u zrak) i istraživajući uzroke tome (11 000 Amerikanaca svake godine umire od vatrenog oružja!), Moore inteligentno, uz primjerenu dozu tragikomike, da film ne bi postao predosadan, secira ono što ni sami Amerikanci ne žele priznati – činjenicu da SAD nisu baš naj država na cijelom svijetu. Definitivno ne najsigurnija. Kada vidite film, jasno vam je zašto Moora velik broj ljudi u Americi ne voli. Baš zato jer im je lupio istinom u oči. Vrhunci filma su posjeta susjednoj Kanadi, crtić o američkoj povijesti i razgovor sa Charltonom Hestonom, predsjednikom američke udruge za promoviranje oružja koji ispada pravi fašist. Apsulutno gledati!

Moore sticks it to The Man

Michael Moore mi nije baš omiljena ličnost, pogotovo zbog par neistinitih stvari koje je napisao o Hrvatskoj u jednoj knjizi, no moram priznati da je ovaj dokumentarac poprilično hrabar s obzirom kako u zadnje vrijeme SAD pokušava zataškati sve što ima veze s terorizmom i islamom. Sjetite se Sinbada. Sramota. No, uz inteligentne dosjetke i nevjerovatne snimke pokolja u školi, ovaj film je djelo vrijedno višestrukog gledanja. A tek kad dodje njegov novi film o vezama između obitelji Bush-Laden. Jedva čekam.