Vraćam se

smijeh i suze

Najbolji mogući osjećaj.....smijati se kroz suze.....to je ono što Volver pruža. I baš zbog toga volim Almodovarove filmove. Jednostavni, nepretenciozni i što je najvažnije ljudski. Još jedna topla priča o ženama, pokidanim i obnovljenim vezama...načinu života u pitoresknim mjestima Španjolske, koja su u ovo moderno vrijeme pomalo i zaboravljena, zajedno sa svim običajima. Penelope Cruz se napokon malo odmaknula od loših uradaka koje je snimila posljednjih godina (izuzetak su: Blow i možda se većina neće složiti,All The Preety Horses). Ovo joj je zasigurno dosad najbolja uloga u kojoj se pokazala u svoj svojoj raskoši. Kao šlag na tortu tu je i velika Carmen Maura; te uz odličnu priču, fotografiju i muziku ovaj film zaslužuje biti među najboljim Almodovarovim uradcima.

pedro

s velikim zakašnjenjem, pogledala sam i zadnji almodovarov uradak. novi se već možda i sprema? u svakom slučaju, ovaj "žneski" film sam pogledala i odslusala s velikim zanimanjem. likovi, gluma, prica sve je na svom mjestu. odlicno, pet."žarke" boje, "obični" ljudi u "neobičnim" situacija, teške zivotne priče, ali bez pretjerane gorčine. njegovi likovi me podsjećaju na likove iz murakamijevih knjiga. gotovo savršenu sliku, jedino je soundtrack malo narušio. muzika iz almodovarovih filmova je oduvijek bila predobra (sve o mojoj majci/preporuka), ali je ovaj put zakazala.

žene mogu sve

Dokaz kako jedan muškarac može dobro opisati žene i to u svkaom svom filmu. Ponovno odlično. Gluma je izvrsna. Uvijek se iznenadim odličnim kadrovima koji prikazuju sitnice. Npr. otvaranje kante za smeće. Izvrsno.

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -

aj lav pedrooooo

toliko topline prema svojim zbrkanimsjebanimpateticnimsnaznimdragim zemskim likovima niko nema...i oko za detalje, način pozdravljanja ili pripreme za kuhanje ručka kad nemaš sastojaka kao da m je pokazao djeliće iz moje okoline koje skoro pa zaboravila..aj lav pedrooo lalalalala

pedro je najboli redatelj današnjice

holivudski moguli ni uz sav novac koji imaju ne mogu smisliti ovako dobru priču, almodovar više efekta ostavlja na gledatelje s tri žene na ekranu nego bay i ekipa sa svim onim eksplozijama. a sad o samom filmu: možda je za neke nedorečen, ali filmovi su takvi, na nama ostaje da zamislimo kako dalje, priča je ponekad nelogična,ali ništa zato, toplina,životnost i ljubav kojom likovi odišu je upravo nevjerovatna. zbog ovakvih filmova nije mi žao novca i vremena koje trošim.

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

odlicna trojka

Meni priča kao što je već netko rekao nije snažna. Boje su ok i likovi i radnja ali nešto mi kronično nedostaje. I nikako da otkrijem što.Možda taj dio sa Penelopinim mužem nije do kraja razrađen, ili dio oko restorana koji počinje voditi…nešto mi je neuvjerljivo. Cini mi da poprilicno pocinje podilaziti publici i kritici.

Pedro bez Pedra

Almodovar je zakazao. Daleko je "Vracam se" od njegova daleko poznatog renomea. Film mi je predugacak i - sto je najgore - dosadan. U biti, dosadan postaje tek dolaskom duha, Raimundine Majke u pricu. Osim sto lose glumi, uzasno iritira i nije mi, u biti jasno, cemu taj lik u prici?? Da radnja nije smjestena u Spanjolski Madrid, vec, recimo u Bronx (iako Madrid podsjeca na Bronx) film bi bio totalna katastrofa. Ovako, Pedro bez Pedra.

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

...volver...

almodovar stvara price na toliko jednostavan nacin izvlaceci iz svakodnevice obicne situacije cineci ih nemogucima, posebnima, toplima, snaznima ili jadnima. nacin na koji govori o obicnim ljudima, stvarajuci od njih junake samo je njemu jedinstven i mislim da ne postoji redatelj koji tako ulazi u dubine, oslikavajuci ih zarkim bojama. scena brisanja krvi je savrseno snimljena, ne znam zasto me podsjetila na hitchcockov nacin snimanja u psihu. penelopina pjesma pogođena, stavljena u pravi trenutak i kontekst, odlicno snimljeno, svakako podize gledateljev adrenalin, glazba u filmu opcenito je odlicna. definitivno jako vrijedan film, jedan u nizu pedrova opusa, koji tvori vjecne klasike. pogledatati!

