Vrag nosi Pradu

Visoka moda

Smeštena u krugovima visoke mode, radnja prati ambicioznu Andy (Anne Hathaway) u njenim nastojanjima da postane vrsni novinar. Dopadljivo, duhovito, pa i poučno, ovo filmsko ostvarenje svakako zaslužuje da bude pogledano.

OK

gledo sam film doslovno na silu,bio sam prisiljen,moglo bi se reci ;)) solidan film nisam imao to namjeru gledat i vjerojatno nikad nebi ali film se pokazao sasvim OK ništa spektakularno ali OK

Preporučljivo, iako je moglo bolje.

Na prvi pogled, ovo je ženski film namijenjen isključivo određenoj publici koja je toga ljeta 2006. u moru testosteronskih blockbustera tražila nešto za sebe, no zapravo radi se o neobično uspjelom, promišljenom i zabavnom ostvarenju. Ipak, ima cijelo čudo propusta što se tiče scenarija, pa tako mnogo obazrivijih kritičara zamjera što su raznoliki karakteri u filmu poprilično zašećereni kako bi se izbjegli neželjeni stereotipi. To je umnogome uništilo mnoge zanimljive sporedne likove i samim time ne može se prozvati nekom osobitom studijom modnog novinarstva kojeg je u svojoj poluautobiografskoj knjizi opisala autorica Lauren Weisberger. Ipak, ovo je prije svega snažni glumački film, kojeg najviše vrijedi pogledati zbog fascinantne Meryl Streep u zabavnoj ali teškoj ulozi koja ju je odjednom pretvorila u zvijezdu koja puni kina. Draga i šarmantna Anne Hathaway solidna je kao glavna junakinja, ali pored Meryl najdojmljivija je sjajna britanka Emily Blunt u svojoj premijernoj ulozi neugodne i sterilne Andyne kolegice. Da nije spomenutih scenarističkih propusta kao i poprilično zašećerenog raspleta u stilu pravih ''american-dream'' bajki, film bi bio savršen, no i ovako zaslužuje preporuku.

Vrag nosi Pradu

negleljivo

vrag nosi i pradu

Za ljubitelje Meryl Streep ovo je još jedan zabavan i opuštajući film, nakon kojega ćete bez problema moći utonuti u slatke snove, možda i sa novom oblekicom. Film prati urednicu velikog modnog časopisa, uglavnom njenu karijeru, dok je privatni život u drugom planu, i to prvenstveno zato jer je urednici osnovni cilj u životu postići karijeru. A ako želiš tako nešto postići i ostati na vrhu, onda sve ostalo mora biti zgurano negdje u pozadinu da ne bi smetalo. Kroz film je jako dobro prikazan surovi život u svijetu mode i modnog izdavaštva, a isto tako i odrastanje djevojke koja ne zna ništa o modi, i njen ulaz u taj svijet. Okrutna urednica časopisa na kraju filma i nije tako okrutna, ali njena maska ostaje. Happy end, za svakoga po njegovoj želji. Jer nekome je sretno i kada gubi.

Meryl is the devil

Gledala sam ovaj film kada je bio u kinu i eto, pogledala ga danas opet... Sto mi se svida u ovom filmu jest sto nema toliko mode koliko bi covjek ocekivao. Meryl Streep - jednostavno najbolja. Uloga joj je savrseno pristajala... Ne mogu dalje komentirat jer me boli trbuh... Uglavnom, jako dobar film, koji nije problem pogledati vise puta.

Ok

Film je ok, ali je kraj... Mnogima je kraj bezveze. Meni je osobno ok, jer ona nastavlja svoj zivot, a svijet mode ostaje isti. Ne moze ga ona promjeniti to i bio ipak preveliki happy end. Naravno ako vas moda ne privlaci ne trudite se gledati film jer nece vas bas oduseviti hm,hm... Ako da onda mozete gledati kako su Anne Hathaway i brojne ostale uloge obucene te dobiti neki novi pogled u svijet mode, ako nista drugo...

Vrlo dobro

film mi se svidio i meg je odlično odglumila svoju ulogu i film mi se presviđa i smiješan je

mali vragec

emily izvrsno glumi,ann izvrsno glumi pogotovomerly chao cure

Sladunjava modna bajka

Meryl Streep je legenda.Film je fora, sladunjava modna koju bi svaka žena poželila

meryl je kraljica

nadasve zabavan filmić. foršpani nam daju naslutiti da je riječ o komediji, ali neće se čovjek puno nasmijati ukoliko god ima imalo smisla za humor - kvalitetnijeg. film nosi neku duboku poruku koja je apsolutno zanemarena od strane svih glumaca osim izvrsne meryl streep koja je odigrala, premda je film lo, jednu od svojih boljih dramskih uloga. nema još u hollywoodu te mlade nade koja može zamijeniti njezin neporecivi talent. premda anne nije zadovoljila može biti zahvalna što je imala čast glumiti uz tako veliku ličnost.

