Forrest Gump

odličan

odličan film koji se može svako malo pogledat, odlična uloga hanksa i sinisea i prepredobar soundtrack koji te vodi kroz razdoblje od 50-ih do 80-ih godina...sve u svemu film za sva vremena

Life Is like a Box of Chocolates... You Never Know What You're Gonna Get!

odlican film.Dezinitivno jedna od najboljih hanksovih uloga

Forrest Gump

Film je jako dobar, sa odličnom pričom. Godina 1994 je super za ovakav film pa svakako ga pogledajte. Ali ja mislim da ako ste stariji od 18 godina da ste ga već pogledali. Ne mislim da ima erotskih scena i to, nego nakon 18 godina sigurno ste čuli za ovaj film, a mislim da ste ga i pogledali.

eh

Na ovaj film se nema sto reci, jednostavno se treba pogledati; jos sto glumi Tom Hanks samo ide u prilog ovom filmu........

Sve što je lijepo, rijetko je!

Iako film smatram vrhunskim dostignućem i dajem mu ocjenu 5 i ima jednu priču koja lako može osvojiti svako srce, ne mogu oprostiti žiriju koji je 1994. godine ovom filmu dodijelio 6, a The Shawshank Redemptionu niti jedan Oscar. Film svima preporučam, ali svaki put kad mi ga netko spomene, osjetim nepravdu zbog Tima Robbinsa i Morgana Freemana i općenito Shawshank Redemptiona. Da je recimo film bio u konmkurenciji s filmom The Hurt Locker, odnosno te iste godine, nesumnjivo bi odnio i više od 10 Oscara.

neponovljivo

Ovaj film je vjerojatno jedan najbolji koji sam ikad pogledala. "Labirint ne postoji da bi se čovjek izgubio, već da bi se pronašao i stigao u samo središte"

KULTNI FILM

Nikad nisam shvaćao što to znači da je neki film kultni...Držim da to znači da je jedan od najpoznatjih u povijesti...no ne mora biti najbolji u povijeti ima puno kultnih filmova koji su loše tematike i upravo su zbog katastrofalnog sadržaja kultni...Forrest Gump je kultni film zbog fenomenalne priče koja na filmu djeluje kao roman...dirljivo,zabavno i genijalno...ne znam kako da ga drugačije opišem...

FORREST GUMP

Film ne samo da prikazuje idiota, nego se taj idiotizam osjeća i kod redatelja Zemeckisa, koji dobroćudnog imbecila pretvara u najvećeg genija koji upoznaje trojicu američkih predsjednika, Elvisa Presleya, dobiva medalju za hrabrost u Vijetnamskom ratu (a kladim se da ne zna što je puška), pretrči cijelu Ameriku i na koncu postaje milijunaš. Sve to uklapa se u Zemeckisovu utopiju u kojoj iznova pronalazi lika koji odlazi iz svoje svakodnevice u bezgranično lutanje, poput Tristana u "Legendi o jeseni". Blijeda priča s mrtvom dinamikom definitivno ne zaslužuje prolaznu ocjenu - 142 minute mučenja.

Život je bombonijera.... :)

Ah, Forrest Gump.... Film zbog kojeg sam zavoljela film uopće... To je nešto poput Exuperyeva ''Malog princa''. Dakle, iz dana u dan se može čitati, gledati, doživjeti. Iz dana u dan na neki drukčiji i novi način. Prikazuje čistu ljudsku skromnost, dobrotu koja je usko povezana s naivnošću i koja se uz pratnju sretne zvijezde isplati. Po mojem mišljenju ovo je definitivno najbolji film ikada i toplo ga preporučujem svima koji još uvijek vjeruju i vide dobro u ljudima i koji NE poštuju tezu koja kaže: ''To je nemoguće''.

loše :S

Predosadan film!Kad sam rekla frendu, koji mi ga je preporučio, da mi je film pre loš reko je kratko da se kužim u filmove ko' krava u kozmetiku :P heh..jbg,aal jednostavno film mi je pre loš jedva sam ga pogledala do kraja..:S

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

jedan od najboljih filmova koje sam pogledao!!!

forrest gump je film koji se mora pogledati!!!

naj naj

film je vanžestok i nije čudo šta mu je dodjeljen oskar, radnja i prikaz filma je predobar a izvrsna izvedba Hanksa čini ga još boljim. a što se tiče ove recenzije 'run forest run'(skroz doljnja)- to sam se strgo od smijeha, kao i na scenu gdje forrest pokaže američkoj javnosti mjesto u koje su ga nastreljali u vijetnamu... film morate pogledati- morate!!

odličan film

meni je film predobar, odličan- nemam riječi- pogledajte ga

Neponovljivo

Film koji kad god da ga pogledati i po koji god put, ostavit će vas bez daha. Ja sam ga gledao već negdje 5-6 puta i svaki put ga smatram izvrsnim. Način na koji je priča prikazana je fenomenalan. koliko dobrote se može nalaziti u nekome tko je retardiran. Zapravo i mi poželimo biti takvi, jer vidimo koji je zapravo blagoslov gledati na život očima forest gumpa...

Odlično

Još jedan odličan film Roberta Zemeckisa koji je zaslužan i za serijal Povratak u budućnost. Optimizam iz Povratka u budućnost, pojavljuje se i u ovom filmu u kojem meni inače ne previše omiljeni Tom Hanks dobro glumi simpatičnog idiota, koji odlično prolazi u životu. Način na koji je prikazana radnja i karakterizirani likovi je sama po sebi duhovita, a tu je i određeni subjektivni način pričanja priče koji savršeno leži (u vojsci su glupani, ljudi se povode za svim i svačim...). Odlično mi je i kako se najduži Gumpov govor u cijelom filmu pojavljuje u trenutku kad je ispred njega isključeni mikrofon :) Vrlo drag film, svakako preporučujem. Eh, da - mala napomena - moja cura je pročitala knjigu, tako da joj je išlo na živce što su neke stvari drugačije, ali meni koji nisam čitao knjigu to nije smetalo :)

SRCE MI DIRA!!!

Moj najdraži film koji pokazuje koliko je život nepredvidljiv, kako se zna poigrati s nama i kako čovjekova volja može sve!

jedan i jedini

Najbolji film ikada. Definitivno. Gledajući Forresta i način na koji on doživljava život, promjenila sam 10 raspoloženja u nepuna 3 sata koliko traje film! I još uvijek mi nije dovoljno, mislim da sam ga pogledala barem 6 puta i svaki put pronađem nešto novo! =) Ovo je jednostavno jedan od onih filmova koje uvijek spominješ kad naletiš na tu temu, jedan od filmova koji ti nikada ne dosade i uvijek su dobar izbor. A tek citati...Jedno je sigurno, svaki put kad mi je teško i kad nemam pojma kako dalje, sjetim se dobrog, starog Forresta. I pomaže. Stvarno pomaže. E to se zove film! =)

Fenomenolna

Mozda i najbolji film ikada,sigurno u top 10.Topla, dirljiva,prekrasna prica,koja dira pravo u srce,film s nadom i vjerom.Obozavam ga gledati,bilo kad,bilo gdje...

fantasticno