Čuvari mora

Bolje od očekivanog

Gledajući film imao sam isti onaj osječaj kao kod nekad davno odgledanih filmova. Film je čista drama s elementima akcije. Govori o hrabrosti, odanosti i prijateljstvu i izgubljenoj ljubavi. Većina vas pljuje po patetičnom završetku - reću jedno a to je: ovaj film ne može a da nema patetičan završetak. Jednostavno išlo se na udar emocija - glavni lik (dobričina K. Costner) umire i to daje nekakvu težinu i emociju filmu i nadareni Kutcher kao da nastavlja njegovu karijeru. Mislim da ne trebam prepričavati radnju. Film me podsjetio na masu filmova (neki dijelovi filma i naročito atmosfera) tipa Top Gun, Oluja Svih Oluja (sličan kraj i atmosfera) Vatrene Kacige i nešto manje nezapaženiji film Annapolis, a mogu nadodati G.I.Jane i ostale druge filmove. Film nije ništa originalno al za vrijeme filma to i ne smeta, ja sam veoma uživao u jednostavnosti ovog filma koji je dosta i slojevit al' vrlo razumljiv i možda malo duže traje no obično ovakva vrsta filmova. Film ima sve elemente za zadovoljavanje različitosti ukusa gledatelja, pa tako ima mnoštvo akcije, vrlo mnogo emocija, nešto romanse i ljubakanja itd. Mene kraj definitivno nije razočarao nego mi je za ovu vrstu film kraj i očekivan. Pogibelj Kostnera na kraju samo doprinosi mišljenje o njemu kao spasilačkoj legendi. Ne znam zašto bi patetičan kraj bio promašaj ako se sasvim očekiva o filmu. Bio bi veliki promašaj da je Kutcher poginuo i on ispao nekakva legenda i onda kao bio Kostnerova konkurencija - to definitivno nebi štimalo. Kutcher je samo blijeda sjena Kostneru u ovom filmu. Šta se tiće glume Kostner je stvarno odličan - imaš osječaj kao da je stvarno odživio ulogu da zapravo i ne glumi. Kutchera ne volim ali sam ga nekako prožvakao u ovom filmu - ali smatram da se dobro snašao u ulozi nadobudnog i umišljenog spasioca. Što reći o filmu u globalu - definitivno odličan film nasuprot činjenici da ovakvih filmova odavno već ima, ovo je natprosječno ostvarenje Hollywooda.

čuvar u moru

Legenda....postoji čuvar koji te drži da ne potoneš...postoji čuvar koji neće dozvoliti da se utopiš...To je samo legenda, jedan mit, koji doživljavaju ljudi koji su blizu utapljanja u prostranstvu mora i planinskim masivima velikih valova. Legenda živi. I kada čovjek umre, legenda živi. Stvaranje mita o čuvaru mora, dugotrajak je i težak posao. Ali Ben je rođen da bude upleten u mit uzburkalog mora. Zbog njegove požrtvovne karijere, pati privatni život, ali njegov život je spasavanje ljudi, jednostavno, to je njegov nagon. Film obiluje fantastičnim snimkama oluja na moru i visokim valovima, brodovima ljuskama, požaru na moru. Sa druge strane tu je vojnička baza koja osposobljava obalnu stražu, na pomalo brutalan način (svi koji su gledali Vojničine, Top Gun, G.I.Jane i slične filmove znaju o čemu govorim), ali nakon obuke diplome primaju samo najbolji i najpožrtvovniji. U svakom slučaju, spoj drame i akcije, sa dobrim glumcima, izvrsno odigranim ulogama. Ne gledati ako patite od morske bolesti.

Čuvari mora

ovaj film me mnogo podsjeca na "vojnicinu" (mislim da se tako zove film) od Clint Eastwooda, sto mi i nije toliko loshe - mozda sto volim takve filmove, a mozda samo zbog toga sto sam vojnicinu davno gledao. sekvence spasavanja civila u moru po meni su za svaku pohvalu, to su sjajno snimili! radnja vec vidjena - dok je sami kraj gotovo pa zapishao cijeli film! toliko patetike, plitkoce tesko moze napraviti i Edward Zwick

Zakon

Ma film je zakon nikad skoro nisam boljeg gledo.

A gdje je Mitch?