smeće

i ništa drugo. priča prožvakan 1000 puta. situacije koje trebaju biti komične, zapravo su jadne.i onda, ta očajna "poruka" filma- dobro uvjek pobjeđuje, i slijedi svoje snove.

ah

što mogu kad sam luda za takvim filmovima u kojim nije važno kako film završi već kako teče tako da ga imam doma i gledale sam ga već mali milijun puta tako da je meni ok

Meryl Streep i ništa više

Nakon gledanja, ovaj film mi je ponudio samo jednan odgovor: Meryl Streep je i dalje jedna od vodećih holivudskih glumica. O tome kakav je svijet visoke mode i modela (koji je, pretpostavljam, u ovom filmu trebao biti prikazan na komičan način) ne saznamo zapravo ništa. Osim Merly Streep koja je uvjerljivo najbolji dio ovog filma (zaslužena nominacija za Oscara) možda vrijedi jedino istaknuti još dvije sporedne uloge: Stanley Tucci kao modni kreator Nigel (izvukao je maksimum iz male uloge koja je vjerovato trebala biti usputna i pretvorio je u upečatljivu), te Emily Blunt, kao Mirandina asistentica Emily, koja je uvjerljivo poretretirala lik posesivne mlade djevojke kojoj je jedini cilj uspjeti barem upola kao i Miranda. O glavnoj glumici Hathaway, koja je uz Streep trebala nositi cijeli film, i imala je zadatak da pridobije simpatije gledatelja, ne treba puno pisati, jer od navedenog nije postigla ništa. Čak me na trenutke i iritirala jer sam cijelo vrijeme bio pod dojmom da nastoji kopirati stil glume Julie Roberts. Sam film po sebi ne predstavlja ništa posebno. U prvi plan priče je stavljen uspon mlade djevojke u svijetu mode i na tom segmentu se trebao graditi komični element filma. Kao drugi cilj, trebalo se prikazati kako sve to utječe na život glavne junakinje i mijenja njen odnos sa njenim dečkom i najbližima, a na to me se trebala graditi nekakva drama. Prvi cilj je slabo ostvaren, dok drugi po meni nije ni dotaknut, jer redatelj Frankel tome izgleda nije dorastao pa neki likovi postaju sasvim suvišni u filmu, a neke potencijalni odnosi nikada do kraja objašnjeni (upravo odnos Andy i njenog dečka). Može se reći da smo dobili jedno osrednje ostvarenje koji uvelike svoj uspjeh može zahvaliti predlošku po kojem je snimljen, a ne istinskoj kvaliteti.

Prada

Svijet mode i samosvjesnih zena u lovu na karijeru. Iako ima nekih sladunjavih trenutaka i prilicno predvidljiv kraj zapravo je gledljivo. Meryl Streep je odlicna kao i uvijek.

bolje od očekivanja

Film je bolji nego što sam očekivala nakon svih krtika koje je dobio. Zabavno i poučno.

lose

knjiga je bezveze, al kad sam pogledala film, knjiga mi se cinila super na prema njemu...Moderna bajka, samo je umijesto macehe sefica a umijesto sestre pomocnica...dobra vila je onaj celavi lik sa naocalama...i svi umijesto prahistorijskih haljinica nose Pradu...glupost..Da nema M.Streep bio bi POTPUNA katastrofa...ovako je ajd samo katastrofa

uljepšana verzija knjige

Nije loš filmić za pogledati, ali radnja je jako razvodnjena i promijenjena u odnosu na knjigu. Miranda nije ni upola zla kao u knjizi, a Andrea previše voli modu na filmu. Preslaba kritika mode, pogotovo modnih mršavica.

Tak tak

Film je onako...simpa.manje-vise !!! Glumci OK ,ali radnja malo dosadna .Par smijesni scena i to je sve???? Ipak sam ocekivala malo vise smisla i humora . Ona "ne moze"da da otkaz.. muva se sa novinarom koji je nesto kao muska sponzorusa, trci za gazdaricom , svadja se sa momkom.. ma nidje veze....a zavrsetak ¨!!!!!!Meryl Streep tj. VRAG se nasmijesi ..kao za kolekciju Tom T. .... jako efektno , svaka cast , ulazi u opvijest najgluplji zavrsetaka!!! U SVAKOM SLUCAJU MOGLO JE MNOGO MNOGO BOLJE !!!!!

