Šašavi petak

Odlična komedija

Iako nisam ljubitelj takozvanih "obiteljskih komedija" prvenstveno zbog nezrelog i infantilnog humora kojeg sadrže,Šašavi Petak je jedna od potonjih komedija koja me zbilja oduševila.Jednostavna priča,pametan humor i maestralni glumci su razlog zašto je film toliko superiorniji od mora ostalih djela te tematike.Ipak,valja naglasiti da najveće zasluge za uspjeh filma imaju fenomenalne Jamie Lee Curtis i Lindsay Lohan.Obje doslovce briljiraju u svojim ulogama i zbilja je šteta što Lohanica nije doživjela karijeru kakvu je trebala imati.Mogla je biti jedna od vladarica Hollywooda.Šašavi Petak jamči vrhunsku zabavu i stoji kao dokaz da komedije mogu biti duhovite i bez vulgarnog humora.

HAHAHAHAHA

Film je O-D-L-I-C-A-N!!!i Lindsay i Jamie Lee Curtis su se super snasle u dodjeljenim ulogama.Vrijedi pogledati ponajvise zbog toga sto ima jako dobrih scena a i sve je prozeto s puno duhovitosti.Jako,jako,jako dobar film.cista petica ;)

BRILJANTNA KOMEDIJA!

Ovo je vjerojatno najbolja komedija koju sam ikad pogledao, a pogledao sam ih jako puno. Kao prvo, obožavam Lindsay Lohan i smatram da je jedna od najtalentiranijih i najljepših mladih glumica. Jako je karizmatična i njena gluma nikada ne prerasta u preglumljavanje. Nedostatak je to što je dasada glumila samo u komedijama. Volio bi ju vidjeti u nekoj drami ili trileru. Ali ima vremana, siguran sam da će glumiti i u drugim filmskim žarnovima i da će se tamo odlično snaći. Ona u ovom filmu, kao i inače, glumi odlično. Ništa lošija nije Jamie Lee Curtis. Vrlo dobar je Chad Michael Murray. Mark Waters režira odlično. Ovoj se film bavi jako zanimljivom temom. Majka i kćer se ne podnose i ne razumiju jedna drugu. Ali kada slučajno zamijene tijela, otkriti će mnogo toga i napokon shvatiti i razumijeti jedna drugu i probleme kroz koje prolaze. Film nosi važnu poruku, a to je da uvijek trebamo nastojati razumijeti i shvatiti jedni druge. Uz to, film je i užasno zabavan. Mene je bolio trbuh, ali nisu to one glupe šale iz Američke pite ili Mrak filma, ovdje se radi o inteligentnom i istinskom humoru, duhovitim dijalozima i urnebesno smiješnim situacijama. I najozbiljnije osobe će se smijati. Šašavi petak je sjajna, super zabavna, jako duhovita i izuzetno zanimljiva komedija sa izvrsnim glumačkim nastupima. Preporučujem svima koji se žele nasmijati, super zabaviti i opustiti... Ocjena filma: 5

ludo

film pokazuje mladu djevujku koja luduje i nerazumje šta su pravi problemi.Majka ju nerazumje no ni ona nju.Sve do jednog petka ... .Film je dobar i zanimljiv koji je mozda previše jednostavan no valj pogledat.preporućujem ga svima

Tak - tak

Film mi je dosta dobar.Ali mi nekako nešto nedostaje.Ideja nije loša,ali je već puno puta viđena,mislim mjenjanje uloga. Ali mi je gluma savršena!!! Jamie Lee Curtis i Lindsay Lohan su super ovo odglumile posebno vidiš razliku kad se zamjene kao da stvarno i jesu. Sve u svemu film nije loš ali je totalni klišej,ali ga vrijedi pogledati zbog savršene glume ne samo glavnih glumaca nego i sporednih.

bezveze

dosadno i tipicno, nema neke radnje...jedino kaj je ok je soundtrack

Ocjena recenzije: 0.67 Tvoja ocjena: -

Najbolji film

Jedna od najboljih komedija.Jamie Lee Curtis je zakon a Chad poogotovo.Eto to je sve .zakon

LINDSEY LOHAN JE ZAKON!

FILM JE SUPER I JEDAN OD MENI NAJDRAŽIH! SUPER JE! OBAVEZNO GA TREBAJU SVI UZRASTI POGLEDATI. SMIJEŠNO, I KOMIČNO, I POUČNO!

nije loše

Zabavna komedijica koja će mnoge nasmijati i osvježiti, a nosi i dobru poruku o odnosu majke i kćeri. Svakako bi ovaj film trebalo pogledati jer je jedan od kvalitetnijih novijih komedija. Ocjenila sam ga s 3 samo zato što mi je pretjerano američki i pomalo bajkovit, te ne volim "takvu vrstu filmova" i pri tome ne mislim na komedije, nego na takve komedija-obiteljske pričice...