Zemlja slobode

Tuga i žalost

Uz obećavajuće glumce (Jackson&Moore) dobio sam samo 90-tak min dosade...i jedva odgledao do kraja. Sam početak filma je zanimljiv (nekih 5min) u kojem otkrivamo da je Moore-ici nestalo dijete...al sve ostalo je čista koma. Žao mi je bačenog vremena (osim prvih 5 min) :(

APP Care

Film je stvarno pobrkan u zanrovima, predvidiv, mucno spor i "tugaljivo" zamoran. Bjez'te... Larry King je za ovaj film rekao da je fantastican thriller. Nadam se da su mu dobro platili za tu recenicu. Jer je u protivnom BUDALETINA. Whatta crappy movie, whatta waste of time. Yuck

Slažem se!

Stvarno neugodno iznenađenje!

Neugodno iznenađenje

Kada se ovaj film pojavio u videoktekama odlučio sam ga što prije podići i pogledati. Najviše zbog činjenice da su u glavnim ulogama Samuel L.Jackson i Julianne Moore, odlični glumci kao stvoreni za mračne trilere. Kako sam se samo razočarao! Iako sebe smatram prilično tolerantnim gledateljem koji može svašta pogledati, ovo je jedan od rijetkih filmova koji sam jedva odgledao do kraja i samo sam pogledavao na sat koliko još ima do kraja. O samom filmu nisam puno znao (donekle i nisam želio puno znati, nego sam htio da film ostavi što bolji dojam na mene) ni na kraju filma nisam bio puno pametniji. Prve stvari koje su mi pale na pamet su mnoga pitanja koja su ostala bez odgovora. Kakav se ovdje film uopće htio snimiti? Što je Jacksona, Moore, Falco i druge odlične glumce uopće privuklo snimanju ovog filma kada sam siguran da mogu birati u kojim će filmovima glumiti? Film počinje kao obećavajući triler, pretvori se u dramu, pa opet u triler, pa se u prvi plan stavlja rasna netrpeljivost...redatelj Roth izgleda se nikako nije mogao odlučiti. Lik brata Julianne Moore (glumi ga odlični Eldard) je potpuno nedorečen i neiskorišten i, ispostavilo se, postpuno suvišan u filmu. Odnose Jacksona i njegovog sina u zatvoru nije razrađen do kraja....mogao bi tako nabrojiti dosta nedostataka. Možda se nekome film i svidi, ali ja mu dajem prolaznu ocjenu samo zbog pojave Jacksona u filmu i iskreno se nadam da se više neće pojaviti u ovako lošem filmu.