Spavači

Oduševljena

film traje dva sata i dvadeset minuta, ja sam ga pogledala u jednom dahu. prekrasan film koji je, unatoč odvratnim i gnjusnim stvarima koje mogu proizać iz ljudskog uma, a koje se nažalost svakodnevno događaju svuda oko nas, uspio prikazati prijateljstvo kao jedno od najvećih bogatstava koje možemo imati. + nekoliko sarkastičnih i ironičnih dijaloga/komentara/odgovora u filmu me uspilo nasmijati više nego neke komedije, stoga jednostavno super super superrrrrrr!

nepravedno zapostavljen film

Film koji je napravljen prije 15 godina,pogledao sam tek nedavno. Čini mi se da zaslužuje mnogo više pažnje,odlična režija,glumci,cijela priča. obvezno pogledati!!!

5

Moćno uistinu. Od takve ekipe se to i očekivalo.Iako sam pomislio da Brad Pitt pripovijeda...Kevin Bacon kao i obično,jedan bolesni jebač...

Genijalno!!!

Najbolji film Barrya Levinsona! Genijalno ispričana priča sa odličnom glumačkom ekipom i nevjerojatno kvalitetno izrežirani film dolazi do toliko visokih rezultata da dodiruje, po mom mišljenju, prag najboljih filmova svih vremena!!! Početak koji prati skupinu dječaka koji su praktički cjelo vrijeme zajedno je zaista izvrstan. Upoznavanje likova nije moglo biti bolje napravljeno. Izvrsno uravnotežen uvod koji je san za naše oći, no vrh režije Levinsona će doći do isticaja kada će film pokazati pravi zaplet. Izvrsni glumci su uspijeli realizirati svaki tračak straha i traume, koji bi bez odlične izvedbe glumaca (Brad Pitt, Jason Patrick i dr. su podjednaki sa odličnim klincima) film nebi bio isti. Robert De Niro je kao uvijek sjajan, a Kevin Bacon je stvoren za svoju ulogu. Dio koji je fakat jedan od najgenijalnije izrežiranih scena u filmskioj povijesti je kad Dustin Hoffman (koji ima izvrsnu ulogu odvijetnika koji dodiruje dno svoje karijere) ispituje jednog od prijatelja ubijenog čuvara, koji ćete, ako ste pametni, kad pogledate film odmah shvatiti o ćemu ja ovdje pišem. O kvaliteti montaže, kamere, režije i ostaloga ne moram ni pričat. Zaista izvrsno obavljen posao. Ja vam preporučujem da što prije pogledate ovaj film i šteta je što se ovakvi filmovi ne rade u većem broju i da redatelji jednostavno ne mogu shvatit da neće biti zamječeni ako gledamo neke besmisleno isforsirane akciče, dok je ovaj film od početka do kraja fenomenalan. ocjena filma: 5