ŠTO JE ŽENA BEZ SUPRUGA U ZAMRZIVAČU?

Pedro, ah taj Pedro... Opet nas je uveo u nevjerojatan svijet čudesno otkačenih zbivanja, i opet mu sve vjerujemo, i opet bi dušu prodali za još samo sekund njegove grandiozne vizije. A što bi Pedro bez Penelope? To naprosto ne ide - kao brod bez luke, kao Itchy bez Schratchyija, kao Gibo bez svojih versa... Još mi trnci prolaze kad se sjetim svake njene pojave na velikom platnu. To se ne može osjetiti preko TV-a, DVD-a... to samo mrak kina može dočarati. I naravno, još jedan film duginih boja, ali boje su tu u funkciji same priče i nimalo ne iskaču iz nje. A ta priča teče sama od sebe, nekim svojim nelogično logičnim zakonom vođena. I ne trudim se shvatiti je, samo uživam u čuđenju koje nam Pedro tako nenaporno donosi. Pa oni krupni planovi sprovoda, pa Penelope kako pjeva naslovnu pjesmu u flamenco ritmu, pa mamin "duh" ispod kreveta, tko to može platit'? Kad će Volver 2 - that is the question? ;o)

PEDRO FOREVER !

Veličanstveno,toplo,vruće. Onako kako samo najveći redatelji znaju i mogu. Od gotovo obićne priče, islikati remekdjelo. Upravo je to napravio Almodovar u svom zadnjem fimu - Volver ili Vračam se... Toliko jednostavno, a opet maksimalno kompleksno, vodi nas kroz životnu priču triju žena, ali i kroz priču o tri generacije koje se nalaze u istom momentu pred odlukama života. Film u kome muškarcima nije dozvoljeno da imaju bilo što osim malih epizoda. Film gdje muški likovi naprosto nisu dobrodošli pred ovako jakim ženskim. I tu je Almodovar maestralan,jer nas uspijeva oduševiti svojom fasciniranošću ženama, radeči im posvetu na sebi svojstven način, a sve to prenosi na nas izuzetnom lakoćom. Naravno,tu je na prvom mjestu, prekrasna P.Cruz, zauzevši mjesto njegove muze od V.Abril, kojom se oduševljavao u svojoj ranijoj redateljskoj fazi. Penelope/Raimunda, nosi ovaj film. Prelijepo izgleda, pjeva, izvrsno glumi, te će biti pravo čudo, ako ne osvoji sve nagrade za žensku glavnu ulogu, a naravno i glavnu - Oscara. Ovo je, definitivno, veliki povratak redateljskog genija, koji na tako osebujan način uspijeva izmješati ljubav, smrt, tragediju, komediju, cijeli život, da nakon izlaska iz kina još dugo vremena nikom nije jasno kako je sve gotovo. Jednostavno, čarolija njegovog istinskog moviea traje...

Almadovar opet jaše

Almadovar je neupitno jedan od najboljih europskih redatelja, te muškarac koji najbolje poznaje žene i njihovu psihologiju. Napravio je film u kojemu u biti nema muškaraca, osim u ulozi zlobnika koji i stvaraju sve nevolje koje će obilježiti živote ovih žena. Cijela glumačka postava je fascinantna, a prekrasna Penelope Cruz je ostvarila ulogu života, te pokazala da se ispod lijepe vanjštine krije prava strastvena glumica. Film počinje fenomenalnom scena čišćenja nadgrobnih spomenika, a nastavlja se odličnom pričom u kojoj se isprepliću životi glavnih junakinja. Prekrasan scenarij koji jednostavno, odličnim tempom izlaže priču i daje nam do znanja da je almadovar jedan od najboljih storytellera današnjice, koji svakom od svojih likova posvećuje punu pažnju, te pazi na sitnice koje obilježavaju dobre filmove. Definitivno jedan od najboljih Almadovarovih filmova koje sam gledao, iako mi nije dosegao snagu Pričaj s njom, no jako je blizu. Ocjena: Almadovar u punoj formi - 5!