Svi se sjećamo serije Baywatch u kojoj prsate čuvarice plaže i preplanuli i nabildani čuvari, tzv. Lifeguardi lagano čame u svojim tornjićima i paze na prelijepe kupače i kupačice. Svi uvijek pamte kako oni polagano trče, ali začudo uvijek nekim čudom uspiju spasiti unesrećene. Također smo svi primjetili da u zadnje u SAD-u su vrlo popularni filmovi koji prikazuju stvarni život ljudi koji se bave spašavanjem ljudi. Tako smo dobili hrpu filmova o policajcima, vatrogascima, bolničarima,... kasnije ćemo vjerojatno dobiti filmove o ljudima koji rade na benzinskoj, smetlarima, i spasiocima obalne straže. Čekajte, pa film o ovim zadnjima već imamo! To je film Čuvari mora u kojem vječiti dobričina Kevin Costner pokazuje mladim možebitnim spasiocima-plivačima da jenjihova obuka jako teška i da se treba jako potruditi da bi bili sposobni, ma kakvi sposobni, DOSTOJNI, plivati u hladnoj vodi i spašavati ljude. Jedan od tih momaka i cura je i lik kojega utjelovljuje Ashton Kutcher a koji je sav umišljen i želi biti najbolji, a kroz film nauči da to nije toliko važno. No da ja malo i o ovoj drugoj strani filma. Dakle film uglavnom prikazuje teeešku muku mogućih spasilaca i njihovu obuku, ali i njihovo sazrijevanje te shvaćanje važnosti njihova posla, važnosti života onih koje spašavaju, a u slobodno vrijeme shvaćanje smisla života i postojanja svemira,... Sve u svemu, mora se reći da film pati od poprilične patetike, kao uglavnom svi takvi filmovi (kao što su Sirena za uzbunu, WTC,...), ali glumci su bili dosta raspoloženi u svom poslu pa su donekle spasili stvar, kao i dosta realan prikaz obuke, spašavanja. Naravno, nemojte nikako zaboraviti da imate totalno usran i patetičan kraj koji je previše i stvarno nagrđuje donekle popravljenu sliku o filmu.

Solidno iako...

....sve je to već viđeno. Film me najviše podsjetio na filmove s vatrogascima (Ladder 49 i Vatrene kacige). Već na početku sam znao da će netko od glavnih likova poginuti na kraju. No sve u svemu, dobra razbibriga za četvrtak navečer.

The Guardian

Fenomenalno.... U filmu u kojem se sve odvija za spašavanje ljudi na moru u vremenu nevremena, brodoima kao i ljudima koji zartaže pomoć službe za spašavanje istih. Toliko napet i dirljiv i energičan film nismo vidjeli baš skoro. A što reči za Kevin Costnera, zar ona ima koji loš film. nema.... Obavezno pogledajte.

u got punked ;)

super film s krivim glavnim glumcem.mislim da bi josh h. bio bolji izbor kadeta uz staru lignju Kevina C.

cuvari mora - gledljivo

Ovaj film me podsjeca na fim slicne tematike sa De Nirom i Cuba Goodingom. Uglavnom ocekivano, bez prevelikih iznenadenja. Gledljivo s obzirom sto se sve danas snima, ali vrlo daleko od najboljih Costnerovih filmova. Kevin Costner na zalazu karijere, pa zbog toga na kraju i pogiba, a lepi Ashton ostaje nazalost ziv i zdrav. Ipak filmu dajem cetvorku, ali samo zbog ponude danasnjeg Hollywooda.

Solidno, iako puno klišeja

Budući da od ovog filma nisam puno očekivao, na kraju je ispalo da se radi o veoma solidnom akcijskom blockbusteru sa velikim glumačkim imenima i iskusnim redateljem iza kamere koji su nam složili jednu gledljivu i dinamičnu cjelinu. Sama radnja filma je već prepričana puno puta i prenatrpana klišejima (Film me najviše podsjeća na ''Vojničinu'' sa Eastwoodom, scene u moru slične ''Savršenoj Oluji'') i vjerojatno zbog toga Davis nije nastojao otkriti nešto novo, nego jednostavno ispričati priču o odnosu između glavna dva lika, a sve u okruženju obuke i načina rada Obalne straže. U centru pažnje su Costner i Kutcher koji bez problema nose cijeli film, i moram priznati da su me ugodno iznenadili sa svojim rolama. Iako je Costner daleko od svojih najboljih dana (Ples s vukovima,JFK), ovo mu je jedna od boljih izvedbi u posljednje vrijeme, dok je Kutcheru (barem po meni) ovo dosad najbolja glumačka rola. Cijeli film se odvija umjerenim ritmom i ne zahtjeva veliko razmišljanje gledatelja (čak sam s poprilično velikim postokom predvidio kada i kako će koja scena završiti). Jedino me završetak filma poprilično razočarao. Ovakav kraj kakav je u filmu mi djeluje previše patetično i pretjerano. Na DVD-u kao dodatak je predstavljen potpuno drugačiji završetak koji mi djeluje puno jednostavnije, jer efektno zaključuje cijelu priču i bolje odgovara ritmu cijelog filma. Također film se slobodno mogao skratiti za kojih 20-ak minuta, što mu ne bi naštetilo nego bi samo pridonijelo dinamici. Zaključak je da smo dobili solidno acijsko ostvarenje, kojem bih dao i četvorku, ali zbog radnje i priče koja je viđena x-puta, dajem ocjenu manje.

super

ovo je odličan film. fora je što ima tako neočekivani kraj.

Dosta dobro

Baš sam se sad vratila iz kina i mogu reći da sam ostala iznenađena... Sa prijateljicom sam otišla to pogledati, ne nadajući se tako dobrom filmu. Istina film jest malo predug i ima nekih scena koje bi svakako trebalo izbaciti ili izbjeći, svejedno; efekti su solidni a gluma i više nego odlična. Jedino me kraj malo iznenadio i razočarao, te me donekle podsjetio na Titanic. Film je sasvim solidan i preporučam da ga se pogleda jer je to jedan od najboljih akcijskih filmova koje sam pogledala, te jedna od najboljih Ashtonovih uloga... Ocjena: 4-5