Dobar posao u Italiji

kritika

ovaj film sam gledao prije...i volio bih dda ga opet pogledam ali zanima me adres..jer negogu naci na internetu

STVANO DOBAR POSAO

film je extra

poprilično dobar posao

Moram opovrgnuti neke izjave oko toga da je ovaj film loš. Kao prvo ovo je akcija i kao takva služi da zabavi gledatelja i izloži ga napetosti u čemu i uspijeva. Namjera ovoga filma nije da gledatelj spozna nekakve više istine o životu ili dokuči misteriju postanka svemira. Film je rađen po isprobanom receptu i kao takav podsječa na mnoge holivudske filmove - recimo Oceanovih 11 i slično, ali zašto bi to automatski umanjivalo njegovu vrijednsot ako se samo djelo promatra samo po sebi ? Tada nebi postojale zamjerke tipa predvidljiv kraj,već viđeno itd. Ovaj film sam pogledao u mojem raspoloženju za nekakvu zabavu i odmaranje mozga. Bio sam vrlo malih očekivanja i dobio sam sasvim dosta i vrlo sam zadovoljan i nemam sklonost pronalaziti mane u takvim mojim gledateljskim fazama. Nadam se da će i ostali prakticirati moju sklonost da se određeni film pogleda onda kada kada ste raspoloženi za zabavu a ne onda kada aktiviramo kritičara u sebi i mozak nam je samo usmjeren na pronalaženje mana koje postoju samo da ometu uživanju u filmu. Dakle, razmišljanje isključiti i prepustiti se zabavi. Sorry, ali zbog ovoga kratkog izlaganja zboravih reći par stvari o glumcima i samom filmu. Pojavljuju se mnoga poznata glumačka imena i nitko nije zakazao na svome polju osim što bih ja osobno neke glumce zamijenio za njihove uloge, npr. na negativca mi više liči Jason Statham od Nortona koji je ipak odraio standardno solidno. U samo snimanje uloženo je mnogo truda i bilo je mnogo problema, naročito kaosa i blokade na cestama za vrijeme snimanja. Zbog redateljeva izazova i hrabrosti ipak bi bilo fer od gledatelja da pogledaju ovaj film ako imalo drže do akcijskih filmova jer ovaj u punom jeku akcije i zabave, do tolike mjere čak da sam mu spreman oprostiti sve mane koje za sobom povlači.

Italian job

Film mi se jako svidio iako ima dosta propusta.Jako dobro snimljene vožnje Mini Coperima,te sve u svemu jako dobro! Odličan Edward Norton koji je u svakom svojem filmu odličan,ovdje je isto nadmašio i sam sebe.Također i Mark Wahlberg. Ali radije bi preporučio film sa Edwardom Nortonom,Robert DeNirom i Marlonom Brandom Tko je kome smjestio? koji mi je daleko bolji i napetiji! A sve što za ovaj film mogu reći je : SEHR GUT!

OK, valjda

Film ne nudi neka veća iznenađenja, no radnja je dovorno interesantna da zadrži pozornost. Čini se da sve mogućnosti zapleta i nisu najbolje iskorištene. Može se pogledati, ali ništa posebno. Najbolji je Edward Norton, ali to je bilo i za očekivati.

super!

stvarno,film je pravi

super film !

zanimljiva radnja, scene sa Mini Cooperima odlicne ali malo preuvelicane ali sve zajedno se isplati pogledati!

Shoot and drive

Ne mogu se načuditi neinventivnosti hollwoodskih scenarista i producenata. Ovo je drugi film, koji sam nedavno gledao, a koji završava kao da mu je kraj pisan zadnji dan snimanja (prvi je onaj užas od Butterfly effect). Na stranu što je cijeli film "već viđen", ali ritmična režija i nadahnuti sporedni glumci Jason Statham i Mos Def (tko je uopće primijetio Marka Wahlberga?, Edward Norton se vidljivo dosađuje) čine film podnošljivim akcičem, sve dok potpuno bljedunjav i predvidljiv kraj(isti štos u pljački s početka filma, potcjenjivanje inteligencije likova i publike) učini cijelo gledanje besmislenim gubljenjem vremena. Gledajte verziju s Michael Caineom, barem ima duhovit i ironičan kraj.