Sjajno

Sve prednosti koje Neno Belan ima nad(excuse my French) usranim Gibonnijem ovaj film ima nad sličnim ali prizemnijim filmskim izvedbama slične tematike poput Sjećanja jedne gejše.Doduše, mogli bismo s pravom zamjeriti što ideja potpune interpelacije nije provedena dovoljno dosljedno.Nažalost, k tome još treba dodati naznake moralne pouke koje se mogu primjetiti na samom kraju filma. Ipak,to su sitnice u odnosu na prednosti.Prije svega, redatelj ni u jednom trenutku nije pao u zamku da na bilo koji način istraži svijet modne industrije u kojem obitavaju likovi.Dovoljno se sjetiti,primjerice,G.Clooneyja i njegovog protoimbecilnog opisa situacije na Bliskom Istoku u Syriani,pa da zaista osjetimo radost zbog tog majstorskog poteza redatelja Frankela.Nadalje,gledateljima je skinut s leđa teret privatnog života likova, te ih tako možemo promatrati u njihovoj institucionalnoj ulozi.Čak i kad je riječ o glavnoj junakinji i njenom izboru između karijere i veze s kuharom Nateom (po obrvama zaključujem da je riječ o nećaku Momčila Krajišnika)gledatelji su oslobođeni standardnog pathosa(npr. ona mora izabrati,a pritom prolazi kroz razna stanja dvojbe, tugovanja itd.),i ostavljeni s ljepotom mehaničkog izbora.Činjenica da nema zapleta,po čemu ovaj film slijedi dobru tradiciju koju je započeo Brokeback Mountain pridonosi sažetosti i jasnoći radnje, iako, pri samom kraju, možemo vidjeti scenu seksa u kojoj sudjeluju junaknja Andy i izblajhani dizajner cipela koja donekle pomućuje linearnost naracije.Manjak bilo kakvog uvoda u njihov odnos je svakako hvalevrijedna inovacija, makar je primjenjena samo parcijalno.Čak i spomenute zadnje scene ne predstavljaju hendikep već, štoviše napredak ako se sjetimo filma Zaposlena djevojka koji se obično prikazuje za Badnjak.U njemu zaposlenica pobjeđuje šeficu, što otvara mogućnost za vulgarnu emotivnu katarzu kod gledatelja i druge svinjarije koje mogu upropastiti i najpristojniju režiju.No,i ta slijepa ulica je izbjegnuta u filmu desetljeća.

tak-tak

I iza najgrubljeg nastupa krije se ranjivo biće… Topla ljubav i iskreno prijateljstvo smekšat će i najtvrđe srce… Ako skreneš s pravog puta, uvijek se možeš vratiti na onaj pravi… Samo moraš znat kojim putem želiš ići. Znala sam da Vrag nosi Pradu i nije neki film za mene, al na kraju bi mi drago što ga gledah. Meryl Streep i Anne Hathaway su svakako dobra preporuka filmu. Uffff, ta Meryl je zaista užitak za moje oči. Kad bijah djevojčica takav bi me film jamačno silno uzbudio, no danas, eto, tek se raznježim na dobrotu srca koja se provlači kroz film i na nadu da se i naoko pogrešne odluke ponekad pokažu ispravne i da su samo jedan razred u školi života. No da ne filozofiram opet previše, film je priča o djevojci u elitnom biznisu, radi za zmaj-šeficu no jednom ili dva puta tek je na kratak trenutkić vidi ranjivu i vidi je kao ljudsko biće a ne čudovište i djevojčino toplo srce zavoli Vraga u Pradi. I Vrag zavoli nju. I to je sve. Priča o, recimo, nesvakidašnjem prijateljstvu. Ništa posebno no može proć’. Jer su tu njih dvije – odlične. Zamislite, u kinu bile uglavnom žene (ma čuda!) no među nama dvije starije dame, jedna pogrbljenih leđa i sa štapom i malo je u čudu gledam no tad mi sine – moj put definitvno vodi u kino pa će tako za masu godina, kad pogrbljena i sa štapom prošećem nekim multipleksom budućnosti neki novi klinci gledati me u čudu. Viva kino! (kad već ovaj film i nije nešto posebno)

i vrag i prada nek idu k vragu

Ovaj film postoji samo zato što je glavna junakinja nesposobna, glupava i netalentirana novinarka koja ne može, ili nema hrabrosti dati otkaz. Ako holivudska tvornica obuće koja je sponzorirala ovaj film misli da će se netko identificirati s tom bijednicom samo zato jer je 'slatka'i zbunjena, nek ide k vragu. Film, kao uostalom i cijela franšiza sranja o kaputima, torbama i Manolicama nek ide lijepo k vragu, a s njime i cijeli Cinestar u koji nikad više neću nogom kročiti ako odmah ne ukinu onu imbecilnu špicu o tim bildinzima, konferencijama i svemu ostalom. Meryl je odlična kao Madelaine, ALI to nije dovoljno da spasi ovaj serijski, štancaroški, napravljen za idiote potpuni debakl. I na kraju, sad se idem zavezat za radijator i bičevat jer sam IM platila kartu.