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

bljak nova verzija

i tako ja gledam i gledam i cekam da cujem kako ce onaj derpe marky mark pjevat 'we're the self prerservation society'. naravno to se desilo nije a po odgledanom filmu moram primjetiti da je izostanak te fenomenalne pjesme vjerojatno najbolja stvar koja se desila tom jadnom filmu. charlize rastura sefove bez aparature?!? a jedino sise trebala pokazat. reko bi edo maajka - bez'ze. sutherland ostao neiskoristen, statham je mogao s lakocom preuzet glavnu ulogu... tko je benny hilla zamijenio? ajme bacenih 15 kuna u videoteci

jadno

Prvo, sram me je uopce reci da sam pogledla taj film. Pun je zatucanih i primitivnih americkih fora. Film je jedna velika reklama za Mini Morise. I to losa reklama. Jadno.

Ocjena recenzije: 2.14 Tvoja ocjena: -

Rutinerski...

Zabavna akcijska razbibriga, ali, usprkos simpatičnoj glumačkoj garnituri, sve djeluje previše rutinerski odrađeno.

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

igrica

zanimljiv filmić. ovo je jedan od onih koji su snimljeni da ih dopola pogledaš i zaboraviš donald sutherland je starno glumio u svakakvim filmovima, ali ovo mu je definitivno najveći promašaj (osim možda buffy, ubojice vampira). ne smartam ovakve filmove vrijednima spomena

dobro!

Film mi se jako svidio kad sam ga gledala u kinu. Ali, razmišljanje poslije filma navelo me na to da je film zapravo šablonski, već viđene akcije i radnje. No, uistinu je zabavan... Odličan je izbor glumaca i glazba je sjajna! Scene dobro smišljene i ostvarene! Vrlo dobro!

zuper

Apsolutna desetka! Film mi se tako svidio da je to za ne povjerovati. Nisam gledao prvotnu verziju od prije 30tak godina, ali ovaj film je o-d-l-i-č-a-n! Od same ideje pa do same izvedbe, glumaca (i glumica ;)) Charlize Theron - wooow! Žena iz Južne Afrike, luuudo. Sad je dobila i Zlatni Globus za najbolju glumicu u njezinom vlastitom filmu Monster. Ma ova je žena fenomenalna ;) Al dobro, ovdje pričamo o "dobrom poslu u Italiji". Grupica profesionalaca zarađuje za kruh na isti način na koji je to činio Robin Hood ili Zoro. Kradu od bogatih i daju siromašnima, u ovom slučaju - sebi. I tako radnja počinje u Veneciji gdje ta grupica uzima sef pun zlatnih pločica. I to je sve lijepo i zabavno sve dok jedan od njih ne odluči zadržati teško zarađeni novac za sebe. On to naravno i uspijeva i, misleći da se rješio svojih bivših kolega, počinje trošiti i uživati u sitnici što se novac zove. Potopljena ekipa pod svaku cijenu želi vratiti svoj dio, i tu počinje potjera. Ma film je meni fenomenalan. Akcije nikad dosta, humora također, zabave iznad svega. Tu je i Jason Statham, genijalac čije filmove jednostavno obožavam (Transporter, Snatch, Italian Job...). Tu su i Mini Cooperi. Film preporučam svima željnima akcije i zabave! Bez odgađanja pogledati! Ma mora vam se svidjeti, jednostavno mora, kad vam ja kažem ;)

Zabavno i lepršavo...

Ako ste nekada, ne baš tako davno, gledali Ocean's eleven i ako vam se svidio onda će vam se vjerojatno svidjeti i ovaj film. Naravno da ima predvidljivih elemenata kao i svaki hollywoodski uradak ovog žanra, ali ovakvim filmovima ja to ne zamjeram previše. Važno je da su priča i gluma dobri, da ima puno akcije i simpatičnih dosjetki. I za kraj evo jednog citata ''Vjerujem ljudima, ali ne vjerujuem sotonama u njima''... Donald Sutherland